Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 085 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 085 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 086 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
136
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no

Godt fornøyd

Omtale av  Jean

Enkel oversikt, god info via sms/Mail ved endringer. Kunne ønsket meg billigere strøm i dissa dager, men d ønsker vel alle 😏

Svar fra NorgesEnergi
05.10.2022 15:45

Hei Jean! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss! Takker for din tilbakemelding og ønsker deg en fin dag, mvh Nina - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bryter loven jevnlig

Omtale av  Alex

Telefonselgere fra NorgesEnergi har ringt over 100 ganger i løpet av de siste månedene på tross av at det har gått mer enn en måned siden reservasjon i brønnøysundregisteret og det ikke er noe eksisterende kundeforhold, noe som er ulovlig. Man kan også reservere seg hos NorgesEnergi direkte, men vil anbefale å ikke gjøre det. I stedet bør man melde dem inn til forbrukertilsynet hvis de fortsetter å ringe en måned etter reservasjon, og eventuelt politianmelde. Kun da får de insentiv til å slutte å bryte loven.

Svar fra NorgesEnergi
05.10.2022 12:30

Hei Alex, Jeg beklager dersom du opplever å bli oppringt selv om du har reservert ditt nummer i Brønnøysundregistreret. Dette ønsker vi selvsagt å undersøke nærmere og jeg håper derfor du har mulighet til å kontakte oss. Kontakt oss gjerne via telefon: 38 10 00 80 eventuelt via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ mvh Nina - NorgesEnergi

Strømkonto lureri

Omtale av  Marianne

Har byttet strømleverandør nå, hadde strømkonto fra NorgesEnergi med et månedsbeløp som stadig økte. Ved avslutning av avtale tar det i følge NorgesEnergi 2 måneder for å få igjen pengene du har tilgode. Det er ikke mulig å kontakte dem på annet en telefon når du ikke er kunde lenger, dette tok over 39 min for å få svar.

Svar fra NorgesEnergi
05.10.2022 12:28

Hei Marianne, Vi har for tiden stor pågang og har derfor lengre behandlingstid enn normalt, beklager dette. Du kan nå vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80, chat, facebook eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Ved oppsigelse av Strømkonto vil konto avvente din sluttavregning. Når sluttavregning er trukket i fra Strømkonto vil Strømkonto opphøre ved utgangen av måneden. Dersom du har positiv saldo vil sluttsaldo da utbetales rundt 15 dager etter at sluttfaktura er sendt ut. mvh Nina - NorgesEnergi

Kundeservice

Omtale av  Vidar

Fikk god hjelp og veiledning, veldig behjelpelig 👍

Svar fra NorgesEnergi
30.09.2022 15:52

Hei Vidar, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, ønsker deg en god helg! mvh Nina - NorgesEnergi

Min erfaring

Omtale av  Frode W

Prisen og servicen er konkursnsedyktig , fakturaen er oversiktlig og gir meg opplysning om strømforbruket mitt

Svar fra NorgesEnergi
30.09.2022 08:55

Hei Frode! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding - det setter vi pris på! Ha en god helg, mvh Nina - NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Greit og prisgunstig

Omtale av  Stein J. H

Har berre hatt positive erfaringar så langt. Ser at dei er meit prisgunstig enn mitt lokale everk.

Svar fra NorgesEnergi
30.09.2022 08:56

Hei Stein, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos NorgesEnergi! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. Ønsker deg en god helg, mvh Nina - NorgesEnergi

Total mangel på oppfølging og forståelse

Omtale av  Gabor

Oppfordret til å skifte fra pliktleveranse til vanlig leveranse. Får regning fra plikt som er 1 kr lavere på kwh enn vanlig leveranse, noe jeg ikke aksepterer, da den gis tilbakevirkende kraft. Kontakter NE og de oppretter sak. Får ikke svar før purring på faktura. Ny kontakt via chat og de lover å ordne opp. Neste kommunikasjon er inkassovarsel. Tar kontrakt igjen og de står på sitt, til tross for at jeg har sendt inn skriftlig klage. Beslutter å bytte leverandør. Da tar NE kontakt og lurer på om det er pris som er årsaken til byttet. Når jeg nevner at det er dårlig kundeservice, er de ikke interessert i å snakke mer med meg. Så takk for meg for ever Norgesenergi.

Svar fra NorgesEnergi
29.09.2022 09:30

Hei Gabor, Jeg beklager dersom du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi som din strømleverandør. Ved bestilling av strømavtale vil vi kunne bestille strøm tilbake i tid, dersom du har hatt en periode uten leverandør på måleren. Dette vil vi derimot alltid be deg bekrefte før vi registrerer bestillingen. Skulle du fremdeles ha spørsmål vedrørende din sak hos oss, må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR