Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 085 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 085 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 085 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
135
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no

Vanskelig selskap

Omtale av  Helge K

Prøvde å få kopi av faktura da den ikke var tilgjengelig i min nettbank. Dårlig kundebehandling

Svar fra NorgesEnergi
05.02.2024 17:38

Hei, Helge! Takk for din tilbakemelding. En kopi av faktura som er stilt til deg skal ikke være vanskelig å få. Om du ikke fikk en kopi av oss sist må du gjerne sende oss en epost til [email protected] så skal jeg få sendt deg en kopi av det du måtte ønske. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Et selskap som lurer kunden

Omtale av  Christine S

Svært dårlig kundeservice. Jeg har også opplevd at de har lurt meg ved å legge til et produkt som jeg ikke hadde bestilt.

Svar fra NorgesEnergi
05.02.2024 17:40

Hei, Christine! Vi takker deg for din tilbakemelding. Vi synes det er leit at du har opplevd dårlig kundeservice hos oss. Vi strever etter å levere markedets beste kundeservice. Ved avtaleinngåelse skal man selvfølgelig få god informasjon, både i samtale og skriftlig i ordrebekreftelse. Dersom det er noe vi kan hjelpe deg med håper jeg du gir oss på kundesenteret en sjanse til å rette opp her. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Griskhet

Omtale av  Skogen

Betydelig priser fra 01.01 var kroken på døra etter mange år som kunde. Med blant annet argument om å stimulere kundene lavere forbruk. Slag i ansiktet på oss som fryser og lurer på om man kan vaske klær i dag.

Svar fra NorgesEnergi
05.02.2024 17:41

Hei, Skogen! Vi takker deg for din tilbakemelding. Jeg er kun kjent med at vi har økt prisen på en av våre tilleggstjenester fra 01.01 i år. Tilleggstjenester er valgfrie og kan sies opp hvis ønskelig. Ta gjerne kontakt med oss på kundesenteret for en nærmere oppklaring her. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Helt greit

Omtale av  Helle P

Helt greit. Oversiktelig app som fungerer fint. De avviklet bonustimen, så da var det ikke så mange fordeler for min del å ha norges energi igjen, da andre selskaper hadde mer konkurransedyktige priser.

Svar fra NorgesEnergi
05.02.2024 17:43

Hei, Helle! Takk for din tilbakemelding. Vi er fornøyd med at du er fornøyd med oss. Det er riktig som du sier at bonustimen ble avviklet etter endt 2023. Bonustimene du sparte opp i fjord beholder du så fremt du velger å forsette å være kunde hos oss. Hvis du skulle ha noen ytterligere spørsmåø vedrørende dette håper jeg du tar kontakt med oss på kundesenteret for en nærmere oppklaring. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Lurer egne kunder

Omtale av  Martin

Ble lurt inn på bedriftsabonnement av selger (fordi jeg har eget firma), og mister da alle forbrukerrettigheter og får 12 mnd (!!!!!) oppsigelsestid på avtalen. Alternativet er et bruddgebyr på hele 3000 kr. Burde selvsagt sett dette ved avtaleinngåelse, men snakk om å skyte seg selv i foten og få misfornøyde kunder.

Svar fra NorgesEnergi
26.01.2024 08:39

Hei, Martin! Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse. Siden dette gjelder bedrift hos oss anbefaler jeg at du tar kontakt med vår bedriftavdeling per tlf: 38 10 00 81 eller [email protected] for videre informasjon om muligheter. mvh Anders - NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Tragisk kundebehandling

Omtale av  Are G

Strømmen er dyr. Skulle avslutte strømmen i en leilighet og flytte til hus. Siste mnd bor jeg ikke i leiligheten. Får regning på 1300 kr. Betaler den. Får så melding om en teknisk feil og at regninga som jeg betale var feil. Får ikke tilbake innbetalt men får ny regning på 1400 kr. Prøver å nå inn til kundeservice men der kommer jeg ikke igjennom. Tragisk kundebehandling. Og appen deres fungerer heller ikke når man skal inn og se på fakturaen.

Svar fra NorgesEnergi
24.01.2024 08:19

Hei, Are! Takk for din tilbakemelding. For å få løst dette på best mulig måte anbefaler jeg deg at du ringer inn til oss på kundeservice. Det har vært noen hektiske uker, men køen er nå rolig, og vi har kort ventetid i telefon. Du kan også ta kontakt på e-post, [email protected]. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Endring i strømavtale

Omtale av  Kristian

Har oppdaget at NorgesEnergi har endret min spotpris strømavtale - fra meget gunstig til noe helt annet - uten at dette er avtalt.

Svar fra NorgesEnergi
24.01.2024 08:20

Hei, Kristian! Takk for din tilbakemelding. Ved endring av pris er vi pliktige til å varsle deg med minst 30 dager før endringen skjer. Vi varsler per e-post dersom du har det i ditt kundebilde, hvis ikke sender vi i posten. Ta gjerne kontakt med på kundeservice, så ser vi på saken din med en gang. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR