Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
3.0
2 087 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 087 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#76
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#76 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 087 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
136
125
894
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 087 verifiserte omtaler på Bytt.no

Mangler skjerm forsikring og kanskje Spotify som en del av abonnement

Omtale av  Kristoffer P

Mangler skjerm forsikring og kanskje Spotify som en del av abonnement

Svar fra NorgesEnergi
20.01.2023 12:56

Hei Kristoffer P Tusen takk for tips. Det er verdifult for oss når våre kunder gir oss tilbakemelding på hva de ønsker. Vi tar din tilbakemelding til etterretning og ser om det er noe vi kanskje kan tilby for fremtiden. Mvh Monica - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Telefonsalg og dårlig app

Omtale av  Event

Strøm er strøm, og mer eller mindre alle tar samme beløp. I dag er det viktig med en god app som lar deg følge med på eget forbruk og kostnad - og også gjerne med smartlading av elbil og andre integrasjoner. Norgesenergi har ikke noe av dette, og når man topper det med at det første som skjer er at det ringer deg telefonselgere for å selge deg mobilabonnement i tillegg - forkledd som en unnskylding på at de skal sjekke at jeg har tegnet rett strømabonnement så takker jeg høflig for meg og bytter over til et mer innovativt selskap med en enda lavere månedspris i tillegg.

Svar fra NorgesEnergi
20.01.2023 12:50

Hei Event Når det gjelder appen vår er denne fremdeles under utvikling og det jobbes på spreng for finjustere innhold og legge til flere funksjoner. Priser time for time skal allerede være oppe å gå i appen, men vi jobber for øyeblikket med å få opp forbruk i sanntid time for time slik at man til en hver tid også kan se hvor mye strøm som brukes og kostnaden for dette. Vi har dessverre ikke noe konkret tidspunkt for når det vil være klart, men dette prioriteres hos oss og er forhåpentligvis klart i løpet av kort tid. Vi er leie oss for at du ikke hadde en god opplevelse da du ble kontaktet av oss i forbindelse med oppstart av strømavtalen. Vi tilbyr rabatterte mobilabonnement til våre kunder, men det er selvfølgelig helt valgfritt å benytte seg av våre mobiltjenester. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Monica - NorgesEnergi

God service

Omtale av  Tore R

Et seriøst energi firma👍 Føler meg trygg med den avtalen jeg har👍

Svar fra NorgesEnergi
18.01.2023 13:51

Hei Tore R Takk for fin tilbakemelding. Vi er glade for å ha deg som kunde. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Mvh Monica - NorgesEnergi

Jeg føler meg lurt

Omtale av  Liv B

Trodde på lovnaden at fastpris ville være en fin deal for meg. Hadde spotpris. Når desemberregning kom viste det seg at fastpris var mer enn 2 ganger så dyrt. Svindel kaller jeg det Prøvde å ringe dem når regningen kom. Ba om avslag. Kort og godt:NEI Man hadde 2 uker på og ombestemme seg på. Dette prøvde jeg på telefon. For lang ventetid. Nettet er ikke for oss gamle

Svar fra NorgesEnergi
18.01.2023 13:17

Hei Liv B Det har vært store variasjoner og stor usikkerhet knyttet til strømprisene det siste året. Strømprisen har endret seg fra flere kroner kilowatten til noen få øre over natten og motsatt til tider. Vi kjøper inn disse fastprisene på strømbørsen på forhånd og har allerede betalt dette for strømmen som tilbys til fastpris. Vi ønsker å gi kundene en så god fastpris som mulig, men fastprisen bestemmes av hvilke priser vi kan få på strømbørsen. Ingen vet med sikkerhet hvordan strømprisene blir i fremtiden og vi kan derfor ikke garantere at fastprisen vil være under eller tilsvarende Spotprisen. De fleste fastprisene gjennom prissikring i fjor lønnet seg likevel for våre kunder. Når det gjelder ventetiden har vi dessverre hatt større pågang til vårt kundesenter enn normalt den siste tiden og dette har ført til lenger ventetid enn vi ønsker. Vi har satt i gang tiltak som vi håper vil hjelpe kundene våre med å komme raskere i kontakt med oss. Ta gjerne kontakt med oss igjen dersom du har opplevd å ikke komme igjennom til vårt kundesenter slik at vi kan se på saken din på nytt. Du kan spørre etter meg om ønskelig. Mvh Monica - NorgesEnergi

En flott servise og hjelp. tusen takk

Omtale av  Elin S. J

Veldig god veiledning og hjelp til å forstå hvordan dette fungerte.

Svar fra NorgesEnergi
18.01.2023 12:40

Hei Elin S. J Tusen takk for din tilbakemelding. Vi er glade for å høre at vi har vært til hjelp og at informasjonen fra oss var forståelig. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Mvh Monica - NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Forferdelig dårlig kundeservice.

Omtale av  Gunnar

Jeg har sittet over 1 time i tlf. i tlf. kø hos Norgeseneregi. Hadde tlf. på høytaler og opplevde at forbindelsen ble brutt når jeg sto som nr. 4 i køen. Dette skjedde 2 ganger og førte til at jeg ga opp å ringe flere ganger. Makan har jeg aldri opplevd.

Svar fra NorgesEnergi
18.01.2023 12:26

Hei Gunnar Vi synes det er leit å høre at du ikke kom i kontakt med vårt kundesenter. Når det gjelder ventetiden har vi dessverre hatt større pågang til vårt kundesenter enn normalt den siste tiden og dette har ført til lenger ventetid enn vi ønsker. Vi har satt i gang tiltak som vi håper vil hjelpe kundene våre med å komme raskere i kontakt med oss. Vi kjenner ikke til at det skal være noe hos oss som kan ha ført til at din samtale ble brutt. Ta gjerne kontakt med oss igjen slik at vi kan sjekke opp i det. Du kan også kontakte oss via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ eller via epost til [email protected]. Mvh Monica - NorgesEnergi

Ikke hjelp eller forklaring.

Omtale av  Gro H

Ringte for å høre hvorfor jeg fikk så lite strømstøtte. Fikk beskjed om å ringe loen andre. Prøvde ikke å forklare meg eller prøve å finne det ut for meg.

Svar fra NorgesEnergi
18.01.2023 11:52

Hei Gro H Vi synes det er leit å høre at du opplevde å ikke få den hjelpen du trengte hos oss. Når det gjelder strømstøtten er det din lokale netteier som ordner med denne. Dersom vi ikke fakturerer sammen med din netteier får vi dessverre ikke sett hva de har fakturert i strømstøtte og grunnlaget for dette. Dersom det er uenighet rundt strømstøtten er det også netteier man må ta kontakt med da vi ikke har mulighet til å gjøre noen korrigeringer på denne. Vi hjelper deg gjerne dersom det skulle være noen spørsmål rundt din faktura eller ditt kundeforhold hos oss. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Monica - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 087 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR