Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 085 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 085 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 085 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
135
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no

Hyggelig kundebehandler

Omtale av  Tove

Enkelt å få avtale med Norges energi, raskt og greit. Pluss hyggelig kundebehandler😊

Svar fra NorgesEnergi
08.12.2020 09:01

Hei, Tove! Tusen takk for din tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med kundeservice og avtale du har fått med oss :) Mvh, Truls - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Svindlere

Omtale av  Tom N

Fikk meg strømavtalen emed Norgesenergi uten å bli fortalt at de hadde bindingstid. Etter mye misnøye ønsket jeg å si opp med dette firmaet men fikk beskjed det kostet meg 1000kr å bryte avtalen. Spurte ang dette da jeg tegnet avtalen, fikk bekreftet at det var verken bindingstid samt en av deres beste avtaler, alt viste seg å være løgn. Valgte å betale den tusen lappen for å aldri mer å ha å gjøre med et slikt møkkaselskap, HOLD DERE UNNA!??

Svar fra NorgesEnergi
08.12.2020 09:00

Hei, Tom N! Vi er veldig opptatte av at selgerne våre skal utgi riktig informasjon og skal på ingen måte være uærlig eller missledende. Det er leit å høre du har hatt dårlig opplevelse med selger hos Elkjøp. Vi ønsker gjerne å kunne undersøke saken nærmere på hva som har skjedd og følge dette opp med selger, så vi håper du kan ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får sett på saken og tatt dette videre med vår salgsavdeling. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Fornøyd..

Omtale av  Lisa M

Fint, at får en fast pris å vet., i mnd. +står hvor mye +en har.. Hvis minus, øker det litt. Er fornøyd med det.. Takk..

Svar fra NorgesEnergi
08.12.2020 08:57

Hei, Lisa M! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding! Det er kjempe hyggelig å høre du er fornøyd med oss som din strømleverandør, det setter vi stor pris på. Mvh Truls, NorgesEnergi

Bra strømavtale gjennom flere år

Omtale av  Torill

Gjennom mitt medlemskap i Huseiernes landsforbund har jeg en bra strømavtale med NorgesEnergi. Kundeservice er bestandig hyggelige og hjelpsomme.

Svar fra NorgesEnergi
04.12.2020 15:11

Hei Torill! Tusen takk for din tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med avtalen og kundeservicen! Mvh Nina, NorgesEnergi

Se på Fakturaene! Uklare tilleggskostnader!

Omtale av  Rezan

Jeg er en person som ikke setter meg inn fakturaene jeg får, på bakgrunn av våre aller høyeste verdien som vi har opparbeidet oss i Norge, tillit. Jeg hadde tillit til selskapet grunnet deres størrelse og den velkjente merkevaren, slik at jeg betalte fakturaer uten å se på de engang. Nå til dags, trengs det bare et klikk. En fin sommerdag tok jeg en titt på fakturaen, og da så jeg at jeg betalte for et tilleggstjeneste! Jeg betalte kr. 49,- per måned for "Fordeleprodukt". Ut fra deres webside kunne jeg ikke finne ut hva dette fordeleproduktet var, og hvilket fordel jeg i det hele tatt betalte for! Da tok jeg kontakt med NorgesEnergi og fant ut at jeg betalte for en type "forsikring". Dette hadde jeg gjort i over en lengre periode. På spørsmål når jeg skal ha inngått denne avtalen, fikk jeg svar at jeg på et tidspunkt hadde benyttet meg av et rabatt på ELKJØP for kjøp av en billig mobil som kostet kr. 200,- (gammeldags telefon). Jeg selv hadde ikke kjøpt noe, men min far, med begrensede norskkunnskaper, hadde kjøpt seg telefonen med tro at han fikk rabatt uten videre. Det endte med at jeg betalte prisen for en smarttelefon for den gammeldagse analog telefonen. Jeg avsluttet forsikringen med det samme, og nå velger jeg også bytte leverandør. Ikke pga pris (for det kan jeg lite om) men fordi jeg føler meg lurt av et så stort selskap. Konklusjon, ha ikke tillit til NorgesEnergi og se hva du betaler for.

Svar fra NorgesEnergi
04.12.2020 12:07

Hei Rezan, Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør. Vi ønsker selvfølgelig at du som kunde skal stole på at avtalen din hos oss er gunstig og at du har oversikt over hva du betaler for. Priser står derfor oppgitt på hver faktura. Vilkår og pris står alltid oppgitt før man inngår en avtale med NorgesEnergi. Her høres det ut til at du har fått produktet Sparepakken som er et valgfritt fordelsprodukt vi tilbyr. Sparepakken gir deg betalingsfritak dersom du blir sykemeldt, arbeidsledig eller permittert. Produktet skal derfor være en forsikring som kan hjelpe deg dersom du har behov. Dersom det er noe vi kan hjelpe deg med, håper jeg du tar kontakt. Du må gjerne henvise til dette innlegget og til meg. Du kan nå oss på tlf 38 10 00 80. Mvh Nina, NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Veldig hyggelig kundeservice.

Omtale av  Ingelinn H

Hyggelig kundeservice og alltid behjelpelig med å komme til en løsning som passer om det er noe jeg trenger hjelp til med forexempel utsette en regning til mnd etter, så er det aldrig noe problem, men det skjer ikke ofte, men om det viser seg at jeg må be om utsettelse, så har de alltid vert hyggelige og løser det med en gang, så det er jeg veldig takknemelig for!! Jeg er alt i alt veldig fornøgd med Norges energi og kunne tenke med å ha både telefon abonnement og det som er hos Norges Energi for å ha alt samlet der for så fornøgd er jeg. Må undersøke litt priser og tjenester dere kan tilby meg. Mvh Ingelinn H

Svar fra NorgesEnergi
04.12.2020 12:05

Hei Ingelinn, Så flott å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Kontakt oss gjerne dersom du skulle ønske tilbud på mobilavtale hos oss :) Mvh Nina, NorgesEnergi

God service.

Omtale av  Olaf

God kundeservice, gunstige avtale . God information om endringer

Svar fra NorgesEnergi
04.12.2020 11:42

Hei Olaf! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Mvh Nina, NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR