Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 082 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 082 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 082 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
271
135
124
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 082 verifiserte omtaler på Bytt.no

godt forhold og gode medarbeidere

Omtale av  Arvid S

får fort svar i telefonen når du ringer og får svar på spørsmålet av samme person som svarte i telefonen

Svar fra NorgesEnergi
20.09.2022 08:41

Hei Arvid, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter igjen, dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. mvh Nina - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ingen kontakt og oppnå..

Omtale av  Morten D. D

Jeg lurer på strøm støtte . Men komme ikke frem på tlf !!!!jeg lurer på strøm støtte . Ville snakke med leverandør !!!

Svar fra NorgesEnergi
20.09.2022 08:40

Hei Morten, Vi har for tiden stor pågang, og har derfor lengre behandlingstid enn normalt. Beklager derfor at du opplevde vansker med å få tak på oss. Det er din lokale netteier som har ansvar for kompensasjon som følge av strømstøtten. Dersom du ikke har mottatt kompensasjon på din nettleiefaktura anbefaler jeg deg å kontakte netteier, så vil de kunne hjelpe deg med dette. mvh Nina - NorgesEnergi

Styr unna

Omtale av  Jp

Selger manipulativ og opplyser heller ikke om bindingstid på 12 måneder! Jeg gjør deg en tjeneste og tjener ingenting på dette da jeg har timepris så spiller ingen rolle for meg om du vil spare penger på strømmen. Blir kvalm

Svar fra NorgesEnergi
20.09.2022 08:32

Hei, Dersom man har en avtale med bindingstid skal man alltid få god informasjon om dette ved innsalg, og jeg beklager dersom du føler du ikke har mottatt tilstrekkelig informasjon. Vi ønsker gjerne å undersøke dette og håper du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter. Da vi ikke har bindingstid på 12 mnd for private strømavtaler, antar jeg at dette gjelder en bedriftavtale. Ta derfor gjerne kontakt med vår avdeling for bedrift per tlf: 38 10 00 81. mvh Nina - NorgesEnergi

Får mye info - men som alle disse selskapene vanskelig å kontakte for enkle spørsmål.

Omtale av  Harald

kommunikasjon er for meg viktig - og når det er et stort problem å få svar på forholdsvis enkle spørsmål så er jeg ikke fornøyd.

Svar fra NorgesEnergi
22.09.2022 15:15

Hei Harald, Jeg beklager at du opplever at du ikke har fått svar på din henvendelse. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe deg med det du måtte lure på, og håper derfor du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Grådige dobling av pris fra en mnd til neste

Omtale av  Kåre

Gjør som andre leverandører . Ta nettleie inn i faktura igjen. Jeg vurderer å bytte leverandør

Svar fra NorgesEnergi
20.09.2022 08:30

Hei Kåre, Per i dag har vi dessverre ikke samlet faktura for strøm og nettleie. Bakgrunnen for dette er hovedsaklig at vi opplevde at flere av våre kunder synes faktura var uoversiktlig, og slet med å få oversikt over hva de betalte til hvem. Det er derimot leit å høre at du vurderer å bytte leverandør som følge av endringen, og vi takker for at du gir oss tilbakemelding. mvh Nina - NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

veldig flinke fag folk å hjelp til å ta den rette avgjørelse. har også verve tilbud.

Omtale av  Olav K

Å bruke norges energi har gjort slik at eg sparer ca 1000 kr pr mnd pga gunstige avtaler og kunde service er topp.

Svar fra NorgesEnergi
20.09.2022 08:28

Hei Olav, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos NorgesEnergi, vi setter stor pris på tilbakemeldingen din! Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter. mvh Nina - NorgesEnergi

Gulspotpris

Omtale av  Toffen

For avansert å finne ut påslag, forsikring og topgaranti osv. Dette er eigentleg ikkje ein spotpris.

Svar fra NorgesEnergi
20.09.2022 08:27

Hei Toffen, Du skal få full oversikt over din strømavtale på MinSide og i appen vår. Her skal det informeres om pris og eventuelle strømtjenester du har i avtalen din. Dette skal også vises på faktura. Skulle du likevel ha spørsmål vedrørende avtalen din må du gjerne kontakte vårt kundesenter, så tar vi selvfølgelig en gjennomgang. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 082 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR