Meny

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
98
av 104 innen
strømselskap
14%
anbefaler
NorgesEnergi

"Sint kundebehandler"

Omtale om NorgesEnergi skrevet av Renate for 24.03.2020 00.29

NorgesEnergi har totalt 510 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Sint kundebehandler"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet strømavtale, og ble derfor ringt opp av kundebehandler fra Norges Energi. Da jeg antydet at jeg ikke ville tilbake til Norges Energi, ble kundebehandleren sint og ufin. Jeg har aldri opplevd maken, og var i sjokk da jeg til slutt måtte legge på fordi kundebehandler nektet å gi seg.

Svar fra NorgesEnergi
26.03.2020 08.08
Hei Renate,
Det er utrolig leit å høre at du har hatt denne opplevelsen med en av våre kundebehandlere, det skal ikke skje. Jeg håper du har mulighet til å kontakte oss, slik at vi kan ta denne saken videre da det er kjempe viktig for oss at slike ting ikke skjer. Kontakt oss gjerne på tlf: 38100080, eventuelt send oss en e-post på kundeservice@norgesenergi.no. Våre åpningstider er 9-16, man-fred.
Mvh Nina, NorgesEnergi
Bytt.no
"Sint kundebehandler" skrev Renate om NorgesEnergi

Har du en tilsvarende erfaring med NorgesEnergi?
Gjør som Renate og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NorgesEnergi du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Elendig på kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Useriøst selskap. Har klaget de inn til elklagenemnda for å aktivere tilleggsprodukter og forventer at jeg som kunde skal oppdage dette selv. De nekter å betale tilbake beløpet de er skyldig. Håper dere holder dere langt unna!

Svar fra NorgesEnergi
26.03.2020 08.06
Hei!
Vi skal alltid opplyse kunden om eventuelle fordelsprodukter de får med i avtalen, og dette skal alltid godkjennes av kunden. Vi oppgir også alltid dette på faktura, slik at man har oversikt over avtalen sin.
Vi har heller ingen bindingstid på fordelsproduktene, slik at man enkelt kan fjerne disse dersom man ikke har behov for dem. Kontakt oss gjerne på tlf: 38100080, dersom det er noe vi kan hjelpe deg med.
Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Organisert kriminalitet"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt denne leverandøren noen år nå, trodde jeg hadde spottprisavtale, men begynte å lure da strømregningene gikk i været i 2019. Må medgi at jeg har vært for sløv med å sette meg inn i/følge med på spot prisene. Når jeg logget inn på deres kundesider kunne jeg ikke finne noen prisavtale, eller opplysninger på hvilken strømavtale jeg hadde. Fant ut at jeg betalte ca. 3-4 ganger så mye som andre top 10 avtaler. Byttet så leverandør, men fikk raskt telefon fra deres selger som ville ha meg tilbake, han kunne presentere en spotprisavtale som jeg fant ut var vanskelig å slå utifra rask googling på strømavtaler. Så nå er jeg tilbake igjenn, men kommer til å følge ekstra godt med i tiden fremover, tror de endrer uten å informere. Kommer til å ettergå tidligere innbetalinger for å se om jeg har krav på å få tilbakebetalt.

Svar fra NorgesEnergi
20.03.2020 13.27
Hei Tonny!

Vi skal alltid informere kunden ved avtaleinngåelse om strømavtalen man får, og avtalevilkårene. Vi har ikke mulighet til å endre avtalen, uten å bekrefte dette til kundene våre.
Informasjon om strømavtalen skal også vises på Min side.

Kontakt oss gjerne på tlf: 38100080, eventuelt send oss en e-post til: kundeservice@norgesenergi.no, så kan vi se nærmere på dette. Vi har åpent man-fre 08.00-16.00.
Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Legger på sparepakke og vinterpakke uten godkjennelse"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har to strømmålere og de legger på sparepakke og vinterpakke på totalt 200 kr mnd uten at det er avtalt. Pakkene er helt verdiløse og et rent påslag. Og den topp10 garantien de lover er også bare tull. De klarer ikke å dokumentere det. Å snakke med kundeservice er også helt håpløst. Vil intenst advare alle om dette selskapet.

Svar fra NorgesEnergi
20.03.2020 13.27
Hei Torgeir!
Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør.

Sparepakken er en del av våre fordelsprodukter, og vi skal alltid informere og få en bekreftelse fra våre kunder dersom denne bestilles.
Sparepakken kan gi deg ulike betalingsfritak dersom du blir arbeidsledig, sykemeldt eller opplever strømskader i hjemmet. Blir du arbeidsledig eller sykemeldt, kan vi dekke strømregningene for deg i opptil 4 måneder. Opplever du strømskader som lynnedslag o.l. kan vi dekke egenandelen til forsikringsselskapet med opptil kr 5000.-

Kontakt oss gjerne på tlf: 38100080, eller send oss en e-post til kundeservice@norgesenergi.no, så kan vi se nærmere på dette. Vi har åpent fra 08.00-16.00 man-fre.
Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Frekk og hånlig selger"
2 syns denne omtalen er nyttig

Etter innstendig å ha oppfordret denne fyren med sørlandsdialekt til IKKE å kontakte meg igjen om dette, så ble jeg i dag for tredje gang kontaktet av (samme?) selger fra NorgesEnergi med spørsmål om jeg ikke ville ha bedre strømavtale, da hos dem. ‘Nei, takk’, blir møtt med forbauselse og arrogant kommentar om jeg ikke er interessert i å spare penger, etc. Sist gang var jeg ute med hunden min, og da jeg ikke kunne snakke, så tillater drittsekken i andre enden å være hånlig i sin kommentar. Jeg vil ha meg frabedt slike ekle samtaler, vær så snill, ikke ring meg mer du som er selger fra NorgesEnergi!

Svar fra NorgesEnergi
20.03.2020 12.57
Hei Siv!
Dette er svært beklagelig, og dette er selvfølgelig ikke en måte vi ønsker å opptre på ovenfor våre kunder. Kontakt oss gjerne på tlf: 38100080, eventuelt send oss ditt telefonnummer til kundeservice@norgesenergi.no, så skal vi ta klagen din videre. Vårt kundesenter er åpent man-fre, 08.00-16.00
Mvh Nina, NorgesEnergi
NorgesEnergi har totalt 510 omtaler på Bytt.no
NorgesEnergi strømpriser
SJEKK OM NORGESENERGI KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
NorgesEnergi leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Gul garantispot
Timespot - NorgesEnergi
510 omtaler
Prisen varer i minimum 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
101 kr
6,04 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Gul Elkjøpspot
Andre prismodeller - NorgesEnergi
510 omtaler
Etterskuddsvis betaling
6 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
129 kr
7,73 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Strøm til medlemspris
Timespot - NorgesEnergi
510 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
369 kr
22,16 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Gul spot lavpris
Timespot - NorgesEnergi
510 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
380 kr
22,82 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Strøm til lavpris
Timespot - NorgesEnergi
510 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
386 kr
23,14 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Gul innkjøpspris
Innkjøpspris - NorgesEnergi
510 omtaler
Etterskuddsvis betaling
9 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
439 kr
26,36 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Strøm til innkjøpspris
Innkjøpspris - NorgesEnergi
510 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
447 kr
26,84 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Topp 5 garanti
Andre prismodeller - NorgesEnergi
510 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
617 kr
36,99 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Topp 10 garanti
Andre prismodeller - NorgesEnergi
510 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
667 kr
39,99 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR