Meny

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Brukervennlighet
Bra
16
av 100 innen
strømselskap
47%
anbefaler
NorgesEnergi

"Useriøst"

Omtale om NorgesEnergi skrevet av Nina for 07.05.2022 00:42

NorgesEnergi har totalt 1444 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Useriøst"

Byttet strømleverandør i april 2021, og ble oppringt av en ivrig selger fra NorgesEnergi dager etterpå. Selgeren rådet meg til å bytte tilbake til NorgesEnergi når binding hos ny leverandør utgår til sommeren. Lovet meg oppfølging våren 2022 før oppstart, og at jeg når som helst kunne velge å droppe avtalen hvis jeg ikke ønsket den likevel og heller gikk for annet selskap. Ikke hørt noe mer etter samtalen i 2021. Plutselig får jeg e-post i dag om at faktura deles opp, og jeg forstår ingenting. Ingen avtale eller noe. Opplever dette som svært uprofesjonelt og uryddig. Spent på svaret fra NorgesEnergi da jeg har fastpris og binding i annet selskap. NorgesEnergi: Håper dere følger opp og rydder opp i rotet selgeren deres har skapt for meg!

Svar fra NorgesEnergi
09.05.2022 14:10
Hei Nina, Her høres det ut til at du har inngått en strømavtale med avtale om utsatt oppstart. Ved utsatt oppstart skal man motta skriftlig informasjon når oppstart nærmer seg. Jeg beklager derimot dersom salgsrepresentant ikke har fulgt deg opp som avtalt, slik skal det selvsagt ikke være. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter, så skal vi ta tilbakemeldingen din videre samt kansellere bestillingen for deg. Mvh Nina - NorgesEnergi
Bytt.no
"Useriøst" skrev Nina om NorgesEnergi

Har du en tilsvarende erfaring med NorgesEnergi?
Gjør som Nina og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NorgesEnergi du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Petter I
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Faktura"

God service, oppklarende samtale,da jeg etterlyste faktura for mars

Svar fra NorgesEnergi
09.05.2022 14:05
Hei Petter! Så hyggelig å høre at du fikk god hjelp i kontakt med vårt kundesenter! Kontakt oss gjerne igjen, dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi
Benjamin K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Telefonterror"

Ser bort ifra andre sine ønsker, hører ikke etter, lite hjelpsom og fortsetter å ignorere meg ved å ringe meg heletiden. Dette har pågått i mange mange år. Viser lite forståelse når jeg pent spør om å ikke ringe meg mer.

Svar fra NorgesEnergi
09.05.2022 14:04
Hei Benjamin, Jeg beklager dersom du opplever uønskede oppringinger fra oss. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan undersøke dette nærmere samt reservere nummeret ditt internt i våre systemer, om dette skulle være ønskelig. Du kan kontakte kundesenteret per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Caroline H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"God kundeservice"

Fastpris på strøm, rimelig mobil abonnement og god kundeservice.

Svar fra NorgesEnergi
05.05.2022 15:23
Hei, Caroline H! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi, både på strøm og mobil! Det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Bedre avtale kanskje"

Jeg hører andre har under 1000kr som bruker mer strøm en meg . Jeg har telys på . Lever på stua har bakkeleilighet / hage. Har levd med en varmeovn ved siden av stolen . Må kle på meg hjemme. Er ufør å har sykdomer som sitter i skjellet å da er kald leiligheten . Jeg vet det er dyr strøm men jeg nekter å tro at jeg får mer en folk med varme lys alt på en gang. Jeg har 12000kr i mnd med alt man skal betale + medisiner vær mnd. Er noe som kan gjøres ? Mvh Nina M.

Svar fra NorgesEnergi
05.05.2022 15:22
Hei, Nina M! Det er svært beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med strømavtalen din hos oss. Det ønsker vi selvsagt ikke og vi håper du har anledning til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80, slik at vi får sett nærmere på avtalen din hos oss sammen med deg. Mvh, Truls - NorgesEnergi
NorgesEnergi har totalt 1444 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR