Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 085 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 085 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 085 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
135
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no

Lureri ang brydegebyr

Omtale av  Erik

Brydegebyr som egentlig betales som et påslag,der er ingen garanti kun en ,vi skal prøve at gjøre det så billig som mulig,pengene er bortkastet, I tillegg blir du fakturert på første faktura med 3000 for brydegebyr jeg kommer ikke til at betale dette

Svar fra NorgesEnergi
24.01.2024 08:21

Hei, Erik! Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse. Siden dette gjelder bedrift hos oss anbefaler jeg at du tar kontakt med vår bedriftavdeling per tlf: 38 10 00 81 eller [email protected] mvh Anders - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Vanskelig opphør

Omtale av  Knut

Hadde avtale via et firma, håpløst å komme seg ut av avtalen.

Svar fra NorgesEnergi
24.01.2024 08:21

Hei, Knut! Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse. Siden dette gjelder bedrift hos oss anbefaler jeg at du tar kontakt med vår bedriftavdeling per tlf: 38 10 00 81 eller [email protected] mvh Anders - NorgesEnergi

Meget dårleg

Omtale av  Vegard L

Elendig, tilleggstjenester som ingen har bruk for blir lagt til uten å informere om det.

Svar fra NorgesEnergi
23.01.2024 14:28

Hei Vegard Alle våre tilleggstjenester er valgfrie og må takkes ja til skriftlig ved inngåelse. Vi ønsker ikke at du som kunde skal ha tjenester du ikke ønsker eller er klar over at du har. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan sjekke opp i saken. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi

Gir ikke beskjed om endring av avtale.

Omtale av  Sevrin

Legger til påslag uten å gi beskjed. Dette må de rette opp. De nekter. Jeg bytter leverandør av strøm.

Svar fra NorgesEnergi
23.01.2024 14:24

Hei Sevrin Vi vil alltid varsle deg som kunde i forkant av eventuelle endringer. Dersom du opplever å ikke ha mottatt varsel håper vi du vil ta kontakt med vårt kundesenter igjen slik at vi kan sjekke hva som har skjedd her. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi

Prisjustering

Omtale av  Per N

Høy strømpris. Og har ikke fått billigere tilbud i den siste tiden, kanskje de må revurdere sine tilbud.

Svar fra NorgesEnergi
15.01.2024 10:07

Hei, Per. Vi takker for din tilbakemelding. Vi tilbyr spotprisavtale hos oss. Spotprisen er lik hos alle leverandører, forskjellen kan ligge i påslag og fastbeløp. Selve strømprisen du oppnår vil derfor være lik uavhengig av hvor du er kunde, sett at du har spotpris. Vi har den siste tiden økt prisen på vår avtale. Bakgrunnen for økningen er økte kostnader hos oss. Om du har noen andre spørsmål til oss kan du gjerne ta kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Nettleie har økt med 400kr på 12 mnd

Omtale av  Kristoffer B

Nettleie har økt med 400kr på 12 mnd (Spotpris avtale) Finn noen andre siden de her har blitt slu og skam dyr.

Svar fra NorgesEnergi
15.01.2024 10:11

Hei, Kristoffer! Vi takker deg for din tilbakemelding. NorgesEnergi er en strømleverandør, og ikke et nettselskap. Vi har dessverre ingen innvirkning på nettleien. Nettleien vil ha lik pris uavhengig av hvilken strømleverandør du velger. Om du skulle ha andre spørsmål kan du gjerne ta kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Prisjag

Omtale av  Svein M

Prisen var god uten påslag. Når den nå har økt ønsker jeg å sjekke andre.

Svar fra NorgesEnergi
15.01.2024 10:02

Hei, Svein! Vi takker deg for din tilbakemelding. Hyggelig å høre at du har vært fornøyd med oss så langt. Vi forstår at du nå ser deg rundt etter en ny leverandør. Vi har sett oss nødvendig til å sette opp prisen for å kunne fortsette å levere de tjenestene vi tilbyr i dag. Om du skulle ha noen spørsmål, eller om det er noe annet vi kan hjelpe deg med så er det bare å ta kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR