Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 081 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 081 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 081 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
659
271
135
124
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 081 verifiserte omtaler på Bytt.no

Vanskelig å ha oversikt

Omtale av  Strøminteressert

Prisen er kanskje ok, men det er vanskelig å se detaljer for avtalen jeg har (påslag pr kwh og månedspris). Det som kanskje er det kjedeligste er at appen ikke fungerer. Dette er noe man forventer skal fungere.

Svar fra NorgesEnergi
12.11.2021 15:33

Hei Strøminteressert! Det er utrolig leit å høre at du syns det er vanskelig å finne detaljer for din avtale hos oss. Du kan finne oversikt over avtalen din på Min Side, samt at detaljer er oppgitt på faktura. App som lastes ned via App Store og Google Play gjelder for kunder med mobilabonnement hos oss. Vi har også en app for strøm, men denne er dessverre ikke tilgjengelig via disse kanalene enda. App for strøm kan lastes ned via minside når du har logget inn via nettleser på din mobil. Når du har logget inn vil du se en forespørsel om å last ned app øverst på skjermen. Vi setter pris på tilbakemeldingen din og tar den med oss videre. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

pr nu har jeg liten tro på Norges energi

Omtale av  John

med alt som har skjedd med mitt strøm abonnement hos Norges energi, så ville æ ikke anbefalt det til noen. forhåpentligvis klare Norges energi å ordne opp i problemet så jeg kan få tilbake et mer positivt syn. var veldig fornøyd før med avtalen.

Svar fra NorgesEnergi
12.11.2021 15:33

Hei John! Det er beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi. Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd med avtalen din og håper du tar kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller epost [email protected]. Kundesenteret vårt er åpent mandag - fredag klokka 08.00 - 16.00. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Flere avtaler å velge mellom og hyggelig service

Omtale av  Kristine T

Hjelper deg med å velge rett avtale for deg og har god kundeservice på tlf, uten for lange køer.

Svar fra NorgesEnergi
11.11.2021 10:12

Hei Kristine! Så flott å høre at du er fornøyd med hjelpen du har fått via vårt kundesenter! Det er viktig for oss at du føler du har best avtale tilpasset ditt forbruk. Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med, må du gjerne ta kontakt. Mvh Nina - NorgesEnergi

Jeg er fornøyd

Omtale av  Dag

Jeg er fornøyd med norgesenergi og jeg finner ingen grunn til å bytte leverandør nå

Svar fra NorgesEnergi
10.11.2021 08:15

Hei Dag! Så hyggelig at du er fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter. mvh Nina - NorgesEnergi

Omtale, erfaring

Omtale av  Hans P. N

Så langt ingen ting å utsett på hverken service eller leveranse

Svar fra NorgesEnergi
09.11.2021 16:42

Hei Hans! Så flott å høre at du er fornøyd med avtalen din hos oss! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter. Vi har åpent mandag-fredag 08-16 og kan nås per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Luring

Omtale av  Erling K

Trodde jeg hadde vanlig SPOTPRIS, men ved nærmere kontroll av faktura står det riktignok spotpris, men med ordet Norgespakken i tillegg. Dette har medført at jeg har betalt for noen tilleggsprodukter. Jeg kan ikke huske at det ble opplyst om dette den gangen jeg bestilte spotpris. Derfor føler jeg meg lurt. Har nå klaget og fått dette ordnet.

Svar fra NorgesEnergi
09.11.2021 16:42

Hei Erling, Norgespakken er et av våre fordelsprodukter og er da en kombinasjon av produktene Prissikring og Strømforsikring. Produktet skal alltid informeres om ved innsalg slik at du har god informasjon om produktene, og jeg beklager dersom dette ikke har skjedd i ditt tilfelle. Jeg håper du nå får hjelp til å undersøke saken videre. Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med må du derimot gjerne ta kontakt igjen. Mvh Nina - NorgesEnergi

Fornøyd med norgesenergi!

Omtale av  Einar V

Ryddige og konkuranse dyktige på pris. Ingen grunn til å bytte leverandør.

Svar fra NorgesEnergi
09.11.2021 16:42

Hei Einar, Så flott å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss! Vi takker for hyggelig tilbakemelding, og ønsker deg en god vinter! Mvh Nina - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 081 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR