Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 081 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 081 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 081 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
659
271
135
124
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 081 verifiserte omtaler på Bytt.no

Legg på når de ringer!

Omtale av  Liam

Selgeren som ringte fremstiller det som at han gir deg noe som er helt spesielt, og påstår at at dette er en del av en konkurranse du har kommet langt i, samt at denne avtalen kun er for enkelte utvalgte. Avtalen skal da være helt uten alt av gebyrer slik at Norgesenergi ikke tjener noe på dette, men at jeg skulle få den siden jeg hadde kommet meg så langt i denne konkurransen. Jeg trodde selvfølgelig ikke på at noen vil selge et produkt uten fortjeneste, og ville derfor ha vilkår og priser oversendt pr. mail. Dette fikk jeg aldri. Når avtalen endelig kom opp på "min side" hos Norgesenergi, så ble det tydelig at her var det ikke noe spesielt overhodet. Han sa også at jeg skulle få med en "sparepakke", da uten å si at dette kostet meg noe. Den var selvfølgelig lagt ved som ekstra kostnad. Det viser seg nå at dette er en Norgesenergi-avtale som heter "Topp 10-garanti". Selgeren har m.a.o. solgt inn en helt ordinær avtale som ikke engang viser seg å være mest passende til mitt forbruk. Kundeservice beklaget ikke en gang at deres selgere holder på slik, men kunne velvillig endre avtale til en som passet meg bedre. Seriøse aktører avklarer slikt før man tegner en strømavtale hos dem. Angreskjema er selvfølgelig sendt inn og jeg er tilbake hos min gamle leverandør som jeg ikke fatter at jeg forlot til å begynne med. Takk for mitt 48 timer lange kundeforhold, Norgesenergi, og for at dere kastet bort tiden min. Vi sees aldri igjen!

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Lureri og skjulte gebyr

Omtale av  Leif

Den børste kundebehandling jeg har vært utsatt for fra et norsk selskap, og da har jeg handlet med en god del. Ingen kommer i nærheten av NorgesEnergi. Selger tok kontakt per tlf selv om jeg er registrert mot telefonsalg. Kom med fagre lovnader, jeg spurte om det var noen kostnader om jeg ønsket å avslutte avtalen. Det var det ikke fikk jeg høre. Noen måneder senere byttet jeg strømleverandør. Like etterpå dumpet det et krav på kr 500 i bruddgebyr ned i postkassen. Jeg klagde å bestride kravet. Hørte ikke noe fra NorgesEnergi, som likevel valgte å sende inkassovarsel. Jeg har nå sagt i fra at jeg er klar til å møte de i forliksrådet. Dette er første gang jeg har vært borti noe lignende.

Ble lurt av strømselger fra Norges Energi, på Rykkinn-Bærum. Byttet strøm fra Fjordkraft 15.11.2018

Omtale av  Harald R

Da jeg kom hjem leste jeg på data omtalen Norges Energi. Det var ikke mye bra det som ble skrevet om strøm Norges Energi. Sendte e-post til Norges Energi 20.11.2018. Der annullerte jeg strøm avtalen. men har ikke hørt noe. Avtalen med Fjordkraft er sakt opp og er nå Norges Energi. Kan opplyse for to år siden var jeg strømkunde Norges Energi. Da jeg flyttet strøm over til Fjordkraft, ble jeg fakturert med inkasso på kr.700,- vedr. kjøp av mobiltelefon på Elkjøp. Det er vel kanskje lov i disse dager å svindle strømkunder. Regjeringen bryr seg ikke.

Selger kom med feilinformasjon og kundeservice nektet å rette opp i saken

Omtale av  Bendik

Selger på kjøpesenter sa vi fikk en spotpris avtale uten noen form for pålegg. Dette var også det vi kommuniserte at vi ville ha. Når første faktura kommer ser vi at vi er satt opp med en sparepakke til ca 50 kr i mnd. Kontakter kundeservice som fraskriver seg alt ansvar og sier det beste de kan gjøre er å avslutte sparepakke fra den inneværende dato.

Helt elendig

Omtale av  C

Forkastelig dårlig service og oppfølging. Har robbet meg for flere hundre ekstra kroner.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

80% skjulte kostnader

Omtale av  Oddemann

Forbruk strøm kr.24,50- fastbeløp som ingen vet hva er kr 47- Sparepakken som ingen vet hva er kr.49- Fakturagebyr med autogiro kr.49. Dette betyr kr.3,57 pr kW time. Er det noen som snakker om skjulte kostnader?? Dette selskapet har alt for mange passive kunder inklusive meg selv. Gjør noe med det!!

Dette er en leverandør som tjener penger på renter og gebyrer.

Omtale av  Tove

Mulig de klarer å levere på en helt standard avtale, men med en gang man har et behov som ikke er helt A4, så blir det bare krøll. Elendig kundeservice, inkompetente svar, ingen vilje til å ordne opp og helt vill på å sende krav og renter, enda det er de som har gjort feil. Hvor mye energi skal man måtte bruke for å komme seg unna dette selskapet?

NorgesEnergi har 2 081 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR