Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
3.0
2 086 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 086 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 086 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
136
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no

Nær umulig tilgang kundeservice

Omtale av  Stein G. R

Ringer kundeservice, ventetid 4 timer, trykker for ring tilbake når det er min tur. De ringer tilbake ett klemt 1605. Dermed har de ringt tilbake uten at jeg får svart, men de "har" ringt tilbake.

Svar fra NorgesEnergi
06.10.2022 10:46

Hei Stein, Vi opplever for tiden stor pågang og har derfor lengre behandlingstid enn normalt, beklager dette. Vi arbeider med flere tiltak for å forbedre dette, og håper du har mulighet til å ta kontakt igjen dersom det fremdeles skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Du finner også oversikt over mange av de vanligste spørsmålene vi får her: https://norgesenergi.no/hjelp/ mvh Nina - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Tilbake som kunde

Omtale av  Bente

Dem Opplyser rett pr tlf om avtale gikk tilbake til norges enrgi ja skulle aldri skiftet;;enn mitt fraværede selskap F :følt lurt pga ikke ble opplyst ikke ble opplyst att binde:og vr oppsigesle tid 3 månder pga forusigbar strømavle (sånn avtaler har firmer ikke privat persin

Svar fra NorgesEnergi
06.10.2022 10:44

Hei Bente! Så hyggelig å høre at du kom tilbake som kunde hos NorgesEnergi, vi håper du er fornøyd med avtalen din hos oss! Kontakt gjerne vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80 dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. mvh Nina - NorgesEnergi

Føler meg lurt

Omtale av  Siri

Ble lurt av en ansatt til å tegne fastpris i 2 mnd. Noe jeg tapte på :/

Svar fra NorgesEnergi
05.10.2022 15:53

Hei Siri, Det er beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med vårt fastpristilbud. Produktet Prissikring gir tilbud om fastpris i utsatte perioder. Da tilbudet sendes ut i forkant av perioden vil vi aldri kunne garantere at spotprisen vil være høyere enn fastpristilbudet men basert på våre prognoser mener vi at tilbudet skal være gunstig. Man vil da også ha en større forutsigbarhet da strømprisen kan variere veldig. Kontakt gjerne vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Kontakt oss da gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Norges Energi er best

Omtale av  Aisha

Jeg anbefaler å være kunde hos Norges Energi. Man har oversikt over strømregningen din

Svar fra NorgesEnergi
06.10.2022 10:43

Hei Aisha, Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Bra firma

Omtale av  Monmon

Veldig fornøyd med NorgesEnergi , savner bare å følge med på faktura før den kommer

Svar fra NorgesEnergi
06.10.2022 10:42

Hei Monmon! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Kundeservice

Omtale av  Karl

Jeg har nå flere ganger forsøkt å komme i kontakt med kundeservice, men Norgesenergi hverken tar telefonen eller ringer tilbake! Mine dårlige erfaringer her tenker jeg å kringkaste på sosiale medier, men ikke før jeg har byttet strøleverandør.

Svar fra NorgesEnergi
05.10.2022 15:50

Hei Karl, Vi opplever for tiden stor pågang, og beklager derfor lengre behandlingstid enn normalt. Dersom du legger igjen ditt telefonnummer for tilbakeringing, skal du bli oppringt så snart en kundebehandler er ledig, og jeg beklager dersom du likevel ikke ble oppringt. Kontakt oss gjerne igjen, vi er tilgjengelige per tlf, per chat, via facebook eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Håper på å høre fra deg, mvh Nina - NorgesEnergi

Et godt selskap, med lang erfaring innen energi.

Omtale av  Bjørn K. P

Meget god service og kundebehandling over telefon, kundebehandler som forklarte godt og satte meg inn i hva de hadde tilby. Rimelige avtaler, så jeg ble kunde, og etter min mening, så vil jeg anbefale andre til å bli kunde også. Ettersom jeg forstod, så var det et firma med lang erfaring med det de hoødt på med. 😀

Svar fra NorgesEnergi
05.10.2022 15:47

Hei Bjørn, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en god dag, mvh Nina - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR