NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Arrogante, svarer ikke på mail og får ikke faktura bare regning. De bør gå seriøst igjennom nettsiden sin og rette opp alle feil. Har vært kunde i mange år, men får beskjed etter innlogging at jeg ikke er kunde der? Ber om nytt passord, men kommer tilbake til innloging. Norges Energi svarer heller ikke på mail.
Hei Ole! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi takker for din tilbakemelding! Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Ha en fin dag! Hilsen Bernard
Følger opp og justerer avtalen til min fordel. Forståelig faktura.
Hei Hans P! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Godt å høre at du er fornøyd :) Ha en fin dag! Hilsen Bernard
Høypris kompensasjonen var basert på en gjennomsnitts pris på 174 øre, men pris for meg hos Norges Energi var 223 øre!
Hei Arne, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Strømprisen har den senere tiden dessverre vært svært høye. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker at vi ser på avtalen din hos oss. mvh Nina - NorgesEnergi
Prismessig bra, men den personlige siden min burde også kunne vise påløpte strømkostnader i kroner siden sist betalte faktura, ikke bare forbruket i kwt.
Hei Elisabeth, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi takker for tilbakemelding. Vi forstår at dette er en ønskelig funksjon for minside, og tar din tilbakemelding videre. Mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg har sendt flere eposter med oppsigelse, men de lar bare være å bekrefte at de har mottatt dem. Når jeg sa på chatten (med en ansatt i NorgesEnergi), at jeg ville si opp, sa han at jeg måtte ringe, og avsluttet chatten. Å ringe betyr minst en time i telefonkø...
Hei Jeanette, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Kundesenteret har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. mvh Nina - NorgesEnergi
De reklamerer for å være billig, men med sammenligning med andre så er de ikke det. Mange er «billigere» vurdere å bytte strømselskap.
Hei Gøril, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med strømavtalen din hos oss. Kontakt gjerne vårt kundesenter så skal vi ta en kikk på avtalen din og om vi kan gjøre noen forbedringer. mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg er stort sett fornøyd og forblir her inntil vidre så lenge de ikke blir dyrere.
Hei Arne! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi
Uten å informere klart legger de til "strømforsikring", "sparepakke" og "vintertrygghet", for å lure kunden for penger. Styr unna.
Hei Pål, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi skal alltid gi god informasjon om våre fordelsprodukter før disse registreres i avtalen, og jeg beklager derfor dersom dette ikke har skjedd i ditt tilfelle. Produktene vises også alltid på faktura slik at man kan ta kontakt dersom man ikke ønsker produktene videre. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din nærmere, kontakt derfor gjerne kundesenteret om du har mulighet. Mvh Nina - NorgesEnergi
Vil si det er god kundeservice, med bra tilbud. Med prissikring og strøm konto. Kunne vært litt bedre på pris
Hei Martin! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd kunde hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter dersom du ønsker at vi ser over avtalen din hos oss. Mvh Nina - NorgesEnergi
Norgesenergi er etter min mening blant de rimeligste om man da også benytter seg av de tilbud man får i tillegg, som for eksempel mobilabonnement:)
Hei Håkon! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med dine avtaler hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi
Må nesten ringe hver dag til at rette opp gebyr på faktura uansett at den er på autogiro. Lager kreditt til 8000kr uten samtykke prøver at få renter av det bare lureri. Dem siger at hvis du sender inn spottpris fra andre leverdører da skal du få den prisen som er lavest,men du må sende dem daglig på grunn av dem ligger stadig høyere en mins 30 leverandører og det tar mange dager at få svar på epost og da blir dette bare lureri. Ikke til at anbefale.
Hei Torgeir, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Selv om du har Avtalegiro er vi likevel pliktige å sende deg fakturadetaljene og du vil derfor motta faktura per post om ikke du oppretter eFaktura. Første faktura er alltid gebyrfri med informasjon om at eFaktura må opprettes for å unngå videre fakturagebyr. Basert på det du skriver antar jeg at du har hatt betalingsløsningen Strømkonto. Dersom du ikke er fornøyd med betalingsløsningen må du gjerne ta kontakt så skal vi selvfølgelig avslutte denne for deg. Mvh Nina - NorgesEnergi
Oversiktlig og god service, lettlest faktura og app
Hei Terje! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi
Har prøvd å ta kontakt med Norgesrnergi tok mange minutter. Også de lover ting men ikke fullfører . Dårlig service og dyrt selskap
Hei Furman, Jeg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Kundesenteret opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh Nina - NorgesEnergi
Vi har aldri ønsket oss en forsikringsavtale knyttet til strømavtalen vår, men det ser jeg at vi har hatt i åresvis. «Norgespakken» heter den, og navnet skjuler godt at det er en forsikringsavtale vi betaler 2,50kr pr dag for! Jeg skulle like å se hvor mange som er klar over hva dette produktet inneholder! Her i huset har vi vært pensjonister i flere år, vi blir verken arbeidsledige eller permittert. Jeg ser at Forbrukerrådet reagerer på at Norgesenergi selger avtaler der «Norgespakken» er inkludert. Man får den muligens inkludert i en periode, men så koster forsikringen over 900kr i året.Dette er svindel, man skal ikke lures til å kjøpe produkter man ikke trenger. Vi har betalt tusenvis av kroner opp gjennom årene og føler oss svindlet av Norgesenergi. Sjekk regningen, og fjern dette produktet!
Hei Grete, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi beklager dersom du føler du har fått utilstrekkelig informasjon om produktet da dette ble registrert i din avtale. Man skal alltid få god informasjon om et produkt før dette registreres, og jeg beklager dersom dette ikke har skjedd i ditt tilfelle. Produktet skal også alltid vises på faktura slik at man kan ta kontakt dersom man ønsker å fjerne produktet. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din nærmere, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh Nina - NorgesEnergi
Avtalen har vært god for meg i forhold til tidligere strømleverandør inntil des. 2021.over tid er avtalen rimelig brukbar, men framtida vil vise om dette fortsetter Jeg savner en mulighet til å foreta prøveavregning , noe jeg hadde hos forrige leverandør Glittre.
Hei Anne L! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi takker for din tilbakemelding, kontakt gjerne vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg har nå sett meg drittlei på Norgesenergi. Jeg har gjennom mange år vært en lojal kunde av Norgesenergi, og føler nå at denne lojaliteten er grovt utnyttet av Norgesenergi. Med "Topp 5 garanti" måtte jeg siste halvdel i desember 2021 betale 289 øre'/kwt og fikk varsel at kraftprisen fra 7. januar 2022 skulle økes til 369 øre/kwt. 6. januar fikk jeg beskjed om at de trakk dette prisvarslet tilbake. Jeg må da garantert inntil videre betale en snittpris på 289 øre/kwt. "Topp 5-garanti" må garantert være det dyreste. Styr unna Norgesenergi. Med en så høy strømkostnad, fikk jeg heller ingen støtte av Staten for det som var over 128 øre/kwt (bor i Tønsberg). Nettleverandøren kompenserte kun for det mellom 70 øre/kwt og 128 kwt. Strømpris over 128 øre/kwt måtte jeg dekke alt selv. Hadde måneds forbruk i desember 2021 på 1958 kwt for min enebolig. Norgesenergi informerte at staten dekker 55% av strømkostnaden over 70 øre/kWh for desember 2021. Norgesenergi villeder. Det kompenseres kun med 55 % opp til 128 øre/kwt. Resten må kunden betale fra egen lomme. Mvh Rune
Hei Rune, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med avtalen din hos oss. Med avtalen Topp 5-garanti garanterer vi at du på årsbasis får en strømpris som ligger blant de 5 rimeligste målt mot de variable prisene hos våre 20 største konkurrenter. I den senere tiden har strømprisene vært rekordhøye, og selv om vi ønsker å tilby lavest mulig pris har vi også måtte sette opp prisen for våre variable strømavtaler. Vi setter derimot selvfølgelig ned prisene så snart vi har mulighet. Skulle du ønske å endre din avtale til spotprisavtale kan dette enkelt gjøres via minside eller ved å ta kontakt med vårt kundesenter. Mvh Nina - NorgesEnergi