Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
3.0
2 087 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 087 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#76
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#76 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 087 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
136
125
894
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fornøyd

Omtale av  Geir M

Svært god kundeservice Dog tror jeg det kunne vært bedre

Svar fra NorgesEnergi
14.12.2021 20:45

Hei Geir, Takk for din tilbakemelding. Kontakt oss gjerne igjen dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med, ønsker deg en god jul! mvh Nina - NorgesEnergi

Troverdig strømleverandør

Omtale av  Bente M

Aldri opplevd noe lureri fra dette selskapet. Tilbyr strømkonto så man betaler fast beløp hver måned. God oversikt over forbruk på "mine sider"

Svar fra NorgesEnergi
14.12.2021 20:45

Hei Bente, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Ønsker deg en god jul, mvh Nina - NorgesEnergi

Hjelp

Omtale av  Grethe B

Opplevde at kunderådgiver forsto min «strømforvirring». Fikk saklig hjelp m.h. t hva som lønte seg økonomisk i min situasjon

Svar fra NorgesEnergi
14.12.2021 20:45

Hei Grethe! Så flott at du fikk god hjelp i kontakt med vårt kundesenter. Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med, må du gjerne gi beskjed. Ønsker deg en god jul! Mvh Nina - NorgesEnergi

Styr unna NorgesEnergi

Omtale av  Jane

Dette er første gang jeg skriver en omtale, men dette er så graverende at her må en si fra. NorgesEnergi: - Svarer ikke på mailer - Tar ikke telefon når en ringer, skriver dette imens jeg venter på at de skal ta telefonen, har nå igjen brukt 1, 5 time på min fridag på at de skal ta telefonen. Sitter enda og venter etter 1,5 time…. Temmelig lei av sangen Du ga meg viljestyrke av Kristian Kristiansen på forferdelig skurrete opptak nå… - Hvis en taster 1 og legger inn tlfnr for at de skal ringe tilbake, slik det opplyses om at de skal når en ringer dem - så ringer de ikke tilbake. Jeg sa opp min avtale med NorgesEnergi for 6 måneder siden for en bolig som jeg da solgte. Nå, et halvt år etterpå sender de meg fremdeles fakturaer for denne boligen. Det har de gjort det siste halve året, - og når jeg gang på gang - sier ifra om at dette skal ikke jeg betale - så sender de fakturaene til inkasso, gang på gang! Selv om de på telefon (når jeg endelig har fått tak i dem) sier at de selvfølgelig skal ordne opp. Etter å ha sendt dem sikkert nærmere 20 mailer, så har jeg også fått bekreftet på Mail at de skulle ordne opp - men det blir ikke gjort! Jeg har brukt utrolig mye tid og energi på å få ordnet opp i alle feilene som NorgesEnergi gjør. Et så useriøst selskap skulle ikke hatt lov til å eksistere.

Svar fra NorgesEnergi
14.12.2021 20:45

Hei Jane, Jeg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Kundesenteret opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. mvh Nina - NorgesEnergi

Forvirring

Omtale av  Heidi

I disse tider må vi alle spare strøm. Bruke strømnettet best mulig. Jeg prøver på det, og selvfølgelig for å minimere regningen mest mulig for meg selv. Ved å snakke med kundesenteret (veldig hyggelige) fikk jeg etterpå følelsen å ha blitt «lurt». Og ved 2.gangs samtale, ble det nærmest bekreftet. Og endring var unødvendig, jeg sparte ikke noe. Det er tydelig at kundesenteret kun er opptatt av å gjøre det beste for arbeidsplassen, ikke kunden. Det kan jo straffe seg !!!

Svar fra NorgesEnergi
14.12.2021 20:45

Hei Heidi, Vi ønsker å tilby våre kunder rimeligst mulig strømavtale tilpasset personlig forbruk. Vi tilbyr også prismatch dersom man finner rimeligere avtaler hos andre leverandører. Det er derfor beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med avtalen du har fått hos oss. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter igjen, så kan vi se om vi har mulighet til å gjøre noen forbedringer eller registrere prismatch for deg. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. mvh Nina - NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

De holder det de lover

Omtale av  Harald M. B

Etter avtaleinngåelse har de hele tiden holdt det de har lovet, derfor bytter jeg ikke til andre leverandører.

Svar fra NorgesEnergi
14.12.2021 20:45

Hei Harald, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi

Hvorfor ikke 🙂

Omtale av  Håkon

Har fungert for meg problemfritt i flere år, skulle det forandret seg, vet jeg at det finnes flere strømleverandører.

Svar fra NorgesEnergi
09.12.2021 13:02

Hei Håkon! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss. Mvh Anna, NorgesEnergi

Veldig fornøyd!

Omtale av  Vivi A

God kundeservice og hyggelige personer som svarer når jeg ringer

Svar fra NorgesEnergi
09.12.2021 13:02

Hei Vivi A! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det setter vi stor pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi.

Greit

Omtale av  Ingunn

Enkelt og greit,veldig god kundebehandling. Får svar på det du spør om.

Svar fra NorgesEnergi
09.12.2021 13:02

Hei Ingunn! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kontakt med kundesenteret vårt. Det betyr mye for oss! Mvh Anna, NorgesEnergi

Service som man har god nytte og glede av.

Omtale av  Arild

Alltid behjelpelig og meget god service. Får alltid svar på det man lurer på.

Svar fra NorgesEnergi
09.12.2021 13:02

Hei Arild! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Forutsigbart

Omtale av  Anita

Forutsigbart, OK priser og lett forståelig nettside å navigere i. Tips om strømforbruk og ekstra goder.

Svar fra NorgesEnergi
09.12.2021 13:00

Hei Anita! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar - det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi

Lett å komme i kontakt med kundeservice

Omtale av  Erry S

Har vært kunde i mange år De følger alltid opp og gir tilbud om fast e priser i disse tider når strømmen har vært meget høy Jeg er fornøyd med prisen jeg har fått Har anbefalt norges energi Mvh erry

Svar fra NorgesEnergi
09.12.2021 13:00

Hei Erry S! Så hyggelig å høre at du er fornøyd kunde hos NorgesEnergi! Det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi

Umulig å få hjelp

Omtale av  Hannah

Fatter ikke at det er mulig å bruke så lang tid på å i det hele tatt få tak i en kundebehandler! Har ringt 2 ganger i dag, første gang ved at dere skulle ringe opp noe dere aldri gjorde og andre gang har jeg sittet i kø i 40 min uten å i det hele tatt få noe beskjed om hvor jeg befinner meg i køen, enda ikke fått noe svar! Helt tåpelig opplegg, enten må dere få en bedre nettside eller så må det i alle fall være mulig å få kontakt med dere!!

Svar fra NorgesEnergi
09.12.2021 13:00

Hei Hannah! Vi beklager at det har vært vanskelig å komme i kontakt med oss. Grunnet de høye strømprisene er det mange som ønsker å komme i kontakt med oss, noe som dessverre fører til unormal lang svartid på telefon og epost. Vi beklager dette, men håper på forståelse for situasjonen. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Kan jeg stole på spotprisen når andre har billigere spotpris.

Omtale av  Rog1

For meg er det oversikt over pris som er viktig, annet strømselskap tilbyr 7 øre billigere spotpris enn NorgesEnergi i. flg. Forbrukerrådet.

Svar fra NorgesEnergi
09.12.2021 13:00

Hei Rog1! Spotprisen er lik for alle strømleverandører som handler strømmen på nordiske strømbørsen NordPool. En strømleverandør har ikke innvirkning på denne, og har ikke mulighet til å sette egen spotpris. Mvh Anna, NorgesEnergi

Følg med og ta gode valg!

Omtale av  Blitz

Eldre kunder - som meg - skulle gjerne mottatt info-materiell gratis or ordinær post…

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Veldig bra og hyggelig

Omtale av  May B

Jeg er veldig fornøyd med Norges Energi. Jeg følger med på prisguiden og opplever selskapet som prisgunstig. For meg er pris det viktigste. Har vært kunde i mange år og forblir det nok i mange år til. Mvh May

Svar fra NorgesEnergi
08.12.2021 19:09

Hei May, Så hyggelig at du er fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter. Ønsker deg en god jul! Mvh Nina - NorgesEnergi

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR