Meny

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

2,8/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Middels
92
av 105 innen
strømselskap
26%
anbefaler
NorgesEnergi

"Lureri. Dei lover og garanterer at dei er billigere best"

Omtale om NorgesEnergi skrevet av Per for 06.10.2019 08:59

NorgesEnergi har totalt 642 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Lureri. Dei lover og garanterer at dei er billigere best"

Lureri. Dei lover og garanterer at dei er billigere best. Lokker med strømkonto. Ser at dei får svært dårlig skår på nettet.

Svar fra NorgesEnergi
15.10.2019 10:15
Hei Per. Som lavprisaktør er vi blant markedets rimeligste. Vi har gode avtaler for et hvert forbruk og behov og vi håper du vil ta kontakt med oss om du ikke er fornøyd med din strømavtale hos oss. Vi kan da sjekke om du har den avtalen som passer best for deg og ditt forbruk. Vi bryr oss om hver henvendelse vi får og synes det er leit når kunder ikke er fornøyde hos oss. Heldigvis snakker vi med mange fornøyde kunder også hver dag. Vi håper du vil ta kontakt med oss slik at vi kan få mer informasjon av deg og finne deg og din strømavtale hos oss. Vi vil gjerne høre mer om hva du har opplevd hos oss og håper du vil gi oss en ny sjanse til å rette opp i inntrykket. Mvh Monica, NorgesEnergi
Bytt.no
"Lureri. Dei lover og garanterer at dei er billigere best" skrev Per om NorgesEnergi

Har du en tilsvarende erfaring med NorgesEnergi?
Gjør som Per og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NorgesEnergi du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Øyvind I
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Lureri i øverste hylle"
1 syns denne omtalen er nyttig

Valgte dette selskapet pga. en avtale via Bank Norwegian og ble svært skuffet over hvordan de har behandlet meg. Både Vinterpakke, spareavtale og høyere fastpris på nettleie fra Hafslund, og jeg har ikke bestilt dette. Ga beskjed om at de må kredittere disse ekstra utgiftene, men fikk selvfølgelig blank nei. Egentlig burde jeg gå til forbrukerrådet og lage sak, noe jeg vurderer. De har tross alt handlet langt over grensen, og etter jeg byttet selskap ringer de hver dag. Ikke kontakt meg! Og til dere andre, hold dere unna denne svindelen.

Svar fra NorgesEnergi
07.10.2019 14:13
Hei Øyvind l. Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker ikke at våre kunder skal føle seg lurt og vi synes det er leit at du ikke har hatt en god opplevelse hos oss. Når det gjelder fordelsavtaler som Vintertrygghet og Sparepakken skal ikke disse legges til på avtalen uten at man har takket ja til det. Dersom man inngår en avtale med tilhørende fordelsprodukter vil dette alltid spesifiseres ved avtaleinngåelse og i avtalebekreftelsen man mottar kort tid etterpå. Vi håper du vil ta kontakt med oss igjen dersom du opplever at dette ikke er tilfelle slik at vi kan se på saken på nytt. Alle våre fordelsavtaler er valgfrie og kan fjernes når som helst. Når det gjelder nettleien hos din netteier, Hafslund nett, er denne lik i pris uansett hvilken strømleverandør man velger slik at økningen her ikke kan skyldes leverandørbytte til oss. Jeg vil anbefale deg å kontakt din netteier i forbindelse med dette. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38100080 eller sende en e-post til kundeservice@norgesenergi.no da vi gjerne vil høre mer om hva du har opplevd hos oss og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Samtidig kan vi fjerne ditt nummer fra våre ringelister slik at du ikke blir ringt av oss mer. Du kan gjerne spørre etter meg om du ønsker det, så vil jeg ta kontakt med deg. Mvh Monica, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Misfornøyd"

En stjerne er altfor mye å gi dem! Lureri rett og slett! Dårlig service og kundebehandling. Høyt og skjulte priser.

Svar fra NorgesEnergi
04.10.2019 12:51
Hei Sara. Vi synes det er leit at du mener vi driver med lureri. Vi er opptatt av å ha en åpen og ærlig kommunikasjon med kundene våre. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger og håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter med mer informasjon om hva du har opplevd hos oss og hva du er misfornøyd med. Samtidig ønsker vi å se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Mvh Monica, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"

Solgte 1 januar en bolig. Meldte fra til NorgesEnergi og ny eier bekreftet at han ønsket å være kunde. Dette klarte ikke NorgesEnergi og ordne opp i. Dermed leverte TrønderEnergi pliktstrøm og ny huseier fikk faktura fra TrønderEnergi. Så krever NorgesEnergi betaling for strøm i perioden TrønderEnergi leverte pliktstrøm. Altså kunden skal betale dobbelt. TrønderEnergi har allerede fått betalt og nå vil også NorgesEnergi ha betalt for samme tidsrom. Det har vært mange mailer og telefoner, men ingen i NorgesEnergi tar ansvar. Nye kundebehandlere hele tiden. I dag ble jeg lovet at teamleder skulle ringe meg. Det har ikke skjedd. Dette er kortversjon av historien. Anbefaler overhode ikke Norgesenergi som strømleverandør.

Svar fra NorgesEnergi
04.10.2019 11:35
Hei Gunn. Vi synes det er leit å høre at du har hatt en slik opplevelse hos oss. Man skal selvsagt ikke faktureres dobbelt for strømmen, og dersom det skulle skje noe feil knyttet til dette rettes dette alltid opp i. Vi har gode rutiner rundt dette for å sikre at slike ting ikke skjer. Strømleverandører og netteiere bruker en felles datahub, Elhub, for å unngå misforståelser rundt dette. Det er vanskelig å si hva som har skjedd her. For at vi skal kunne sjekke opp i dette er vi avhengig av at du tar kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan få mer informasjon om deg og din strømavtale hos oss. Du kan ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38100080 eller e-post kundeservice@norgesenergi.no. Du kan gjerne spørre etter meg om du ønsker så vil jeg ta kontakt med deg. Mvh Monica, NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Den eneste hyggelige!"

Jeg slet også her - men jeg må få lov å fremheve (anonymisert) som en usedvanlig ærlig og hyggelig og rakrygget mann. Han ga meg en svært god kundeservice når jeg ønsket å avslutte et bedriftsabonnement. Kan ikke få fremhevet han nok - veldig takknemlig!

Svar fra NorgesEnergi
03.10.2019 15:50
Hei Tale N. Takk for din tilbakemelding. Vi synes det er hyggelig å høre at du har fått god hjelp av kundebehandler hos oss og setter pris på at du tar deg tid til å fortelle oss det. Vi ønsker at kontakten med vårt kundesenter alltid skal oppleves slik. Vi hadde satt pris på om du ville tatt kontakt med vårt kundesenter med tilbakemelding på hva du har opplevd som bra hos oss og hva du har opplevd som mindre bra. Slike tilbakemeldinger er viktige for oss da de hjelper oss å bli bedre. Mvh Monica, NorgesEnergi
NorgesEnergi har totalt 642 omtaler på Bytt.no
NorgesEnergi strømpriser
SJEKK OM NORGESENERGI KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
NorgesEnergi leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Strøm til medlemspris
Andre prismodeller - NorgesEnergi
642 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
69 kr /mnd
4,13 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Gul spot lavpris
Andre prismodeller - NorgesEnergi
642 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
80 kr /mnd
4,79 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Strøm til lavpris
Andre prismodeller - NorgesEnergi
642 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
85 kr /mnd
5,11 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Gul Elkjøpspot
Andre prismodeller - NorgesEnergi
642 omtaler
Etterskuddsvis betaling
6 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
129 kr /mnd
7,73 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Gul spotpris
Andre prismodeller - NorgesEnergi
642 omtaler
Etterskuddsvis betaling
9 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
139 kr /mnd
8,33 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Strøm til spotpris
Andre prismodeller - NorgesEnergi
642 omtaler
Etterskuddsvis betaling
6 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
147 kr /mnd
8,81 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Gul garantispot
Timespot - NorgesEnergi
642 omtaler
Garantert pris i minst 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
1 092 kr /mnd
65,49 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Topp 5 garanti
Andre prismodeller - NorgesEnergi
642 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 300 kr /mnd
77,99 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Topp 10 garanti
Andre prismodeller - NorgesEnergi
642 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 333 kr /mnd
79,99 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR