Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 081 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 081 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 081 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
659
271
135
124
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 081 verifiserte omtaler på Bytt.no

God opplevelse

Omtale av  Gaute

Enkelt å forholde seg til og hjelpsom kundeservice.

Svar fra NorgesEnergi
14.10.2020 15:55

Hei, Gaute! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi og syns godt om vår kundeservice. Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bedrag?

Omtale av  Jon G

Har hatt Norgesenergi, men byttet til Tibber. Ble så oppringt av en selger fra Norgesenergi, som ville ha meg tilbake, og lovte en masse ting som ikke samsvarte med neste faktura. Etter det er selgere fra Norgesenergi blokkert på min telefon. Men lurer også på en ting. I sommer var strømprisen tilnærmet lik null (1 øre), men det laveste jeg så på fakturaene fra Norgesenergi var 15 øre. I de periodene spotprisen var lavest (1 øre), mener jeg at jeg ble fakturert 27 øre pk kWt av Norgesenergi. Dette mener jeg samstemmer dørlig, og etter å ha byttet tilbake til Tibber ble mine strømregninger en brøkdel av hva de var hos Norgesenergi. Jeg hadde ikke fått satt over strømmen på hytta, så fikk fakturaer av strøm fra to levrandører. Jeg mener at Norgesenergi sin spotpris-avtale er en ren bløff! Hilsen en som ikke kommer tilbake som kunde.

Svar fra NorgesEnergi
14.10.2020 15:54

Hei, Jon G! Det er leit å høre du har hatt dårlig opplevelse med våre selgere og NorgesEnergi som din strømleverandør. Vi er veldig opptatte av at selgerne våre skal utgi riktig informasjon og skal på ingen måte være uærlig eller missledende. Vi ønsker gjerne å kunne undersøke saken nærmere på hva som har skjedd og følge dette opp med selger, så vi håper du kan ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får sett på saken og tatt dette videre med vår salgsavdeling. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Må forbedre kundeservice

Omtale av  Steinar K

Jeg fikk god hjelp når jeg omsider fikk kontakt...etter lang venting.

Svar fra NorgesEnergi
13.10.2020 13:58

Hei Steinar! Det er flott å høre at du fikk god hjelp når du kom i kontakt med oss! Vi er veldig opptatt av at det skal være enkelt for deg å ta kontakt med oss, men av og til kan vi ha pågang som gjør at det tar noe tid før vi svarer. Vi jobber alltid for å bli bedre og setter stor pris på din tilbakemelding. Mvh Kate, NorgesEnergi

God kundeservice.

Omtale av  Christy

Fikk snakke med en veldig hyggelig svensk kundesupport som var hjelpsomt og hyggelig.

Svar fra NorgesEnergi
13.10.2020 13:57

Hei Christy! Så flott du fikk god hjelp når du var i kontakt med vårt kundesenter. Vi setter stor pris på din tilbakemelding, det betyr mye for oss! Mvh Kate, NorgesEnergi

Svindel

Omtale av  Anonym

Norgesenergi har tydeligvis hyret en gjeng tenåringer som stadig renner på dørene og skal selge avtale med Norgesenergi basert på løgn og juks. Noen ganger sier selgerne at de har spesielt gunstige avtaler med boligene i akkurat dette området. Andre ganger, som i dag, kommer de med noen løse påstander om at prisene ble mye dyrere etter installasjon av strømmåler. Og da skal man liksom velge Norgesenergi? Totalt useriøst. Dette blir rapportert inn til Forbrukertilsynet.

Svar fra NorgesEnergi
13.10.2020 08:33

Hei! Det er leit å høre du har hatt dårlig opplevelse med våre selgere. Vi er veldig opptatte av at selgerne våre skal utgi riktig informasjon og skal på ingen måte være uærlig eller missledende. Vi ønsker gjerne å kunne undersøke nærmere på hva som har skjedd og håper du kan ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får tatt dette videre med vår salgsavdeling. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Håper vi hører fra deg! Mvh Kate, NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Svært fornøyd kunde

Omtale av  Anita R. J

Passer for meg som kunde og god kundeservice. Dessuten får vi mye strøm for pengene.

Svar fra NorgesEnergi
13.10.2020 08:28

Hei Anita R. J! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi og syns godt om vår kundeservice. Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Mvh Kate, NorgesEnergi

Lettvint og fornøyd

Omtale av  Monica B

Lettvint og meget god kundeservice. Aldri noe tull

Svar fra NorgesEnergi
07.10.2020 16:07

Hei Monica B, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Mvh Nina, NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 081 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR