Meny

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

1,8/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
98
av 103 innen
strømselskap
12%
anbefaler
NorgesEnergi

"Frekk og hånlig selger"

Omtale om NorgesEnergi skrevet av Siv S for 16.03.2020 11.16

NorgesEnergi har totalt 500 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Frekk og hånlig selger"
2 syns denne omtalen er nyttig

Etter innstendig å ha oppfordret denne fyren med sørlandsdialekt til IKKE å kontakte meg igjen om dette, så ble jeg i dag for tredje gang kontaktet av (samme?) selger fra NorgesEnergi med spørsmål om jeg ikke ville ha bedre strømavtale, da hos dem. ‘Nei, takk’, blir møtt med forbauselse og arrogant kommentar om jeg ikke er interessert i å spare penger, etc. Sist gang var jeg ute med hunden min, og da jeg ikke kunne snakke, så tillater drittsekken i andre enden å være hånlig i sin kommentar. Jeg vil ha meg frabedt slike ekle samtaler, vær så snill, ikke ring meg mer du som er selger fra NorgesEnergi!

Svar fra NorgesEnergi
20.03.2020 12.57
Hei Siv!
Dette er svært beklagelig, og dette er selvfølgelig ikke en måte vi ønsker å opptre på ovenfor våre kunder. Kontakt oss gjerne på tlf: 38100080, eventuelt send oss ditt telefonnummer til kundeservice@norgesenergi.no, så skal vi ta klagen din videre. Vårt kundesenter er åpent man-fre, 08.00-16.00
Mvh Nina, NorgesEnergi
Bytt.no
"Frekk og hånlig selger" skrev Siv S om NorgesEnergi

Har du en tilsvarende erfaring med NorgesEnergi?
Gjør som Siv S og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NorgesEnergi du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Kostar meir enn det smakar"
3 syns denne omtalen er nyttig

For det første såg alt ut til at det skulle verte rimelegare, men alle desse garantiane dei snakka om slår langt meir ut på budsjettet, samtidig som dei seier at du ikkje vil merke det. Når ein påpeikar prislappen, så skuldar dei på nettleiga som går til ein annan leverandør. På toppen av det heile, så er det visst ikkje mogleg å få rekning ein gong i månaden. Sidan starten har dei hatt ein lei uvane med å vente 6 veker, for deretter å trekke på avtalegiro (får gjerne ikkje faktura for denne), og så får du ein e-post med ein faktura til som skal betalast 2-3 veker seinare. Det er heilt umogleg å halde oversikta, og når ein har ei lita bedrift i oppstart, så treng ein ikkje meir styr å skulle halde orden på. For å komplisere det heile, så brukar dei gjerne heile veka på å svare på skriftlege henvendingar. For ei så stor bedrift som NorgesEnergi, så skulle ein trudd det var snakk om 2 dagar. Når dei først svarar så er jo dei flinke og gjer sitt beste, men når ein må be om ei utsetting på enno ei uforutsett rekning, så er det greitt å få svar kjapt nok.

Svar fra NorgesEnergi
20.03.2020 11.50
Hei Eira!
Vi som strømleverandør ønsker å tilby våre kunder gode og rimelige avtaler. Kontakt oss gjerne på tlf: 38100080 (privatavdeling) eventuelt 38100081 (bedriftavdeling),så kan vi se nærmere på hvilken avtale du har hatt og om vi eventuelt kan gjøre noen forbedringer.
Vi sender ut faktura en gang per måned. Faktura sendes ut per post, dersom man ikke oppretter eFaktura. Så jeg ønsker også å se på hva som eventuelt kan ha skjedd her. Kontakter du oss, kan du gjerne henvise til dette innlegget og meg.
Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Skjulte kostnader, uoversiktlig og dyr :("
4 syns denne omtalen er nyttig

Det kommer skjulte kostnader i tillegg. Man er ikke klar over hvorfor de sender slike tilleggskostnader. Det er håpløst å avklare ting med dem på telefon og epost. Veldig dårlig kundebehandling. Nye tilleggstjenester som jeg aldri hadde hørt om tidligere og ikke var informert om, er plutselig inkludert i månedlige strømutgiftene mine. Jeg får sjokk og bekymring over dyre regninger. Bestemmer meg å bytte til noen som er oversiktlige og enkle. Det er ingenting som er bra med dem. Alt burde ha blitt bli bedre i Norges Energi.

Svar fra NorgesEnergi
16.03.2020 15.35
Hei Tayyab! Vi jobber hver dag med å gjøre strøm både billig og enkelt. Vi syns det er leit å høre du ikke er fornøyd. Det stemmer at vi har ekstra fordelsprodukter med ulike fordeler. Disse skal derimot alltid bli informert og godkjent av deg som kunde. Vennligst ta kontakt med oss så kan vi undersøke hva som har skjedd. Du kan nå oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til kundeservice@norgesenergi.no. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"De tjener på inkasso"
4 syns denne omtalen er nyttig

Asså jeg ringer å spør om jeg er ajour med regningene. Ja sier kundeservice deretter om noen uker så får jeg inkasso. Jeg føler at fakturaen blir gjemt helt til den går til inkasso. Nå er det mange som opplever det ikke bare meg.

Svar fra NorgesEnergi
10.03.2020 16.47
Hei Ali! Det er leit å høre du har hatt denne opplevelsen med vårt kundessenter. Vi er veldig opptatte at våre rådgivere gir ut riktig informasjon og ønsker derfor se nærmere på hva som kan ha skjedd. Våre rutiner ved mangel på betaling er at vi alltid sender ut en purring med varsel om inkasso innen et par uker etter forfall. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til kundeservice@norgesenergi.no. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Har byttet selskap
"Kundeservice?"
5 syns denne omtalen er nyttig

24.02.20 sendte jeg e-post med noen spørsmål til NE. Fikk ikke svar og purret 27.02.20 og 28.02.20. Fortsatt per 07.03.20 har jeg ikke mottatt svar. Jeg ønsker ikke å være kunde hos en bedrift som ikke svarer på henvendelser.

Svar fra NorgesEnergi
10.03.2020 16.46
Hei Kim! Det er leit å høre du ikke kan se du har mottatt svar fra oss. Alle e-poster fra disse datoene er blitt besvart. Gjerne sjekk om svaret fra vår e-postadresse kan ha havnet i søppelpost. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 så kan vi hjelpe deg. Mvh Kate, NorgesEnergi
NorgesEnergi har totalt 500 omtaler på Bytt.no
NorgesEnergi strømpriser
SJEKK OM NORGESENERGI KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
NorgesEnergi leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Gul Elkjøpspot
Andre prismodeller - NorgesEnergi
497 omtaler
Etterskuddsvis betaling
6 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
129 kr
7,73 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Gul garantispot
Timespot - NorgesEnergi
497 omtaler
Prisen varer i minimum 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
245 kr
14,72 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Topp 5 garanti
Andre prismodeller - NorgesEnergi
497 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
467 kr
27,99 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Topp 10 garanti
Andre prismodeller - NorgesEnergi
497 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
500 kr
29,99 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Strøm til medlemspris
Timespot - NorgesEnergi
497 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
514 kr
30,84 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Gul spot lavpris
Timespot - NorgesEnergi
497 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
525 kr
31,50 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Strøm til lavpris
Timespot - NorgesEnergi
497 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
530 kr
31,82 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Gul innkjøpspris
Innkjøpspris - NorgesEnergi
497 omtaler
Etterskuddsvis betaling
9 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
584 kr
35,04 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Strøm til innkjøpspris
Innkjøpspris - NorgesEnergi
497 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
592 kr
35,52 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR