Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 082 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 082 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 082 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
271
135
124
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 082 verifiserte omtaler på Bytt.no

Flink problemløser

Omtale av  Rune A

Positiv og flink problemløser særlig på telefonisk kontakt.

Svar fra NorgesEnergi
27.04.2022 13:55

Hei, Rune A! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi og opplever god hjelp i dialog med vårt kundesenter, det betyr mye for oss. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Vanskelige valg

Omtale av  Spot

Vanskelig og velge rett avtale selv. Man er avhengig av en god kundeservice.

Svar fra NorgesEnergi
27.04.2022 13:21

Hei Spot. Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om du skulle trenge hjelp til sammenligning av strømavtaler eller forklaring på avtaler, så vil du få god hjelp fra våre kundebehandlere! Mvh, Truls - NorgesEnergi

Kredit hos Norges Energi

Omtale av  Jørgen S

Kredit hos Norges Energi gjør mine innbetalinger fleksibel.

Svar fra NorgesEnergi
27.04.2022 13:15

Hei, Jørgen S! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Meget bra

Omtale av  Halvor V

Dem var hyggelige å service vennlig å meget lett å forstå.

Svar fra NorgesEnergi
27.04.2022 13:14

Hei, Halvor V! Så godt å høre at du var fornøyd med hjelpen du mottok i dialog med vårt kundesenter og takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi

NorgesEnergi A/S = FJUSK JUKS Å BEDRAG

Omtale av  Jostein

De kundebehandlerne som utgir seg for å være berettiget til å representere Norgesenergi og ha fullmakter til å inngå avtaler med forbrukere er ikke til å stole på. De utfører ikke avtalte oppdrag med meg som kunde ved å sjekke ut om at avtalen fortsatt er som den var ved inngåelse av den opprinnelige og første gjeldende avtalen med NORGESENERGI A/S som de har kopi av og lovet i telefonsamtale å på tilsendte e-poster i fra meg som viser min klager på hva angår at alle tilleggsgebyr som skulle tilbakeføres og slettes, slik som avtalt med den kundebehandleren som ba meg om å trekke i fra alle beløp på tilsendte faktura som var gebyr, jeg skulle så deretter bare sende inn en bankgiro med det netto beløp som jeg da kom frem til. Dette har jeg så utført etter mai mnd. 2021 men da sendte Norgesenergi A/S beløpene som dette angår over til sitt eget inkassoselskap LOWELL A/S for inkasso og med varsel om stenging av strømleveringen. Det gikk så langt at jeg ble truet med bruddgebyr av Norgesenergi A/S for de at jeg ville si opp min strømavtale på til-samen noe i overkant på kr 9000 for mine 3 abonnement. Her er noen av Tilleggsgebyrene ANNET= :FAKTURAGEBYR på kr 99,00 +25% MVA kr 24,75 = kr 123,75 ENERGIVAKTEN : kr 85, 00 /mnd. +25%MVA SMART BEDRIFT: kr 45, 00/mnd. VINTERTRYGGHET : kr 49,00/mnd. Dette er alle snikinnførte gebyrer som jeg ikke har fått noen varsel om og jeg vet ikke at jeg skriftlig har godtatt dette. !!!!!!!

Svar fra NorgesEnergi
27.04.2022 11:13

Hei, Jostein! Basert på oppgitt informasjon virker du til å ha bedriftsavtale hos oss og det er beklagelig å høre at du er misfornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi. Det stemmer at vi tilbyr fordelsprodukter man kan ha i strømavtalen sin. Disse skal derimot bli informert om og takkes ja til når man blir forespurt dem. Håper du har mulighet til å ta kontakt med vår bedriftsavdeling på telefon 38 10 00 81, slik at vi får undersøkt hva som har skjedd på dine avtaler. Vår bedriftsavdeling har åpent mandag - fredag klokken 09.00 - 15.00. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ingenting å klage på , strømmen er dyr vare

Omtale av  Anne L. R

Alt bra . Fornøyd med servicen jeg fikk . Alt å si det . Bare håper at det blir billigere etterhvert .

Svar fra NorgesEnergi
26.04.2022 11:24

Hei Anne L. R! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kontakt med oss i NorgesEnergi! Det setter vi stor pris på. Vi krysser fingrene og håper også på rimeligere strømpriser. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Påslag og skjulte bindingstider

Omtale av  T. A. N

Ble opplyst om 3 mnd bindingstid og ingen påslag. Fikk 6 mnd binding og påslag, ingen mulighet til å endre.

Svar fra NorgesEnergi
25.04.2022 14:39

Hei, T. A. N! Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Det ønsker vi selvsagt ikke og jeg håper du har anledning til å ta kontakt igjen slik at vi får sett nærmere på avtalen din hos oss. Mvh, Truls - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 082 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR