Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 085 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 085 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 085 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
135
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no

Gir ikke beskjed om endring av avtale.

Omtale av  Sevrin

Legger til påslag uten å gi beskjed. Dette må de rette opp. De nekter. Jeg bytter leverandør av strøm.

Svar fra NorgesEnergi
23.01.2024 14:24

Hei Sevrin Vi vil alltid varsle deg som kunde i forkant av eventuelle endringer. Dersom du opplever å ikke ha mottatt varsel håper vi du vil ta kontakt med vårt kundesenter igjen slik at vi kan sjekke hva som har skjedd her. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Prisjustering

Omtale av  Per N

Høy strømpris. Og har ikke fått billigere tilbud i den siste tiden, kanskje de må revurdere sine tilbud.

Svar fra NorgesEnergi
15.01.2024 10:07

Hei, Per. Vi takker for din tilbakemelding. Vi tilbyr spotprisavtale hos oss. Spotprisen er lik hos alle leverandører, forskjellen kan ligge i påslag og fastbeløp. Selve strømprisen du oppnår vil derfor være lik uavhengig av hvor du er kunde, sett at du har spotpris. Vi har den siste tiden økt prisen på vår avtale. Bakgrunnen for økningen er økte kostnader hos oss. Om du har noen andre spørsmål til oss kan du gjerne ta kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Nettleie har økt med 400kr på 12 mnd

Omtale av  Kristoffer B

Nettleie har økt med 400kr på 12 mnd (Spotpris avtale) Finn noen andre siden de her har blitt slu og skam dyr.

Svar fra NorgesEnergi
15.01.2024 10:11

Hei, Kristoffer! Vi takker deg for din tilbakemelding. NorgesEnergi er en strømleverandør, og ikke et nettselskap. Vi har dessverre ingen innvirkning på nettleien. Nettleien vil ha lik pris uavhengig av hvilken strømleverandør du velger. Om du skulle ha andre spørsmål kan du gjerne ta kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Prisjag

Omtale av  Svein M

Prisen var god uten påslag. Når den nå har økt ønsker jeg å sjekke andre.

Svar fra NorgesEnergi
15.01.2024 10:02

Hei, Svein! Vi takker deg for din tilbakemelding. Hyggelig å høre at du har vært fornøyd med oss så langt. Vi forstår at du nå ser deg rundt etter en ny leverandør. Vi har sett oss nødvendig til å sette opp prisen for å kunne fortsette å levere de tjenestene vi tilbyr i dag. Om du skulle ha noen spørsmål, eller om det er noe annet vi kan hjelpe deg med så er det bare å ta kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Spotprisavtale med Norges Energi

Omtale av  Jan T. E

Ryddig og oversiktlig hjemmeside med min side som sentrum. God informasjon gjennom mail. Konkurranse dyktig angående strømpriser.

Svar fra NorgesEnergi
15.01.2024 10:12

Hei, Jan! Vi takker deg for din tilbakemelding. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, og de tjenestene vi leverer til deg. Om du skulle ha noen spørsmål så kan du alltids ta kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Elendig service og produkter med høy pris og lavt verdiforslag

Omtale av  Thomas D

Lurt meg inn i tilleggsavtaler. Sender dokumentasjon med at jeg har svart ok på melding som bekreftelse på inngåelse. Selskapet har kanskje jussen på sin side, og summen for betalte tilleggstjenester for min del er 2 år x 240kr. Det å ta dette videre med juridisk støtte og hjelp koster mer i tid og penger enn hva gevinsten for meg er. Imidlertid skremmende at selskapet tilbyr så dårlige produkter der en kamuflerer dette i innsalgsaituasjon! Helt sikkert en enorm inntjening på kort sikt hvis mange kunder har gått i samme tilleggstjeneste felles som meg:/ Ser i kommentarfeltet her at de oppfordrer til å ta kontakt med kundeservice for den som er innsender av vurdering for å rette opp, men leser også av kommentarene at handling bak å rette opp feil er lav. Noe som også gjenspeiler min opplevelse! Ingen hensikt! Kommer ingen vei i dialog med selskapet!! Jeg skal spre dette budskap til flest mulig. For å gjøre mitt for at færrest mulig velger NorgesEnergi som leverandør. Dessverre har jeg selv hatt kundeforhold hos dem i over 15 år av selskapets 24 årig eventyr i markedet. Heier på nye utfordrende i markedet og scorer produktopplevelse og kundeopplevelse med NorgesEnergi som vannvittig dårlig! Ps: for Norges energi sin skyld, ikke bruk deres energi svar på denne tilbakemelding; bruk heller deres energi på forhåpentligvis skape gode kundeopplevelser for framtiden. Og slutt å skriv «ønsker deg en fantastisk dag» i enden av kundeklager! Det oppleves arrogant og bekrefter for meg som kunde at å forlate dere er det lureste en kan gjøre!

Svar fra NorgesEnergi
24.01.2024 08:24

Hei, Thomas! Takk for din tilbakemelding. Vi tilbyr mange forskjellige tjenester hos oss, noen ønsker disse tjenestene, andre ikke. I et innsalg skal alt være informert om, både på telefon, og videre i sms. Vi beklager dersom du føler deg lurt, det er ikke vår intensjon. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Tillleggaavtaler til størm

Omtale av  Thomas H

Etter to år observerte jeg at NorgesEnergi har hatt to tilleggsavtaler på mine strømmålere. Disse har de ikke solgt inn med god informasjon og de har kostet meg 120kr pr måle-enhet pr måned. Selskap gjort observant på min misnøye om at jeg føler meg lurt inn i tilleggsavtaler som har kostet meg ekstra 240kr i måneden. De avfeier mitt krav om tilbakebetaling , og avslutter dialogen med «Ønsker deg en fantastisk dag» Med slik holding og dialog vil jeg sterkt fraråde selskapet , og selv avslutter jeg mine avtaler.

Svar fra NorgesEnergi
11.01.2024 13:50

Hei Tomas H Takk for din tilbakemelding. Vi synes det er leit å høre at du føler deg lurt. Det er ikke vår intensjon. Når det gjelder våre tilleggstjenester skal disse alltid informeres om ved inngåelse og man må aktivt takke ja til disse skriftlig dersom man ønsker å ha dem med på strømavtalen. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter igjen slik at vi kan sjekke hva som har skjedd her. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 085 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR