NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi har altid kunne lite på avtalen vi har med dere
Hei Michael, Tusen takk for at du har tatt deg tid for å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - flott å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi! Mvh Nina - NorgesEnergi
Har hatt avtale mer enn 15 år. Har alltid følt at avtalen er bra. Fornøyd med den slik den er.
Hei Roar, Så flott å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! i setter stor pris på at du har valgt NorgesEnergi som din strømleverandør i alle disse årene og håper du fortsetter som fornøyd kunde hos oss! Mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg har vært egentlig ganske fornøyd med selskapet inntil jeg skulle avsluttet. Jeg har vært i kontakt med de 3 ganger. Første gangen så fikk jeg en bekreftelse på at det skulle bli avsluttet. Det ble den aldri gjort. Andre gangen ringte jeg for at jeg hadde fått faktura som jeg ikke skulle ha siden jeg hadde avsluttet dette. Jeg fikk bekreftelse av han på kundeservicen at dette skulle de på fakturaavdelingen håndtere seg av. Etter dette skulle jeg få sluttregningen. Det har jeg aldri fått og nå har jeg fått en ny faktura. Etter denne så kontaktet jeg de en tredje gang via mail og fikk ALDRI SVAR. Nå har jeg fått inkassovarsling på den de skulle ha slettet for nesten en måned siden.
Hei Sebastian, Jeg beklager at du har hatt en dårlig opplevelse hos NorgesEnergi - det ønsker vi selvfølgelig ikke. Jeg håper du har mulighet til å kontakt oss igjen slik at vi får ordnet opp i dette. Vi har for tiden stor pågang i alle våre kanaler, noe som dessverre fører til lengre behandlingstid per mail enn normalt. Kontakt oss derfor gjerne per telefon: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi
Har vært kunde lenge. Så ble jeg anbefalt å prøve ut prismatch og var da veldig fornøyd med å ha Norges energi. Jeg var så fornøyd at jeg anbefalte de videre. Ettersom fler har begynt å benytte seg av prismatcher endret de nå vilkårene som gjør at kundene får enda mindre valgmuligheter. Kommer til å bytte strømselskap kun på grunn av dette. I tillegg legger de bare på tilleggsprodukter, har vært i kontakt med de som sier at det er rart at det har blitt lagt på, har fått det endret - men hadde skrevet gjentatte ganger at det ikke skulle være tilleggsprodukter, likevel klarer de å legge det på. Jeg forstår ikke hvordan det kan være mulig! Vi som kunder opplever at det er kaos hos Norges energi, fakturaene er ikke riktig, og nå har de begynt å sende ut strømfakturaen uten nettleia for flere av oss, noe som betyr at ved neste faktura vil jeg få to nettleier og strøm. Jeg er kjent med at jeg ikke er den eneste. Jeg har vært i kontakt med Norges energi flere ganger på grunn av dette. Jeg kan dessverre ikke anbefale Norges Energi videre lenger!
Hei Lise! Det stemmer at vi nylig har oppdatert våre vilkår for Prismatch, og det er beklagelig å høre at du nå ikke er fornøyd med vårt prismatch-tilbud. Som følge av endringen matcher vi dessverre ikke avtaler med negativt påslag. NorgesEnergi ønsker ikke å bidra til at lokkeprisavtaler skal bli standarden i bransjen og derfor vil vi ikke prismatche mot denne type avtaler. Lokkeprisavtalene øker også kraftig i pris over tid, og gir et falskt bilde av avtalens gunstighet. Vi har derfor valgt å ikke tilby prismatch ved denne type avtaler. Prismatch kan derimot benyttes mot vanlige spotpris og variable strømavtaler som ikke inneholder bindingstid. Våre fordelsprodukter skal alltid informeres om samt godkjennes ved registrering. Dersom du er usikker på hvordan dine fordelsprodukter har blitt registrert hos oss håper jeg du har mulighet til å ta kontakt med oss igjen, så skal vi selvfølgelig undersøke dette videre. Vi har i sommer hatt et omfattende systembytte, dette har dessverre bydd på noen utfordringer mtp fakturering, og vi beklager at du har opplevd problemer med faktura hos oss i denne perioden. Vi tror og håper derimot at systembytte vil gange våre kunder og at alt er i orden ila kort tid. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80, kundesenteret har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi
Skal sjekke fakturaen - får svar «ukjent bruker»! Kunde i mange år!
Hei Kjell, Jeg beklager dersom du har hatt vansker med å få tak på oss. Dersom du legger igjen ditt telefonnummer vil vi selvfølgelig ringe deg tilbake så snart en kundebehandler er ledig. Vi vil da hjelpe deg med tilgang til MinSide. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag. Mvh Nina - NorgesEnergi
Stay away ! Kundeservice fra helvete, ingen forståelse, ingen vilje så da må det være evnene det står på. Å når dem ikke evner så er dem heller ikke egnet til å gjøre jobben de er satt til.
Hei Camilla! Det er svært beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med hjelpen du mottok i kontakt med kundesenteret vårt. Jeg håper du har anledning til å kontakte oss igjen, så kan vi se nærmere på saken. Kontakt oss gjerne per tlf 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg er fornøyd som kunde, vil ikke bytte strømleverandør.
Hei May! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg er meget fornøyd med Norges energi anbefales på det sterkeste
Hei Knut! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, tusen takk for tilbakemelding! Mvh Nina - NorgesEnergi
Ved en feil ble NorgesEnergi valgt som leverandør ved et boligkjøp. Så når faktura kom at de hadde lagt til en tjeneste jeg ikke hadde bestilt. Jeg må nok ta det litt på min kappe som trodde at de ikke ville gå aktivt inn å lure meg…
Hei Morten, Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør. Ved innsalg skal du selvfølgelig alltid få god informasjon om strømavtale og eventuelle fordelsprodukter i avtalen. Våre fordelsprodukter er alltid valgfrie og uten binding. Ta gjerne kontakt så vil vi se nærmere på avtalen din hos oss. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg har reservert meg mot salg over telefon (brønnøysundregisteret) men... Aldri har jeg blitt ringt mer. med en gang Norgesenergi får tak i ditt telefonnummer har du en mørk tid i vente. fra første telefon ba jeg om å ikke bli ringt fra norgesenergi, om å bli fjernet fra telefonlistene og om det var noe særdeles viktig kunne de kontakte meg via epost. de fire neste dagene ringte de meg igjen, hver dag - og jeg gav de samme beskjedene. etter telefoner og eposter til norgesenergi fra MEG fikk jeg fred i ca 1 år. men nå er de tilbake, med mer pågangsmot en noen gang. norgesenergi ringer mer en microsoftsvindlere og mamma. De eneste jeg kan anbefale norgesenergi til er mennesker som er særdeles ensomme og som elsker å høre på salgsargumenter i telefonen.
Hei Jan, Det er svært beklagelig dersom du har blitt oppringt til tross for at du er registrert i Brønnøysundregisterert. Dette skal ikke forekomme og jeg håper derfor du har mulighet til å ta kontakt slik at vi får undersøkt dette nærmere. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80, eventuelt via e-post: [email protected]. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Henvis gjerne til dette inlegget og til meg. Mvh Nina, NorgesEnergi
Leverer som avtalt, uten ekstra mas. Jeg setter pris på å slippe stadig tlf. om tilbud. Det er ok at slikt kommer i brevs form.
Hei Nils! Så flott å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør - takk for tilbakemelding. mvh Nina, NorgesEnergi
Putter på xtra tjenester uten å spørre meg først , irriterende !
Hei Georg! Dersom du får tilbud om fordelsprodukter hos oss skal du alltid få god informasjon om produktene før disse eventuelt registreres i avtalen din. Dersom du er usikker på hvordan produktene ble registrert i avtalen må du gjerne kontakte oss så skal vi undersøke dette nærmere. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80 eventuelt via e-post: [email protected]. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina, NorgesEnergi
Sjekket strømkalkulatoren og der var Norges Energi nr 60, men da jeg sjekket min avtale med NE var de billigst
Hei Bjørn! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det setter vi pris på :) Mvh Anna, NorgesEnergi
Fullstendig feil å øke strømprisen når vi som forbrukere bruker/har behov for å bruke mest strøm! Norgesenergi burde gått i front for en fast pris hele året som tilsvarer sommerprisen. Dette hadde økt kundemassen og man hadde solgt strøm som alle er avhengig av fordi man trenger strøm, ikke for at strømselskapet skal tjene mest mulig.
Hei Geir! Så bra at du engasjerer deg. Det gjør vi også! Som første strømleverandør i Norge brøt vi prismonopolet til netteiere i 1999. Vanlige avtaler som fantes hos netteier ga fastpris i flere år, fra 1 til 5 år med binding av prisen. Som kunde gikk man da glipp av de lave innkjøpsprisene på sommeren. Nå som spotpris også har økt hver måned i hele 2021, kan vi tilby alle våre kunder mulighet til å binde prisen i korte perioder. Med tjenesten Prissikring vil du kunne binde prisen og likevel fortsatt ha spotpris om sommeren. Les mer om tjenesten på vår nettside: https://norgesenergi.no/stromtjenester/prissikring/ Ønsker deg en riktig god høst! Mvh Nina, NorgesEnergi
Er kjempe bra med servicen fra Norges energi fikk hjelp med det jeg trengte
Hei Tom! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi! Det setter vi stor pris på :) Mvh Anna, NorgesEnergi.
Veldig bra strøm levering og eg e veldig fornøyd med Norges energi
Hei Janolof! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør. Takk for at du la igjen en hyggelig tilbakemelding! Mvh Dag Martin, NorgesEnergi