Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 085 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 085 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 085 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
135
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no

Tragisk kundebehandling

Omtale av  Are G

Strømmen er dyr. Skulle avslutte strømmen i en leilighet og flytte til hus. Siste mnd bor jeg ikke i leiligheten. Får regning på 1300 kr. Betaler den. Får så melding om en teknisk feil og at regninga som jeg betale var feil. Får ikke tilbake innbetalt men får ny regning på 1400 kr. Prøver å nå inn til kundeservice men der kommer jeg ikke igjennom. Tragisk kundebehandling. Og appen deres fungerer heller ikke når man skal inn og se på fakturaen.

Svar fra NorgesEnergi
24.01.2024 08:19

Hei, Are! Takk for din tilbakemelding. For å få løst dette på best mulig måte anbefaler jeg deg at du ringer inn til oss på kundeservice. Det har vært noen hektiske uker, men køen er nå rolig, og vi har kort ventetid i telefon. Du kan også ta kontakt på e-post, [email protected]. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Endring i strømavtale

Omtale av  Kristian

Har oppdaget at NorgesEnergi har endret min spotpris strømavtale - fra meget gunstig til noe helt annet - uten at dette er avtalt.

Svar fra NorgesEnergi
24.01.2024 08:20

Hei, Kristian! Takk for din tilbakemelding. Ved endring av pris er vi pliktige til å varsle deg med minst 30 dager før endringen skjer. Vi varsler per e-post dersom du har det i ditt kundebilde, hvis ikke sender vi i posten. Ta gjerne kontakt med på kundeservice, så ser vi på saken din med en gang. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Ønsker å bytte leversndør

Omtale av  Tore Ø

Dårlig kundeservice. Ble først lurt inn i en bedriftsavtale som bandt meg opp i 12mnd. Når jeg endelig kunne si opp denne avtale krevdes mye mail og tlf for å bli privat kunde. Usikker på om vilkårene jeg ble tilbudt er konkurranse dyktige

Svar fra NorgesEnergi
24.01.2024 08:17

Hei, Tore! Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse. Siden dette gjelder bedrift hos oss anbefaler jeg at du tar kontakt med vår bedriftavdeling per tlf: 38 10 00 81 eller [email protected] Dersom du har spørsmål vedrørende den nye privatavtalen anbefaler jeg at du tar kontakt med privatavdelingen på 38 10 00 80 eller [email protected] mvh Anders - NorgesEnergi

Lureri ang brydegebyr

Omtale av  Erik

Brydegebyr som egentlig betales som et påslag,der er ingen garanti kun en ,vi skal prøve at gjøre det så billig som mulig,pengene er bortkastet, I tillegg blir du fakturert på første faktura med 3000 for brydegebyr jeg kommer ikke til at betale dette

Svar fra NorgesEnergi
24.01.2024 08:21

Hei, Erik! Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse. Siden dette gjelder bedrift hos oss anbefaler jeg at du tar kontakt med vår bedriftavdeling per tlf: 38 10 00 81 eller [email protected] mvh Anders - NorgesEnergi

Vanskelig opphør

Omtale av  Knut

Hadde avtale via et firma, håpløst å komme seg ut av avtalen.

Svar fra NorgesEnergi
24.01.2024 08:21

Hei, Knut! Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse. Siden dette gjelder bedrift hos oss anbefaler jeg at du tar kontakt med vår bedriftavdeling per tlf: 38 10 00 81 eller [email protected] mvh Anders - NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Meget dårleg

Omtale av  Vegard L

Elendig, tilleggstjenester som ingen har bruk for blir lagt til uten å informere om det.

Svar fra NorgesEnergi
23.01.2024 14:28

Hei Vegard Alle våre tilleggstjenester er valgfrie og må takkes ja til skriftlig ved inngåelse. Vi ønsker ikke at du som kunde skal ha tjenester du ikke ønsker eller er klar over at du har. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan sjekke opp i saken. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi

Gir ikke beskjed om endring av avtale.

Omtale av  Sevrin

Legger til påslag uten å gi beskjed. Dette må de rette opp. De nekter. Jeg bytter leverandør av strøm.

Svar fra NorgesEnergi
23.01.2024 14:24

Hei Sevrin Vi vil alltid varsle deg som kunde i forkant av eventuelle endringer. Dersom du opplever å ikke ha mottatt varsel håper vi du vil ta kontakt med vårt kundesenter igjen slik at vi kan sjekke hva som har skjedd her. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR