Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 081 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 081 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 081 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
659
271
135
124
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 081 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig dårlig dårlig

Omtale av  Arti

Kundebehandler om morgen var ikke våken, snakka ikke tydelig, skjønte ingen ting hva han mumla.

Svar fra NorgesEnergi
22.09.2022 13:38

Hei Arti, Det er beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse i samtale med vårt kundesenter. Dersom det fremdeles skulle være noe vi kan hjelpe deg med, håper jeg du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter igjen. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Enkelt forståelig og god veilrdning

Omtale av  Lisbeth R

God oversikt over historikk og tilgjengelighet på veiledning ved behov for hjelp.

Svar fra NorgesEnergi
22.09.2022 13:37

Hei Lisbeth, Så flott å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi! Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med, må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter. mvh Nina - NorgesEnergi

Meget bra,

Omtale av  Odd

Megetgodt fornøyd med Norges Energi, rimelig å greit.

Svar fra NorgesEnergi
21.09.2022 09:09

Hei Odd, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos oss! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter. mvh Nina - NorgesEnergi

Sitter med en følelse av å ha blitt lurt

Omtale av  Torstein

Kilowatt prisen gikk opp ca én krone den mnd jeg byttet til Norges energi. Forbruket gikk opp med ca 100 kilowatt på samme tidspunkt uten at noe er endret hjemme.

Svar fra NorgesEnergi
21.09.2022 09:08

Hei Torstein, Dersom man har en spotprisavtale vil prisen følge selve markedsprisen og spotprisen endres time for time. Dessverre har strømprisene steget den senere tiden. Dersom du har en variabel strømavtale skal du alltid varsles 14 dager før en eventuell prisendring. Når det gjelder selve forbruket mottar vi dette fra din lokale netteier. Dersom du mener forbruket er feil anbefaler jeg deg å kontakte netteier. Vi ønsker at du skal være fornøyd med avtalen din hos oss, håper derfor du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter slik at vi kan ta en gjennomgang av strømavtalen din. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Gjør narr av kunder som ikke følger med

Omtale av  Rhs

Tar betalt 49 kr i mnd for et produkt dem kaller Prissikring og hva er det, Jo en mail de sender ut hver andre mnd med tilbud om fast pris ? Jeg har 3 avtaler så da trekker de 3x49 kr i mnd for et produkt som skulle vært sendt som en info til kunder. Lurer egentlig på lovligheten med dette produktet ?

Svar fra NorgesEnergi
20.09.2022 08:44

Hei, Med Prissikring får du tilbud om fastpris i korte, relevante perioder. Du velger selv om du vil benytte deg av fastpristilbudet. Fastpristilbudet gis på epost eller sms, og du bekrefter om du ønsker å benytte tilbudet inne på Min side eller ved å kontakte kundesenteret vårt. Når fastprisperioden er over, tilbakeføres du automatisk til din opprinnelige strømavtale- og pris. Prissikring er valgfritt. Dersom du ikke ønsker produktet kan du kontakte vårt kundesenter, så fjerner vi det selvsagt for deg. Du kan ringe oss per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

godt forhold og gode medarbeidere

Omtale av  Arvid S

får fort svar i telefonen når du ringer og får svar på spørsmålet av samme person som svarte i telefonen

Svar fra NorgesEnergi
20.09.2022 08:41

Hei Arvid, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter igjen, dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. mvh Nina - NorgesEnergi

Ingen kontakt og oppnå..

Omtale av  Morten D. D

Jeg lurer på strøm støtte . Men komme ikke frem på tlf !!!!jeg lurer på strøm støtte . Ville snakke med leverandør !!!

Svar fra NorgesEnergi
20.09.2022 08:40

Hei Morten, Vi har for tiden stor pågang, og har derfor lengre behandlingstid enn normalt. Beklager derfor at du opplevde vansker med å få tak på oss. Det er din lokale netteier som har ansvar for kompensasjon som følge av strømstøtten. Dersom du ikke har mottatt kompensasjon på din nettleiefaktura anbefaler jeg deg å kontakte netteier, så vil de kunne hjelpe deg med dette. mvh Nina - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 081 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR