Meny

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

1,8/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
77
av 80 innen
strømselskap
16%
anbefaler
NorgesEnergi

"NorgesEnergi lurer kundene."

Omtale om NorgesEnergi skrevet av Leif for 07.01.2019 16.06

NorgesEnergi har totalt 154 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"NorgesEnergi lurer kundene."

Ble oppringt av selger for NorgesEnergi som maste og nærmest ba på sine knær om å få meg til å tegne bedriftsabonnement hos dem. Han sa ingenting om bindingstid eller oppsigelsestid. Jeg må nå avslutte abonnementet fordi huset er solgt. Ved henvendelse til NorgesEnergi fikk jeg opplyst at det var 6 mnd.oppsigelsestid. Abonnementet måtte sies opp hos nettleverandør og ikke til NorgesEnergi. De forlanger kr. 3000 for å avslutte mitt abonnement. Mitt råd. Skygg unna NorgesEnergi.

Bytt.no
"NorgesEnergi lurer kundene." skrev Leif om NorgesEnergi

Har du en tilsvarende erfaring med NorgesEnergi?
Gjør som Leif og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NorgesEnergi du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Frekke kundebehandlere"
1 syns denne omtalen er nyttig

Svindel fra start til slutt. Folk har sparepakke uten at de vet om det. Anbefaler ingen dette firmaet

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Styr unna NorgesEnergi!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Aggressiv markedsføring, lang bindingstid og langt fra lav pris, men mange skjulte kostnader som de aldri snakket høyt om!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ekstremt dårlig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt NorgesEnergi som strømleverandør noen år nå og har ikke hatt hverken god eller dårlig erfaring med de før nå. Etter en sms i november om trøbbel med avtalegiro betalte jeg regningen manuelt på oppfordring fra NorgesEnergi. Noen uker etter kommer det ny regning til forfall i nettbank pålydende det dobbelte av hva som er normalt på denne tiden av året. Regnet derfor med at de hadde gjort feil og i fakturaen står det i tillegg at de har lagt sammen 2 mnd og derfor trekker jeg fra forrige mnds beløp før den går til betaling. Så kommer det nå, like før jul et inkassovarsel på beløpet jeg allerede har betalt for over en mnd siden. Etter å ha snakket med kundeservice får jeg beskjed om å se bort fra inkassovarselet fordi de hadde gjort feil. Glad og fornøyd kaster jeg det i søpla for så og få mail om at beløpet er knyttet til faktura, så det er "bare" å betale inn resterende beløp på flere tusen kroner. Som jeg allerede har betalt. I tillegg kom det ei ekstra regning på over 600 kr som jeg ikke skjønner noe av. Bytter selskap I DAG!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Lurte meg til å kjøpe bedriftsavtale som de lovet var billigere"
2 syns denne omtalen er nyttig

Disse lurte meg til å kjøpe bedriftsavtale som de lovet var billigere, og bedre enn den jeg hadde. Jeg spurte om flere aspekter ved avtalen og de sa det var 12mnd binding men ikke noe annet, de har 6 MND OPPSIGELSE! Og nevner ikke MVA når de snakker om bedriftsavtalen som gjør at det blir dyrere enn med vanlig abonnement. Jeg sa klart ifra om at jeg betalte strømmen hjemme privat, selv om jeg hadde ett organisasjonsnummer men det var vist ingen problem sa de, til hel#¤tte med disse svindlerene!

NorgesEnergi har totalt 154 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR