NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selger hos NorgesEnergi bedrift forteller ikke at du får glipp av strømstøtte. Så er det bindingstid på 12 mnd fra når du sier opp avtalen - ikke når den begynner. Brudd på avtalen koster 3000 per måler…
Hei Anne H Vi synes det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Det er viktig for oss at det gis riktig og tilstrekkelig med informasjon rundt avtaleinngåelse, og at kunden sitter igjen med en best mulig avtale for seg og sitt forbruk. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan se på saken og se om det er noe vi kan gjøre for deg. Kundesenteret for bedrift kan kontaktes på telefon 38 10 00 81 eller epost til [email protected]. Mvh Monica - NorgesEnergi
it has been very smooth experience so far. There has not been any problem. I like that they notify me with tomorrow's price.
Hi Sujan We are happy to hear that you have had a good experience with us. Feel free to contact us if there is anything we can help you with. Best regards Monica - NorgesEnergi
Har installert solcellepanel, og Norgesenergi kan ikke tilby solbank til sine kunder. Jeg bytter nå til Fjordkraft som kan levere solbank.
Hei Inger Du har helt rett i at vi ikke tilbyr solbank for øyeblikket. Det er godt mulig vi vil kunne tilby Solbank i fremtiden, men vi har dessverre ikke noe konkret tidspunkt for øyeblikket. Vi setter pris på din tilbakemelding og tar dette til etterretning. Vi synes det er leit å miste deg som kunde, men ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning. Mvh Monica - NorgesEnergi
Veldig oversiktlig nettside. Suveren app, samt prisen, ikke minst på spotpris! Anbefaler!!!
Hei Kirsti H Takk for fin tilbakemelding. Vi er glade for å høre at du er fornøyd hos oss. Vit at vi er her dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Monica - NorgesEnergi
God. Unødvendige mange påminnelser om innbetaling til strøm konto når man har positiv konto.
Hei Han R Takk for fin tilbakemelding. Når det gjelder Strømkonto vil det sendes faktura hver måned uavhengig av om saldo er i pluss eller minus. Da man betaler et gjennomsnitt av sin årlige strømkostnad hver måned vil saldoen variere gjennom året. Det er vanlig at man går litt i pluss utover sommeren og tidlig høst. Dette vil jo da fungere som en buffer til vinteren da de fleste har høyere strømkostnader på vinterhalvåret. Man betaler da vanligvis litt mer enn det man bruker på sommerhalvåret og litt mindre enn det man bruker på vinterhalvåret for en jevn kostnad hele året. Vi får jevnlig oppdateringer på ditt forbruk fra din netteier og vil justere opp eller ned beløpet dersom det er nødvendig for å sikre at du ikke kommer for mye i minus eller pluss på din konto. Hver faktura sendes med et anbefalt beløp og et minstebeløp. Betal gjerne minstebeløpet på fakturaen dersom du ligger godt an med innbetalinger. Du kan også ta kontakt med oss for registrering av betalingsfri måned om ønskelig. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi
Ok med spotpris avtale en stund. Men fra 1.7.2023 blir det lagt til påslag som gjør strømspris er blitt dyrere. Ikke bra.
Hei Vinh Den generelle prisveksten i samfunnet gjør at det nå koster mer enn før for oss å kjøpe inn, administrere og levere strøm hjem til deg og vi har derfor sett oss nødt til å innføre et påslag på strømavtalen Spotpris. Selve Spotprisen har vi dessverre ingen innvirkning på og det er vanligvis denne som utgjør den største delen av fakturaen. Når man har Spotprisavtale får man strømmen til innkjøpsprisen på strømbørsen til en hver tid. Alle leverandører kjøper inn strømmen fra samme strømbørs og spotprisen er derfor lik hos alle strømleverandører. Vi tjener ikke mer penger når strømprisen er høy. Vårt dekningsbidrag kommer fra det faste månedsbeløpet, eventuelt påslag på strømforbruket og andre tjenester. Dette brukes for å dekke våre faste kostnader, produktutvikling og utvikling av andre digitale løsninger. Etter nøye vurdering, mener vi at et påslag på forbruket er riktig vei å gå. På denne måten unngår vi å skjære alle kunder over én kam, slik en eventuell økning av månedsprisen ville gjort. Det skal lønne seg å bruke mindre strøm og være en bevisst forbruker. For de aller fleste utgjør innføringen av påslaget en liten del av den totale strømkostnaden. Med et gjennomsnittlig strømforbruk for en enebolig på 1000 kWh/mnd vil påslaget bli som følger: 1000 kWh x 0,039 kr/KWh = 39 kr/md inkl. mva. Vår Spotprisavtale er fremdeles konkurransedyktig selv med innføring av påslag. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter dersom det er noe mer vi kan gjøre for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi
Greitt selskap, men dumt når de setter opp prisene. App kunne vært bedre, kunne hatt gjennomfakturering, og kutta påslaget. Strøm er dyrt nok i vårt område.
Hei Stokkeland Den generelle prisveksten i samfunnet gjør at det nå koster mer enn før for oss å kjøpe inn, administrere og levere strøm hjem til deg og vi har derfor sett oss nødt til å innføre et påslag på strømavtalen Spotpris. Selve Spotprisen er lik hos alle leverandører da alle strømleverandører kjøper inn strømmen på samme strømbørs, så denne har vi dessverre ingen innvirking på. Når det gjelder gjennomfakturering har vi nå dette med de aller fleste større netteiere, og vi jobber stadig med å få i gang en avtale med enda flere. Dersom du mottar strøm og nettleie separat betyr det at vi dessverre ikke har avtale med din netteier per dags dato. Det er mulig dette vil komme i fremtiden. Send oss gjerne en tilbakemelding på hva du ønsker av forbedringer og innhold i appen så tar vi dette til etterretning. Tilbakemeldingene fra våre kunder er verdifulle for oss da de hjelper oss å lage en best mulig brukeropplevelse for våre kunder. Skulle det fremdeles være noe vi kan gjøre for deg håper vi du tar kontakt med vårt kundesenter. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Monica - NorgesEnergi