Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 081 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 081 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 081 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
659
271
135
124
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 081 verifiserte omtaler på Bytt.no

God kundeservice og super Prismatch

Omtale av  Kenneth

Jeg har vært kunde hos NorgesEnergi siden november 2019. Byttet egentlig bare på grunn av at jeg fikk 1000,- gavekort hos Elkjøp da avtalen var bra om jeg regnet med de 1000,-. Når de fikk Prismatch i mai så leste jeg meg opp på den mot f.eks. Fjordkraft som jeg hadde før og fant ut at NorgesEnergi sin er bedre, så har vært kunde siden. Fra mai til oktober sparte jeg 920,- med å bruke Prismatchen hver måned. For en liten leilighet som min (57 m2) så er det like mye som en vanlig strømregning på vinteren. Sjekker bare strompris.no hver måned for billigste avtale og sender en e-post til dem. Vel verdt 5 min. Har også fått god hjelp de få gangene jeg har ringt på NorgesEnergi sin kundeservice, så jeg blir så lenge Prismatchen og kundeservicen holder nivået jeg har opplevd hittil. Om de kunne blitt bedre med noe så tar det tid å få svar på e-poster, som regel 3 dager hittil.

Svar fra NorgesEnergi
15.12.2020 13:03

Hei Kenneth! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Vi setter stor pris på at du er fornøyd som kunde hos oss. Til tider er det stor pågang på e-post, vi jobber allikevel med å få ned besvarelsestiden så du får hjelp så raskt som mulig. Ønsker deg en god jul og et godt nyttår! Mvh Nina, NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Meget bra service og mange gode tilbud.

Omtale av  Sven G. D

Norges energi er veldig godt og rimelig strøm. De har også mange gode tilbud til sine kunder. Jeg kan trygt anbefale dem i framtiden.

Svar fra NorgesEnergi
15.12.2020 12:37

Hei Sven G. D! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en så hyggelig tilbakemelding. Det er svært viktig for oss, at du som kunde, er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Mvh Kate, NorgesEnergi

Veldig greit å ha både strøm og nettleie på en og samme faktura.

Omtale av  Martine

Veldig god service og lave kostnader. Har både strøm og nettleie på samme faktura.

Svar fra NorgesEnergi
15.12.2020 12:18

Hei Martine! Vi synes det er utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør og setter stor pris på at du tar deg tid til å fortelle oss det. Ønsker deg en kjempe fin dag! Mvh Kate, NorgesEnergi

Billig og gode priser på strøm og Mobil

Omtale av  Hanne Ø

Veldig fornøyd med rimelige strømpriser og billig mobilabonnement

Svar fra NorgesEnergi
15.12.2020 11:08

Hei Hanne Ø! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Ønsker deg en fin dag! Mvh Kate, NorgesEnergi

Lureri

Omtale av  Snorre

Jeg hadde Norges energi siden 2016. Når jeg flyttet til annet sted vurderte jeg å si opp strømleverandør til noe annen. Her kommer problemer, jeg fikk regningen til regningen. Jeg betalte 500 kr i måned som efaktura uten spesifikasjonen på regningen i lengre periode. For det første, må jeg betale på bruddgebyr uten å vite om det at det har bindingstid. Man tror at det er billig strømleverandør pga du betaler fast pris men egentlig det blir for dyrt. Det blir en kreditt konto med renter hver måned uten å informere kundene om det (lureri). Så i tillegg til det fikk jeg stort beløp som jeg må betale sammen med bruddgebyr. Jeg ringte til kundeservice får å spørre om hvor kommer disse beløpene. Han sa bare at det var fra den gamle leiligheten siden 2016.man får sjokk at det gikk i mange uten å få vite at du bruker mere enn du betaler. Man får kreditt med renter hver måned uten å vite det. Det hjelper ikke å snakke med dem. Kundeservice sa bare at du kan unngå å betale beløpet hvis du blir kunde igjen hos dem. Aldri i livet. Norges energi lurer kundene for å tjene penger og ser billig utad. Kundene kommer finner ut når man slutter hos dem. Du tror at du betaler i god tro men istedenfor de legger opp til at du får kredittkonto/minus på konto. Anbefaler ikke til noen i hele tatt. Hold langt unna,!!!! Lureri.... Ikke stoler på elkjøp - - - det informerer ikke kundene, sier bare rabatt rabatt som koster deg formue til slutt. Jeg er takknemlig at jeg slutter med Norges energi selv om det koster meg med flere tusen som jeg ikke visste om.

Svar fra NorgesEnergi
15.12.2020 10:46

Hei Snorre, Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør. Vi forsøker ikke å være uærlig eller lure noen, og beklager dersom du føler at vi har gjort dette. Vedrørende kreditten du nevner antar jeg at du har hatt fordelsproduktet Strømkonto. Strømkonto er en betalingsmetode som gir deg mulighet til å betale et fast beløp hver måned slik at man unngår høye fakturaer på vinteren og lave på sommeren. Med Strømkonto så får man en faktura hver måned hvor det står saldo og informasjon om hva som er trukket fra kontoen, slik at man alltid har oversikt. Denne betalingsløsningen er valgfri og kan fjernes om ønskelig. Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd og håper du kan ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Hyggelig kundebehandler

Omtale av  Tove

Enkelt å få avtale med Norges energi, raskt og greit. Pluss hyggelig kundebehandler😊

Svar fra NorgesEnergi
08.12.2020 09:01

Hei, Tove! Tusen takk for din tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med kundeservice og avtale du har fått med oss :) Mvh, Truls - NorgesEnergi

Svindlere

Omtale av  Tom N

Fikk meg strømavtalen emed Norgesenergi uten å bli fortalt at de hadde bindingstid. Etter mye misnøye ønsket jeg å si opp med dette firmaet men fikk beskjed det kostet meg 1000kr å bryte avtalen. Spurte ang dette da jeg tegnet avtalen, fikk bekreftet at det var verken bindingstid samt en av deres beste avtaler, alt viste seg å være løgn. Valgte å betale den tusen lappen for å aldri mer å ha å gjøre med et slikt møkkaselskap, HOLD DERE UNNA!??

Svar fra NorgesEnergi
08.12.2020 09:00

Hei, Tom N! Vi er veldig opptatte av at selgerne våre skal utgi riktig informasjon og skal på ingen måte være uærlig eller missledende. Det er leit å høre du har hatt dårlig opplevelse med selger hos Elkjøp. Vi ønsker gjerne å kunne undersøke saken nærmere på hva som har skjedd og følge dette opp med selger, så vi håper du kan ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får sett på saken og tatt dette videre med vår salgsavdeling. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Mvh, Truls - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 081 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR