Meny

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Brukervennlighet
Middels
21
av 106 innen
strømselskap
47%
anbefaler
NorgesEnergi

"Refusjon"

Omtale om NorgesEnergi skrevet av Magne S for 11.05.2022 18:22

NorgesEnergi har totalt 1500 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Refusjon"

Hyggelig og rask betjening på kundeservice. God spotprisavtale.

Svar fra NorgesEnergi
12.05.2022 11:32
Hei Magne, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. mvh Nina - NorgesEnergi
Bytt.no
"Refusjon" skrev Magne S om NorgesEnergi

Har du en tilsvarende erfaring med NorgesEnergi?
Gjør som Magne S og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NorgesEnergi du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Enkel"

Hyggelig personal. Enkle regninger. Topp med fast pris

Svar fra NorgesEnergi
11.05.2022 15:37
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos NorgesEnergi! Skulle det være noe mer vi kunne hjelpe deg med må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Mvh Nina - NorgesEnergi
Bjørn E. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Strøm ,en vitenskap?"

Det som er med strøm er at for 20 år siden behøvde man ikke å bry seg om strøm ,annet at du fikk strøm i kontakten ,varme ,komfyren virket!Nå i dag er det barometeret for hvilke selskap som leverer billigst strøm i dag og fem dager framover,så må man vurdere å bytte leverandør for det selskapet du har valgt ,fått lovnader fra er ute av fem på topp!Så kommer regninga ,den er utenfor min kontroll,påslaget ble mere nå ,pga ååå huttemeitu,nettleien er så dyr for det er etterslep av vedlikehold,fordi Statnett har bevilget bonus til alle lederne i millionklassen!Og så spør man seg "hvorfor får vi dårlig omtale ",nei man føler seg svindlet for en av Norges viktigste "vare",tjeneste!Hilsen Bjørn E. B.

Svar fra NorgesEnergi
11.05.2022 13:39
Hei Bjørn, Vi vet at strømmarkedet kan være vanskelig å forstå, og at prisene nå er svært høye. Tidligere i år forenklet vi avtalen våre, og tilbyr derfor nå kun 5 avtaler. Dette gjør det lettere for kundene å sammenligne oss med andre. Dessverre utgjør nettleien og avgifter en stor del av faktura, men dette er det dessverre ikke noe NorgesEnergi som strømleverandør kan påvirke. Skulle noe være uklart rundt din strømavtale må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Du kan kontakte oss per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Frank O. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Svært fornøyd"

Fikk løst problemet på en enkel og grei måte kundeservice var imøtekommende med problemet

Svar fra NorgesEnergi
11.05.2022 13:19
Hei Frank, Så hyggelig å høre at du fikk god hjelp i kontakt med vårt kundesenter! Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte oss igjen. Mvh Nina - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Pålogging og fakturering"

Jeg fikk god informasjon om fakturering og tilbud om mobil/Telenor abonnement. Det er fortsatt utfordrende å logge seg inn på appendiks for å se detaljer

Svar fra NorgesEnergi
11.05.2022 13:18
Hei Hanne, Så hyggelig å høre at du fikk god hjelp i kontakt med vårt kundesenter! Skulle du oppleve problemer med appen vår må du gjerne gi beskjed, så skal vi selvfølgelig undersøke dette videre. Mvh Nina - NorgesEnergi
NorgesEnergi har totalt 1500 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR