Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 082 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 082 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 081 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
659
271
135
124
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 081 verifiserte omtaler på Bytt.no

Skuffet over lite relevant informasjon og pris på strøm.

Omtale av  Bjørn S. B

Jeg regnet med at mine strømutgifter skulle bli mindre ved overgangen fra Nordlys Energi til NorgesEnergi. Til å begynne med var det riktig, men snart viste det seg at utgiftene ble de samme og nå på siste regninga for desember viste det seg at regninga var merkbart høyere enn for de foregående månedene.

Svar fra NorgesEnergi
27.01.2023 12:07

Hei Bjørn S. B Prisene i strømmarkedet er i stadig endring, slik at det er viktig at man sammenligner for samme periode dersom man sammenligner strømpriser. Prisene på strømbørsen varierer mye fra måned til måned, og da alle strømleverandører kjøper inn strømmen på samme sted er innkjøpsprisen/Spotprisen den samme hos alle leverandører. Spotprisen i Desember var merkbart høyere enn i de to foregående månedene. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker en forklaring og gjennomgang av din strømavtale hos oss. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Vi hjelper deg gjerne med å finne den beste løsningen for deg. Mvh Monica - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Min erfaring med Norges Energi

Omtale av  Hege S

Veldig bra kunde behandling og jeg finner det jeg lurer på i Appen og har oversikt. Prisene er bra etter forholdene og tjenester som dere tilbyr den beste avtalene i forhold til hva man vil og kan betale å da tenker jeg også på telefon abonnementet dere tilbyr, jeg byttet på dagen men det var en avtale som passer til mitt behov for den passer ikke til de som må ha tilgang til mye data. Jeg er ivertfall Veldig fornøyd og har ikke planer om å bytte.Vil absolutt anbefale Norges Energi.

Svar fra NorgesEnergi
27.01.2023 12:09

Hege S Tusen takk for anbefalingen, og for en god og konkret tilbakemelding på hva du er fornøyd med hos oss. Vi er glade for å ha deg som kunde. Mvh Monica - NorgesEnergi

Utrolig god service

Omtale av  Solveig

Fikk hjelp med problemet jeg hadde med en gang, og service’n var utrolig god

Svar fra NorgesEnergi
27.01.2023 11:51

Hei Solveig Takk for fin tilbakemelding. Vi synes det er utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen hos oss. Ta gjerne kontakt igjen dersom det skulle være noe. Mvh Monica, NorgesEnergi

Meget god kundeservice.👍

Omtale av  Arnt H

Norgesenergi har en ryddig og tillitsvekkende behandling av meg som gammel og litt PC- dårlig 83-åring.

Svar fra NorgesEnergi
27.01.2023 11:28

Hei Arnt H Så hyggelig å høre. Vi er glade for at vi kan være til hjelp. Det er bare til å ta kontakt med vårt kundesenter dersom det skulle være noe. Mvh Monica, NorgesEnergi

Bonustimer

Omtale av  Halvor T

Trekker dere i fra bonustimene på siste faktura når det byttes til ny strøm leverandør ?? Dette er vel mine timer og må vel trekkes i fra på siste faktura når det byttes til ny leverandør og ikke på August faktura ??

Svar fra NorgesEnergi
23.01.2023 12:06

Hei Halvor T Når det gjelder bonustimen er denne ment som en lojalitetsbonus til våre kunder. Vi ønsker å gi noe ekstra til lojale kunder som er hos oss over tid. Det forutsetter derfor at man er kunde hos NorgesEnergi ved utbetalingen av bonustimene som skjer i August hvert år. Man står fritt til å avslutte sin strømavtale når som helst, men da bortfaller dessverre de bonustimene som ikke har rukket å bli utbetalt. Om ønskelig kan du lese mer om bonustimen her: https://norgesenergi.no/kundefordeler/bonustimen/ Ha en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Helt utrolig bra.

Omtale av  Knut W

Meget fornøyd med avtalen min med Norgesenergi og kjempe bra kundeservice.

Svar fra NorgesEnergi
23.01.2023 11:15

Hei Knut W Tusen takk for fin tilbakemelding. Vi setter pris på at du tar deg tid til å fortelle oss at du er fornøyd. Det er fint å høre at du er fornøyd både med kundeservicen og strømavtalen din hos oss. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Vi skal gjøre vårt beste for at du fortsetter å være fornøyd hos oss. Mvh Monica - NorgesEnergi

En av mine værste kundeopplevelser.

Omtale av  Ole H

Misvisende og uærlig markedsføring. Vanskelig å få klarhet i de faktiske kundeforholdene og å sammenligne tilbudet med konkurrenter. Tungvindt kundeservice. De lover foreksempel prismatch - men for å få det så må man sende inn en søknad hver måned selv om konkurrenten har den prisen fast. Elkjøp solgte meg inn med bindingstid i 6 måneder. Anbefales svært lite.

Svar fra NorgesEnergi
23.01.2023 12:01

Hei Ole H Vi setter pris på alle tilbakemeldinger, både ris og ros. Vi synes det er leit å høre at du ikke er fornøyd hos oss. Gjennom vårt samarbeid med Elkjøp får man en Spotprisavtale. Man får da strømmen til innkjøpspris til en hver tid og innkjøpsprisen er lik hos alle leverandører. Det er derfor det som kommer utenom Innkjøpsprisen/Spotprisen man da sammenligner, i form av fast månedsbeløp/påslag per kwh. Man kan da enkelt sammenligne sin avtale opp mot andre Spotprisavtaler ved å sammenligne kostnaden som kommer utover Spotprisen. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter da vi gjerne vil høre mer om dine erfaringer hos oss og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Monica - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 081 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR