Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 081 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 081 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 081 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
659
271
135
124
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 081 verifiserte omtaler på Bytt.no

Svindel - tilleggavtale

Omtale av  Phillip

NorgesEnergi har lagt på "tillegg avtaler" uten at jeg som kunde har godtatt noe. De sier det er jeg som har bestilt tillegg avtale per telefon (100% fornybar energi 60kr/mnd, Vintertrygghet 49 kr/mnd) da jeg sjekket, men de kan ikke gi den telefonsamtalen som bevis. Hold dere unna!

Svar fra NorgesEnergi
31.03.2020 21:45

Hei Phillip! Det er leit å høre om din opplevelse. Det stemmer at vi har ekstra fordelsprodukter med ulike fordeler. Disse skal derimot alltid bli informert og godkjent av deg som kunde ved avtaleinngåelse. Gjerne ta kontakt med oss så kan vi undersøke hva som har skjedd. Du kan nå oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Rot rot rot, ikke bytt til norgesenergi

Omtale av  Peter

Elendig, et firma som er rotete uten ende. Aldri sett så mye rot i et firma som hos norgesenergi. De har ingen oversikt. Kundeoppfølging er elendig. Jeg har byttet til Norges energi for noen uker siden men skal bytte tilbake til min gamle leverandør. De få øre man sparer hos norgesenergi er ikke vert det hele...

Svar fra NorgesEnergi
01.04.2020 10:14

Hei Peter! Det er leit å høre du sitter igjen med denne opplevelsen. Vi ønsker gjerne undersøke hva som kan ha hendt og om det er noe vi kan gjøre for deg. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi

Sint kundebehandler

Omtale av  Renate

Jeg byttet strømavtale, og ble derfor ringt opp av kundebehandler fra Norges Energi. Da jeg antydet at jeg ikke ville tilbake til Norges Energi, ble kundebehandleren sint og ufin. Jeg har aldri opplevd maken, og var i sjokk da jeg til slutt måtte legge på fordi kundebehandler nektet å gi seg.

Svar fra NorgesEnergi
26.03.2020 08:08

Hei Renate, Det er utrolig leit å høre at du har hatt denne opplevelsen med en av våre kundebehandlere, det skal ikke skje. Jeg håper du har mulighet til å kontakte oss, slik at vi kan ta denne saken videre da det er kjempe viktig for oss at slike ting ikke skjer. Kontakt oss gjerne på tlf: 38100080, eventuelt send oss en e-post på [email protected]. Våre åpningstider er 9-16, man-fred. Mvh Nina, NorgesEnergi

Elendig på kundeservice

Omtale av  Anonym

Useriøst selskap. Har klaget de inn til elklagenemnda for å aktivere tilleggsprodukter og forventer at jeg som kunde skal oppdage dette selv. De nekter å betale tilbake beløpet de er skyldig. Håper dere holder dere langt unna!

Svar fra NorgesEnergi
26.03.2020 08:06

Hei! Vi skal alltid opplyse kunden om eventuelle fordelsprodukter de får med i avtalen, og dette skal alltid godkjennes av kunden. Vi oppgir også alltid dette på faktura, slik at man har oversikt over avtalen sin. Vi har heller ingen bindingstid på fordelsproduktene, slik at man enkelt kan fjerne disse dersom man ikke har behov for dem. Kontakt oss gjerne på tlf: 38100080, dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina, NorgesEnergi

Organisert kriminalitet

Omtale av  Tonny

Har hatt denne leverandøren noen år nå, trodde jeg hadde spottprisavtale, men begynte å lure da strømregningene gikk i været i 2019. Må medgi at jeg har vært for sløv med å sette meg inn i/følge med på spot prisene. Når jeg logget inn på deres kundesider kunne jeg ikke finne noen prisavtale, eller opplysninger på hvilken strømavtale jeg hadde. Fant ut at jeg betalte ca. 3-4 ganger så mye som andre top 10 avtaler. Byttet så leverandør, men fikk raskt telefon fra deres selger som ville ha meg tilbake, han kunne presentere en spotprisavtale som jeg fant ut var vanskelig å slå utifra rask googling på strømavtaler. Så nå er jeg tilbake igjenn, men kommer til å følge ekstra godt med i tiden fremover, tror de endrer uten å informere. Kommer til å ettergå tidligere innbetalinger for å se om jeg har krav på å få tilbakebetalt.

Svar fra NorgesEnergi
20.03.2020 13:27

Hei Tonny! Vi skal alltid informere kunden ved avtaleinngåelse om strømavtalen man får, og avtalevilkårene. Vi har ikke mulighet til å endre avtalen, uten å bekrefte dette til kundene våre. Informasjon om strømavtalen skal også vises på Min side. Kontakt oss gjerne på tlf: 38100080, eventuelt send oss en e-post til: [email protected], så kan vi se nærmere på dette. Vi har åpent man-fre 08.00-16.00. Mvh Nina, NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Legger på sparepakke og vinterpakke uten godkjennelse

Omtale av  Torgeir

Har to strømmålere og de legger på sparepakke og vinterpakke på totalt 200 kr mnd uten at det er avtalt. Pakkene er helt verdiløse og et rent påslag. Og den topp10 garantien de lover er også bare tull. De klarer ikke å dokumentere det. Å snakke med kundeservice er også helt håpløst. Vil intenst advare alle om dette selskapet.

Svar fra NorgesEnergi
20.03.2020 13:27

Hei Torgeir! Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør. Sparepakken er en del av våre fordelsprodukter, og vi skal alltid informere og få en bekreftelse fra våre kunder dersom denne bestilles. Sparepakken kan gi deg ulike betalingsfritak dersom du blir arbeidsledig, sykemeldt eller opplever strømskader i hjemmet. Blir du arbeidsledig eller sykemeldt, kan vi dekke strømregningene for deg i opptil 4 måneder. Opplever du strømskader som lynnedslag o.l. kan vi dekke egenandelen til forsikringsselskapet med opptil kr 5000.- Kontakt oss gjerne på tlf: 38100080, eller send oss en e-post til [email protected], så kan vi se nærmere på dette. Vi har åpent fra 08.00-16.00 man-fre. Mvh Nina, NorgesEnergi

Frekk og hånlig selger

Omtale av  Siv S

Etter innstendig å ha oppfordret denne fyren med sørlandsdialekt til IKKE å kontakte meg igjen om dette, så ble jeg i dag for tredje gang kontaktet av (samme?) selger fra NorgesEnergi med spørsmål om jeg ikke ville ha bedre strømavtale, da hos dem. ‘Nei, takk’, blir møtt med forbauselse og arrogant kommentar om jeg ikke er interessert i å spare penger, etc. Sist gang var jeg ute med hunden min, og da jeg ikke kunne snakke, så tillater drittsekken i andre enden å være hånlig i sin kommentar. Jeg vil ha meg frabedt slike ekle samtaler, vær så snill, ikke ring meg mer du som er selger fra NorgesEnergi!

Svar fra NorgesEnergi
20.03.2020 12:57

Hei Siv! Dette er svært beklagelig, og dette er selvfølgelig ikke en måte vi ønsker å opptre på ovenfor våre kunder. Kontakt oss gjerne på tlf: 38100080, eventuelt send oss ditt telefonnummer til [email protected], så skal vi ta klagen din videre. Vårt kundesenter er åpent man-fre, 08.00-16.00 Mvh Nina, NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 081 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR