NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble lovet 34.7 øre/kwh. Måtte betale 77 øre/kwh. De la til sparepakke kr 49 noe som jeg ikke hadde bedt om. Pratet med de men de nekter å gjøre noe med det. De redigerer opptakene etter du har bestilt. Bestilte spot pris men blir tvunget vil variabel pris. STYR UNNA, og spar deg selv for masse problemer. Kunne jeg gitt minus stjerner hadde jeg gjort det. Kjeltring firma.
Norges energi ringer og spør om vi er interessert i en spare pakke til 49,- Vi takker nei og oppdager etter noen mnd. at vi likevel er blitt trekt for denne. Tar kontakt og får beskjed om at de dessverre ikke kan tilbakebetale selv om det er de som har gjort feilen. Styr unna!!!
Ved første henvendelse nektet dem å holde avtalen om at vi ville få strømmen fra dem til den prisen som Billigste tilbyder kunne levere strømmen for. Agva kunne levere til 0,41 pr.kw/t ink. påslag, ingen binding. Norges-Energi ville ikke fravike sin pris på 0,56 pr.kw/t. Da var det bare Løyn og Fanteri hele opplegget.. Hold dere unna disse. Selgere som, Prater og Prater, å hele opplegget er en stor bløff... Dere kan jo starte med å bli Ærlige...
Bare lureri! Styr langt unna med mindre du vil betale deg ihjel. Strømregningen ble doblet.
Anbefaler alle å styre unna de avtalene som f.eks Elkjøp har i sammen med Norges Energi. Jeg hadde en garanti avtale men de nekter at betale ut det de skylder meg. Kommer til å holde meg langt unna Norges Energi.
Lurer med at de er billigere.. men etter å inngå avtalen er de mye dyrere og lurer man til 12 mnd binding tid.
Jeg ble lurt over til Norges energi når jeg fikk 500 i avslag på elkjøp. Nå må jeg bli i Norges energi i 9 måneder før jeg kan bytte strømleverandør igjen🙁
Fikk plutselig nesten triplet min strømregning -Uten varsel, selvsagt. Brukte 40 minutter på å vente på svar i telefonen, og når jeg endelig kommer gjennom, kan de ikke gjøre noe med det heller. Forbruket mitt er fakturert to ganger, får jeg opplyst hos Skagerak nett, som er de som fakturerer for Norges Energi, og de kunne ikke gjøre no med dette her! Jeg bytter selvsagt i dag!!!!!
Det har vært umulig å komme i kontakt med selskapet. Jeg har fått inkassovarsel for en faktura jeg ikke har sett. Kommer ikke inn på den refererte "Min side", aner ikke om det er flere fakturaer som er sendt og ingen tilbakemelding på telefon.
Byttet fra Fjordkraft til NorgesEnergi for rabatt på Elkjøp og angret bittert. Fikk slengt på latterlig "spareavtale" som var en tulleprodukt som bre gjorde avtalen dyrere for meg. Kom med løgn om Fjordkraft da jeg ville si opp og gå tilbake. Fjordkraft var akkurat likedan. Styr langt unna.
For all del, ikke bind deg til dette selskapet. Kundeservicen er under alle standarder, beklager!
Ingen tar telefonen. Sender mail, som de ikke svarer, feil på fakturaen som de skulle ordne, men ingen ting skjer.
Fremstår som en veldig useriøs aktør. Legger til avtaler du ikke har bestillt og sender deg(vist nok) en epost med 'bekreftelse' slik at det ser ut som du har bestillt dette. Ville styrt unna Norges Energi for enhver pris. De reklamerer med at avtalen er en spot pris, men har påslag på toppen. Det som blir fremstillt som en spot avtale ender opp med spot pluss påslag. Avtalen heter til og med E spot.... Men når det er påslag på toppen så er det vel feil å kalle det en spot avtale. Her burde forbrukerombudet ta et oppgjør med hele bransjen.
Fikk strømregning på over 5000; har vintertrygghet, så regningen burde ikke vært så høy. Skal bytte leverandør.
Tar ikke tlf. Legger på når du snakker med de. uoversiktlig når det ble gjort avtale på nett.
Jeg ble oppringt i høst av NorgesEnergi som kunne fortelle at jeg hadde vinne 2. premie i en nettkonkurranse noen måneder tidligere. Gevinsten skulle være en 1-årig unik avtale som NorgesEnergi trolig ville tape penger på. Jeg takket ja til dette. Da jeg tre måneder senere tok kontakt og spurte om vilkårene så fikk jeg vite at dette var en helt ordinær avtale uten spesielle rabatter eller andre fordelaktige vilkår. Dette er trolig et straffbart bedrageri. Jeg ba om å bli oppringt av en leder; hvilket fortsatt ikke har skjedd til tross for tre purringer. Basert på min erfaring vil jeg sterkt fraråde noen å tegne strømavtale med NorgesEnergi.