Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
3.0
2 086 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 086 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 086 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
136
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no

Lureri

Omtale av  Annette

Jeg ble lovt en avtale som viser seg at ikke er reell. I kontakt med kundeservice ang problemet, så ble jeg fortalt at det var jeg som hadde misforstått, og at de absolutt ikke hadde gjort noe galt. Selv om jeg hadde spurt om det samme veldig konkret, og svaret ikke er mulig å misforstå. De har det på opptak, men det kunne de ikke finne.

Svar fra NorgesEnergi
29.09.2021 13:42

Hei Annette! Jeg beklager dersom du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi som din strømleverandør. Vi skal selvfølgelig alltid gi god informasjon om vilkår for avtalen ved avtaleinngåelse slik at du er trygg på at du har gjort en god avtale med oss. Dersom du føler du ikke har fått tilstrekkelig tilbakemelding angående saken håper jeg du har mulighet til å kontakte oss igjen, slik at vi får sett nærmere på saken. Kontakt oss gjerne per e-post: [email protected] Mvh Nina - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Setter deg på en svært dyr avtale etter kort tid.

Omtale av  Henning R

Fikk ikke registrert efaktura tidsnok. Dermed ble avtalen satt til side og en svært dyr avtale ble satt istedet. Legger ikke grunnlaget for et langsiktig kundeforhold, men det er vel business strategien deres.

Svar fra NorgesEnergi
29.09.2021 13:42

Hei Henning! Dersom du har hatt en avtale hos oss som krever efaktura som betalingsmetode skal dette alltid tydelig informeres om ved avtaleinngåelse. Vi tilbyr derimot nå ingen avtaler som krever eFaktura som betalingsmetode. Dersom du ønsker at vi ser på hvilken strømavtale du har hos oss må du gjerne gi beskjed. Mvh Nina - NorgesEnergi

Arrogante

Omtale av  Jack I. B

Etter 4 oppringinger tok en forvirret person telefonen,men la på. Ingen hjelp å få.bytter nå leverandør. Skulle legge inn adresse endring ifbm et dødsbo . Ble visst for mye for dere.

Svar fra NorgesEnergi
29.09.2021 13:41

Hei Jack! Jeg beklager dersom du har opplevd å ikke få tilstrekkelig hjelp ved kontakt med vårt kundesenter - slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg med dette og ber deg gjerne om å ta kontakt igjen. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80, vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi

Godstabil

Omtale av  Petter F

Stabil og grei leverandør å forholde seg til og greie fakturaforhpld.

Svar fra NorgesEnergi
29.09.2021 13:41

Hei Petter F. Så flott å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør - takk for tilbakemelding. Mvh Ida - Norgesenergi

Billig strøm og god service

Omtale av  Gro

Billig strøm og god info om hvordan spare med ulike avtaler.God kundeservice.

Svar fra NorgesEnergi
29.09.2021 13:41

Hei Gro. Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Mvh Ida - Norgesenergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Fikk aldri rabatt på 500.- som de lokket med

Omtale av  Kg

Vi fikk aldri kr. 500.- de lokket med for å få nye kunder. Fra kundeservice ble det hevdet at de ikke rakk å gi rabatt før faktura ble sendt ut.. Faktura nummer to ble sendt ut fra selskapet, ei heller rabatt å spore der Beklager men dette ble for useriøst. Byttet selskap etter dette

Svar fra NorgesEnergi
23.09.2021 14:47

Hei Kg! Det er utrolig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi - det ønsker vi selvsagt ikke. Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd i saken din og håper du kan ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller epost [email protected]. Vi har åpent mandag - fredag kl. 08.00 - 16.00. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Krever betaling for uønskede tilleggsprodukter

Omtale av  Jensern

Var fire ganger i kontakt for å få avsluttet og tilbakebetalt for de uønskede tilleggsproduktene der jeg ble fortalt at dette var ordnet, men ble allikevel fakturert for disse ved neste faktura. Ingen funksjonalitet for å avslutte selv gjennom "Min side" tilbys. Kun deler av utestående beløp til min fordel ble refundert. Kundekontakt nektet til slutt for at jeg har vært i kontakt med begrunnelse om at de ikke har logget dette. Elendig kundekontakt, manglende funksjonalitet for å avslutte uønskede produkter på kunde-websider og dyr strøm ift mange konkurrenter. Ren svindelbedrift. Styr unna!

Svar fra NorgesEnergi
23.09.2021 14:47

Hei Jensern! Jeg beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi, det ønsker vi selvsagt ikke. Det stemmer at fordelsprodukt ikke kan avsluttes via Min Side, men ved kontakt med kundesenteret. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din nærmere, og hadde satt pris på om du tok kontakt på telefon 38 10 00 80 eller epost [email protected]. Vi har åpent mandag - fredag kl 08.00 - 16.00. Mvh Anna, NorgesEnergi.

NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR