Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 082 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 082 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 082 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
271
135
124
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 082 verifiserte omtaler på Bytt.no

Kundeservice

Omtale av  Karl

Jeg har nå flere ganger forsøkt å komme i kontakt med kundeservice, men Norgesenergi hverken tar telefonen eller ringer tilbake! Mine dårlige erfaringer her tenker jeg å kringkaste på sosiale medier, men ikke før jeg har byttet strøleverandør.

Svar fra NorgesEnergi
05.10.2022 15:50

Hei Karl, Vi opplever for tiden stor pågang, og beklager derfor lengre behandlingstid enn normalt. Dersom du legger igjen ditt telefonnummer for tilbakeringing, skal du bli oppringt så snart en kundebehandler er ledig, og jeg beklager dersom du likevel ikke ble oppringt. Kontakt oss gjerne igjen, vi er tilgjengelige per tlf, per chat, via facebook eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Håper på å høre fra deg, mvh Nina - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Et godt selskap, med lang erfaring innen energi.

Omtale av  Bjørn K. P

Meget god service og kundebehandling over telefon, kundebehandler som forklarte godt og satte meg inn i hva de hadde tilby. Rimelige avtaler, så jeg ble kunde, og etter min mening, så vil jeg anbefale andre til å bli kunde også. Ettersom jeg forstod, så var det et firma med lang erfaring med det de hoødt på med. 😀

Svar fra NorgesEnergi
05.10.2022 15:47

Hei Bjørn, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en god dag, mvh Nina - NorgesEnergi

Meget fornøyd

Omtale av  Hanna

Veldig fornøyd med pris og informasjon underveis. God kundeservice og god app!

Svar fra NorgesEnergi
05.10.2022 15:46

Hei Hanna, Så hyggelig å høre at du er fornøyd kunde hos NorgesEnergi, takker deg for tilbakemelding! mvh Nina - NorgesEnergi

Godt fornøyd

Omtale av  Jean

Enkel oversikt, god info via sms/Mail ved endringer. Kunne ønsket meg billigere strøm i dissa dager, men d ønsker vel alle 😏

Svar fra NorgesEnergi
05.10.2022 15:45

Hei Jean! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss! Takker for din tilbakemelding og ønsker deg en fin dag, mvh Nina - NorgesEnergi

Bryter loven jevnlig

Omtale av  Alex

Telefonselgere fra NorgesEnergi har ringt over 100 ganger i løpet av de siste månedene på tross av at det har gått mer enn en måned siden reservasjon i brønnøysundregisteret og det ikke er noe eksisterende kundeforhold, noe som er ulovlig. Man kan også reservere seg hos NorgesEnergi direkte, men vil anbefale å ikke gjøre det. I stedet bør man melde dem inn til forbrukertilsynet hvis de fortsetter å ringe en måned etter reservasjon, og eventuelt politianmelde. Kun da får de insentiv til å slutte å bryte loven.

Svar fra NorgesEnergi
05.10.2022 12:30

Hei Alex, Jeg beklager dersom du opplever å bli oppringt selv om du har reservert ditt nummer i Brønnøysundregistreret. Dette ønsker vi selvsagt å undersøke nærmere og jeg håper derfor du har mulighet til å kontakte oss. Kontakt oss gjerne via telefon: 38 10 00 80 eventuelt via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ mvh Nina - NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Strømkonto lureri

Omtale av  Marianne

Har byttet strømleverandør nå, hadde strømkonto fra NorgesEnergi med et månedsbeløp som stadig økte. Ved avslutning av avtale tar det i følge NorgesEnergi 2 måneder for å få igjen pengene du har tilgode. Det er ikke mulig å kontakte dem på annet en telefon når du ikke er kunde lenger, dette tok over 39 min for å få svar.

Svar fra NorgesEnergi
05.10.2022 12:28

Hei Marianne, Vi har for tiden stor pågang og har derfor lengre behandlingstid enn normalt, beklager dette. Du kan nå vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80, chat, facebook eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Ved oppsigelse av Strømkonto vil konto avvente din sluttavregning. Når sluttavregning er trukket i fra Strømkonto vil Strømkonto opphøre ved utgangen av måneden. Dersom du har positiv saldo vil sluttsaldo da utbetales rundt 15 dager etter at sluttfaktura er sendt ut. mvh Nina - NorgesEnergi

Kundeservice

Omtale av  Vidar

Fikk god hjelp og veiledning, veldig behjelpelig 👍

Svar fra NorgesEnergi
30.09.2022 15:52

Hei Vidar, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, ønsker deg en god helg! mvh Nina - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 082 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR