Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 086 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 086 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 086 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
136
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no

Får aldri avsluttet abonnementet. Inkasso

Omtale av  Sebastian

Jeg har vært egentlig ganske fornøyd med selskapet inntil jeg skulle avsluttet. Jeg har vært i kontakt med de 3 ganger. Første gangen så fikk jeg en bekreftelse på at det skulle bli avsluttet. Det ble den aldri gjort. Andre gangen ringte jeg for at jeg hadde fått faktura som jeg ikke skulle ha siden jeg hadde avsluttet dette. Jeg fikk bekreftelse av han på kundeservicen at dette skulle de på fakturaavdelingen håndtere seg av. Etter dette skulle jeg få sluttregningen. Det har jeg aldri fått og nå har jeg fått en ny faktura. Etter denne så kontaktet jeg de en tredje gang via mail og fikk ALDRI SVAR. Nå har jeg fått inkassovarsling på den de skulle ha slettet for nesten en måned siden.

Svar fra NorgesEnergi
20.09.2021 15:43

Hei Sebastian, Jeg beklager at du har hatt en dårlig opplevelse hos NorgesEnergi - det ønsker vi selvfølgelig ikke. Jeg håper du har mulighet til å kontakt oss igjen slik at vi får ordnet opp i dette. Vi har for tiden stor pågang i alle våre kanaler, noe som dessverre fører til lengre behandlingstid per mail enn normalt. Kontakt oss derfor gjerne per telefon: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig prismatch, legger på tilleggsprodukter uten godkjenning

Omtale av  Lise

Har vært kunde lenge. Så ble jeg anbefalt å prøve ut prismatch og var da veldig fornøyd med å ha Norges energi. Jeg var så fornøyd at jeg anbefalte de videre. Ettersom fler har begynt å benytte seg av prismatcher endret de nå vilkårene som gjør at kundene får enda mindre valgmuligheter. Kommer til å bytte strømselskap kun på grunn av dette. I tillegg legger de bare på tilleggsprodukter, har vært i kontakt med de som sier at det er rart at det har blitt lagt på, har fått det endret - men hadde skrevet gjentatte ganger at det ikke skulle være tilleggsprodukter, likevel klarer de å legge det på. Jeg forstår ikke hvordan det kan være mulig! Vi som kunder opplever at det er kaos hos Norges energi, fakturaene er ikke riktig, og nå har de begynt å sende ut strømfakturaen uten nettleia for flere av oss, noe som betyr at ved neste faktura vil jeg få to nettleier og strøm. Jeg er kjent med at jeg ikke er den eneste. Jeg har vært i kontakt med Norges energi flere ganger på grunn av dette. Jeg kan dessverre ikke anbefale Norges Energi videre lenger!

Svar fra NorgesEnergi
20.09.2021 15:43

Hei Lise! Det stemmer at vi nylig har oppdatert våre vilkår for Prismatch, og det er beklagelig å høre at du nå ikke er fornøyd med vårt prismatch-tilbud. Som følge av endringen matcher vi dessverre ikke avtaler med negativt påslag. NorgesEnergi ønsker ikke å bidra til at lokkeprisavtaler skal bli standarden i bransjen og derfor vil vi ikke prismatche mot denne type avtaler. Lokkeprisavtalene øker også kraftig i pris over tid, og gir et falskt bilde av avtalens gunstighet. Vi har derfor valgt å ikke tilby prismatch ved denne type avtaler. Prismatch kan derimot benyttes mot vanlige spotpris og variable strømavtaler som ikke inneholder bindingstid. Våre fordelsprodukter skal alltid informeres om samt godkjennes ved registrering. Dersom du er usikker på hvordan dine fordelsprodukter har blitt registrert hos oss håper jeg du har mulighet til å ta kontakt med oss igjen, så skal vi selvfølgelig undersøke dette videre. Vi har i sommer hatt et omfattende systembytte, dette har dessverre bydd på noen utfordringer mtp fakturering, og vi beklager at du har opplevd problemer med faktura hos oss i denne perioden. Vi tror og håper derimot at systembytte vil gange våre kunder og at alt er i orden ila kort tid. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80, kundesenteret har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi

Rot med brukergjenkjenning! Laaang ventetid på hjelp og svar

Omtale av  Kjell E

Skal sjekke fakturaen - får svar «ukjent bruker»! Kunde i mange år!

Svar fra NorgesEnergi
18.09.2021 13:18

Hei Kjell, Jeg beklager dersom du har hatt vansker med å få tak på oss. Dersom du legger igjen ditt telefonnummer vil vi selvfølgelig ringe deg tilbake så snart en kundebehandler er ledig. Vi vil da hjelpe deg med tilgang til MinSide. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag. Mvh Nina - NorgesEnergi

Slett kundeservice

Omtale av  Camilla

Stay away ! Kundeservice fra helvete, ingen forståelse, ingen vilje så da må det være evnene det står på. Å når dem ikke evner så er dem heller ikke egnet til å gjøre jobben de er satt til.

Svar fra NorgesEnergi
18.09.2021 13:18

Hei Camilla! Det er svært beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med hjelpen du mottok i kontakt med kundesenteret vårt. Jeg håper du har anledning til å kontakte oss igjen, så kan vi se nærmere på saken. Kontakt oss gjerne per tlf 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi

Jeg er fornøyd

Omtale av  May B. A

Jeg er fornøyd som kunde, vil ikke bytte strømleverandør.

Svar fra NorgesEnergi
18.09.2021 13:18

Hei May! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Mvh Nina - NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Meget bra service

Omtale av  Knut Å

Jeg er meget fornøyd med Norges energi anbefales på det sterkeste

Svar fra NorgesEnergi
18.09.2021 13:18

Hei Knut! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, tusen takk for tilbakemelding! Mvh Nina - NorgesEnergi

Legger på tjenester som ikke er bestilt. Stur unna

Omtale av  Morten G

Ved en feil ble NorgesEnergi valgt som leverandør ved et boligkjøp. Så når faktura kom at de hadde lagt til en tjeneste jeg ikke hadde bestilt. Jeg må nok ta det litt på min kappe som trodde at de ikke ville gå aktivt inn å lure meg…

Svar fra NorgesEnergi
10.09.2021 14:58

Hei Morten, Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør. Ved innsalg skal du selvfølgelig alltid få god informasjon om strømavtale og eventuelle fordelsprodukter i avtalen. Våre fordelsprodukter er alltid valgfrie og uten binding. Ta gjerne kontakt så vil vi se nærmere på avtalen din hos oss. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR