Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 085 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 085 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 085 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
135
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no

Total mangel på oppfølging og forståelse

Omtale av  Gabor

Oppfordret til å skifte fra pliktleveranse til vanlig leveranse. Får regning fra plikt som er 1 kr lavere på kwh enn vanlig leveranse, noe jeg ikke aksepterer, da den gis tilbakevirkende kraft. Kontakter NE og de oppretter sak. Får ikke svar før purring på faktura. Ny kontakt via chat og de lover å ordne opp. Neste kommunikasjon er inkassovarsel. Tar kontrakt igjen og de står på sitt, til tross for at jeg har sendt inn skriftlig klage. Beslutter å bytte leverandør. Da tar NE kontakt og lurer på om det er pris som er årsaken til byttet. Når jeg nevner at det er dårlig kundeservice, er de ikke interessert i å snakke mer med meg. Så takk for meg for ever Norgesenergi.

Svar fra NorgesEnergi
29.09.2022 09:30

Hei Gabor, Jeg beklager dersom du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi som din strømleverandør. Ved bestilling av strømavtale vil vi kunne bestille strøm tilbake i tid, dersom du har hatt en periode uten leverandør på måleren. Dette vil vi derimot alltid be deg bekrefte før vi registrerer bestillingen. Skulle du fremdeles ha spørsmål vedrørende din sak hos oss, må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

For kort forfallstid i forhold til tilbakebetaling av strømstøtten

Omtale av  Stein J

Hyggelig på kundesenteret, men som sagt for kort forfallstid i forhold til tilbakebetaling av strømstøtten.

Svar fra NorgesEnergi
29.09.2022 09:24

Hei Stein, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos NorgesEnergi! Vi gjeninfører nå gjennomfakturering med de fleste netteiere, og dersom dette gjelder din netteier skal du ha mottatt e-post med informasjon om at du vil få samlet faktura ila kort tid. Da skal strømstøtten automatisk trekkes fra din faktura hos oss. Dersom vi ikke gjennomfakturerer med din netteier må du gjerne kontakte oss dersom du skulle ha behov for utsettelse av forfallsdato slik at du rekker å motta utbetaling fra din netteier. Dette kan til info også gjøres via minside. Mvh Nina - NorgesEnergi

Strøm

Omtale av  Moreau P

Jeg synes strøm er litt billigere med NorgesEnergi

Svar fra NorgesEnergi
27.09.2022 08:57

Hei Moreau, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos NorgesEnergi! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte kundesenteret per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Misfornøyd med kundesørvis

Omtale av  Frustrert K

Ikke stol på hva dem sier på kundesørvis. Opplevd arroganse av høyeste grad og mente det er kunden som har feil. Når etter tidligere telefonsamtale skulle slette meg som kunde, ble kapret på nytt for andre gang .

Svar fra NorgesEnergi
27.09.2022 08:56

Hei, Jeg beklager dersom du har hatt en dårlig opplevelse i samtale med kundesenteret, det ønsker vi selvfølgelig ikke. Skulle du fremdeles ha spørsmål må du gjerne kontakte oss per tlf: 38 10 00 80 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ mvh Nina - NorgesEnergi

Meldingen om gjennomfakturering

Omtale av  Arne A

Gratulerer med beslutningen. Det gleder meg virkelig. Hilsen Arne A.

Svar fra NorgesEnergi
26.09.2022 14:56

Hei Arne, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med endringen! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter. mvh Nina - NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Billig og forutsigbar strøm med god oversikt

Omtale av  Irene

Har vært kunde hos NorgesEnergi nesten et år, de har holdt det de lovet, levert spottpris uten påslag med kun 49kr i mnd som pris. Veldig oversiktlig på min side over strømbruken din time for time (så du kan se hva som faktisk bruker mest strøm hjemme) og hva strømprisen blir dagen etter så du kan lett planlegge når du bør bruke strøm! Veldig hyggelig kundeservice og aldri opplevd noe mas e.l. Eneste jeg har å utsette på Norgesenergi er vel at de gjerne legger på en eller to mnd gratis med deres ekstra tjenester som hvis du glemmer å avslutte vil koste deg 49kr mnd per. Ellers har jeg prøvd et annet selskap som også ga brukeren oversikt over hvor mange kr strømmen de hadde brukt per dag kostet og estimerte steømstøte, det hadde vært nyttig. Men veldig fornøyd med NorgesEnergi totalt 😊

Svar fra NorgesEnergi
23.09.2022 11:07

Hei Irene, Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, tusen takk for det! Vi lanserte i sommer en ny strømapp, og planlegger flere nye funksjoner i appen i fremtiden som vi håper du vil bli fornøyd med! Ønsker deg en god helg, mvh Nina - NorgesEnergi

Har blitt lagt til pakker jeg ikke har sagt ja til, godkjent.

Omtale av  Frode

Har i etterkant oppdaget at "pakker" med grønn energi og fastprisgaranti er lagt til, og dette på løper seg til ca 110,- nkr p/mnd.Burde selvsagt ha oppdaget dette tidligere :(. bytter nå leverandør.

Svar fra NorgesEnergi
22.09.2022 15:14

Hei Frode, Ved bestilling av strømtjenester skal kunden alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse. Dersom du føler du har mottatt utilstrekkelig informasjon håper jeg du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter slik at vi får undersøkt nærmere. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR