Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 080 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 080 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 080 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
659
271
135
123
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 080 verifiserte omtaler på Bytt.no

Enkel

Omtale av  Nina

Hyggelig personal. Enkle regninger. Topp med fast pris

Svar fra NorgesEnergi
11.05.2022 15:37

Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos NorgesEnergi! Skulle det være noe mer vi kunne hjelpe deg med må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Mvh Nina - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Strøm ,en vitenskap?

Omtale av  Bjørn E. B

Det som er med strøm er at for 20 år siden behøvde man ikke å bry seg om strøm ,annet at du fikk strøm i kontakten ,varme ,komfyren virket!Nå i dag er det barometeret for hvilke selskap som leverer billigst strøm i dag og fem dager framover,så må man vurdere å bytte leverandør for det selskapet du har valgt ,fått lovnader fra er ute av fem på topp!Så kommer regninga ,den er utenfor min kontroll,påslaget ble mere nå ,pga ååå huttemeitu,nettleien er så dyr for det er etterslep av vedlikehold,fordi Statnett har bevilget bonus til alle lederne i millionklassen!Og så spør man seg "hvorfor får vi dårlig omtale ",nei man føler seg svindlet for en av Norges viktigste "vare",tjeneste!Hilsen Bjørn E. B.

Svar fra NorgesEnergi
11.05.2022 13:39

Hei Bjørn, Vi vet at strømmarkedet kan være vanskelig å forstå, og at prisene nå er svært høye. Tidligere i år forenklet vi avtalen våre, og tilbyr derfor nå kun 5 avtaler. Dette gjør det lettere for kundene å sammenligne oss med andre. Dessverre utgjør nettleien og avgifter en stor del av faktura, men dette er det dessverre ikke noe NorgesEnergi som strømleverandør kan påvirke. Skulle noe være uklart rundt din strømavtale må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Du kan kontakte oss per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Svært fornøyd

Omtale av  Frank O. H

Fikk løst problemet på en enkel og grei måte kundeservice var imøtekommende med problemet

Svar fra NorgesEnergi
11.05.2022 13:19

Hei Frank, Så hyggelig å høre at du fikk god hjelp i kontakt med vårt kundesenter! Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte oss igjen. Mvh Nina - NorgesEnergi

Pålogging og fakturering

Omtale av  Hanne A

Jeg fikk god informasjon om fakturering og tilbud om mobil/Telenor abonnement. Det er fortsatt utfordrende å logge seg inn på appendiks for å se detaljer

Svar fra NorgesEnergi
11.05.2022 13:18

Hei Hanne, Så hyggelig å høre at du fikk god hjelp i kontakt med vårt kundesenter! Skulle du oppleve problemer med appen vår må du gjerne gi beskjed, så skal vi selvfølgelig undersøke dette videre. Mvh Nina - NorgesEnergi

Meget bra men det som jeg ikke synes noe om at dere skal nå begynne med to regninger ikke bra

Omtale av  Tinka

Regningene kommer punktlig hver måned, ellers så har jeg ikke så mye å si.

Svar fra NorgesEnergi
11.05.2022 13:17

Hei Tinka, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Vi slutter med gjennomfakturering fordi vi ønsker å opprettholde vår posisjon som en av landets ledende lavprisaktører. Gjennomfakturering har store kostnader for oss som strømleverandør da det er vi som tar på oss nettselskapenes jobb med å kreve inn nettleien. Disse kostnadene mener vi netteierne nå må stå for selv, slik at vi i NorgesEnergi kan konsentrere oss om vårt hovedfokus: Lavest mulig strømregning til deg som kunde. Vi har også mottatt tilbakemeldinger basert på en kundeundersøkelse at flere av våre kunder synes det er vanskelig å forstå faktura når den også inneholder nettleie. Vi forstår derimot at noen av våre kunder gjerne skulle fortsette med gjennomfakturering, og beklager at vi dessverre ikke lengre kan tilby denne løsningen. mvh Nina - NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Useriøst

Omtale av  Nina

Byttet strømleverandør i april 2021, og ble oppringt av en ivrig selger fra NorgesEnergi dager etterpå. Selgeren rådet meg til å bytte tilbake til NorgesEnergi når binding hos ny leverandør utgår til sommeren. Lovet meg oppfølging våren 2022 før oppstart, og at jeg når som helst kunne velge å droppe avtalen hvis jeg ikke ønsket den likevel og heller gikk for annet selskap. Ikke hørt noe mer etter samtalen i 2021. Plutselig får jeg e-post i dag om at faktura deles opp, og jeg forstår ingenting. Ingen avtale eller noe. Opplever dette som svært uprofesjonelt og uryddig. Spent på svaret fra NorgesEnergi da jeg har fastpris og binding i annet selskap. NorgesEnergi: Håper dere følger opp og rydder opp i rotet selgeren deres har skapt for meg!

Svar fra NorgesEnergi
09.05.2022 14:10

Hei Nina, Her høres det ut til at du har inngått en strømavtale med avtale om utsatt oppstart. Ved utsatt oppstart skal man motta skriftlig informasjon når oppstart nærmer seg. Jeg beklager derimot dersom salgsrepresentant ikke har fulgt deg opp som avtalt, slik skal det selvsagt ikke være. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter, så skal vi ta tilbakemeldingen din videre samt kansellere bestillingen for deg. Mvh Nina - NorgesEnergi

Faktura

Omtale av  Petter I

God service, oppklarende samtale,da jeg etterlyste faktura for mars

Svar fra NorgesEnergi
09.05.2022 14:05

Hei Petter! Så hyggelig å høre at du fikk god hjelp i kontakt med vårt kundesenter! Kontakt oss gjerne igjen, dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 080 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR