NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ok så bra som vi håpet på, men ønsker en opplysning om min avtale er den beste.
Hei Finn H Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Vi tar gjerne en gjennomgang av din strømavtale og sjekker at du har den beste avtalen for deg og ditt forbruk. Da vi ikke har din kontaktinformasjon trenger vi at du tar kontakt med oss selv enten via telefon eller kontaktskjema. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi
Veldig god erfaring og jeg kan følge med forbruk og priser og bruke strøm når den er billigst på døgnet
Hei Kari H Takk for din tilbakemelding. Vi er glade for å høre at du har god erfaring hos oss og at du er fornøyd med oversikten over forbruk og priser. Vit også at du er velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter dersom du skulle ønske ytterligere informasjon eller hjelp til noe. Mvh Monica – NorgesEnergi
Lite problemer med dette kundeforholdet. Holder det som ble lovet da jeg valgte å bli kunde.
Hei Rune E Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss og at vi har svart til forventningene du hadde til oss da du ble kunde. Vi setter pris på din tilbakemelding. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Mvh Monica - NorgesEnergi
Lojalitets programmet deres er bra. Hva som kunne blitt bedre er vel være mer spesifikt på dette med når strømmen er bilig og dyr. Noen snakker om d går på gjennomsnittsteømm og sånt, andre snakker om fastpris pr time opplegg. Litt vanskelig og forstå alt. Men er veldig fornøyd til nå
Hei Frank Takk for din tilbakemelding. Vi er glade for å høre at du er fornøyd. Vi oppdaterer prisene både time for time og dag for dag i appen og på min side så følg gjerne med her for en grei oversikt over prisene. Når det gjelder utregning av strømprisen så vil det regnes en gjennomsnittlig månedlig strømpris for deg. Gjennomsnittprisen vil avvike noe fra kunde til kunde avhengig av når kunden bruker strømmen. Prisen de timene det brukes mest strøm vil vektlegges mer ved utregning av gjennomsnittprisen og motsatt vil prisen de timene det brukes minst strøm vektlegges mindre. Prisen på din faktura er altså din gjennomsnittspris basert på ditt forbruk. Du vil derfor kunne påvirke gjennomsnittprisen ved å legge forbruket til de rimeligste tidspunktene så godt det lar seg gjøre. Her er oversikten over prisene på min side og i appen et godt verktøy for å få til det. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du har flere spørsmål eller ønsker veiledning i forhold til min side og app. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi
Topp 10 avtalen deres gjemmer seg bak mye forvirrende ordbruk for å gjemme at det er svindel. De sier at det er konkuransedyktig men belaster deg for 2x den høyeste kW timesprisen for hele måneden. (eksempel fra vår forrige faktura) De tilbyr så klart en vanlig spotprisavtale som ser grei ut, men jeg aner ikke hvor lenge vi var på den andre avtalen deres. Når jeg ringte for å finne ut av dette, så trodde han på telefonen at det var feil i fakturaen! Han var veldig hyggelig, og var sjokkert når han så forskjellen i spotprisen og det som sto på fakturaen. Men nei, de ville bare ha så mye penger for strømmen vi brukte. Om dere er kunde, sørg at dere ikke står på topp 10 avtalen! Det er billigere, men den avtalen er ikke ran. Hold dere langt unna!
Hei Skuffet O Vi synes det er leit å høre at du ikke er fornøyd med avtalen hos oss og at du opplever den som dårlig. Alle våre strømavtaler er konkurransedyktige i dagens strømmarked. Topp 10 garanti er en variabel avtale. Variable avtaler har som oftest en mer stabil og forutsigbar pris, og endrer seg ikke like ofte som Spotprisen. Det sendes også prisvarsel 30 dager i forkant før prisen endres. For dem som ønsker en mer forutsigbar strømpris kan variable avtaler være et alternativ. Den variable prisen vil vanligvis gå både senere opp i pris og senere ned i pris enn det spotprisen gjør, og det er derfor vanlig at den ligger både over og under spotprisen i perioder. Det har også vært perioder den siste tiden hvor variabel pris har ligget under Spotprisen. Den siste tiden har det vært uvanlige store og hyppige endringer i strømprisen og generelt høyere priser enn normalt. Dette har tidvis ført til en større forskjell mellom Spotpris og Variabelpris enn det som historisk sett har vært vanlig. Det er utfordrende å prissette variable avtaler i dagens marked og det er derfor kun Spotprisavtale som er mulig å inngå for øyeblikket. Med Spotprisavtale følger man innkjøpsprisen direkte og vet at man har en god avtale i forhold til dagens marked til en hver tid. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan hjelpe deg og endre over til Spotpris om dette ikke allerede er gjort. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi
Min erfaring er at Norges energi oppfyller mine krav til strøm levandør
Hei Arne Takk for din tilbakemelding. Vi er glade for å høre at du er fornøyd kunde hos oss. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Mvh Monica - NorgesEnergi
NE garanterer fornybar energi. Tull. De tar betalt for det.
Hei Reidar Da tenker du nok på vår valgfrie tilleggstjeneste 100 % fornybar energi. Med tilleggstjenesten 100 % fornybar energi knyttet til din strømavtale garanteres du at det produseres strøm fra fornybare energikilder tilsvarende ditt strømforbruk. Dette gjør vi ved å kjøpe opprinnelsesgarantier fra kraftprodusentene. Opprinnelsesgarantier er en merkeordning for elektrisitet som ble innført med EUs første fornybardirektiv i 2001. Strømmen inn til din bolig vil være den samme, men igjennom opprinnelsesgarantiene sikrer du at det blir produsert like mye kraft fra fornybare kilder som du forbruker. I tillegg gir vi 100 kroner i året til regnskogfondet for hver kunde som bestiller 100% fornybar energi. Tjenesten er som nevnt helt valgfri og kan fjernes når som helst om ønskelig. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du skulle ha noen flere spørsmål eller ønsker å fjerne tjenesten. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi