Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
3.0
2 086 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 086 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 086 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
136
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no

Norgesenergi sier opp gul spot lavpris

Omtale av  Svein

Kunde hos norgesenergi med lang fartstid lite fornøyd med oppsigelse av gul spot lavpris blir nå kunde hos fjordkraft

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2022 14:41

Hei Svein, Leit å høre at du bytter strømleverandør på grunn av dette. Vi har over lenger tid måttet forholde oss til økte utgifter og i den forbindelse avvikler vi gamle kampanjeprodukter. Vi er også i ferd med å tilpasse oss strengere krav fra myndighetene når det gjelder transparens og enkelhet, og derfor har vi valgt å gjennomføre disse endringene på dette tidspunktet. Vi ønsker selvsagt å beholde deg som kunde og håper du tar kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan se på din avtale, og finne den beste for deg. Du kan kontakte vårt kundesenter på 38 10 00 80 eller via vårt kontaktskjema her: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Silje - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Legger til ting på faktura

Omtale av  Olga

100 kr ekstra på faktura for noe vi har prøvd å avbestille. Må ringe inn for å gjøre endringer

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2022 11:40

Hei Olga! Alle tilleggsprodukter er valgfrie, og uten bindingstid. Disse fjernes ved å ta kontakt med vårt kundesenter. Om du har produkter på din avtale som du ikke lenger ønsker, så ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på 38100080 slik at vi kan fjerne disse. Mvh Silje - NorgesEnergi

Svindel på Elkjøp Ullern

Omtale av  Trist T

To gutter i Elkjøp prøvde å svindle meg for 2600 kr for kalibrering av tv. De gikk ned til 500 kr, det er allikevel noe man ikke trenger. De tilbød også bytte til Norges billigste strømleverandør. Sjekket opp avtalen min nå og ser at jeg har tjenester jeg ikke har spurt om eller ønsker. Dette er jo ren svindel. Jeg verken trenger eller ønsker prisforsikring eller prissikring eller månedlige utgifter som forhøyer strømregningen. Hvis det også var en løgn at NorgesEnergi var billigste strømavtalen når jeg endret fra Fjordkraft er dette en stygg sak som alle i Elkjøp og Norgeskraft er en del av om de kjenner til denne praksisen.

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2022 14:42

Hei, Dette tar vi alvorlig, og vi vil gjerne undersøke saken nærmere. Håper du kan kontakte oss enten på telefon 38 10 00 80 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Håper vi hører fra deg. Mvh Silje – NorgesEnergi

Bonustime - Avtalt pris

Omtale av  Wenche

Hvorfor får ikke alle kundene bonustime? Ingen informasjon fra norgesenergi om det. Nye kunder får "tilbud" om en pris og hva skjer? Stakkars de som av ulike grunner ikke følger med.

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2022 11:22

Hei Wenche, Deltakelse i Bonustimen er valgfritt, og vi ønsker selvsagt at våre kunder ønsker å benytte deg av dette. Bonustimen kan man aktivere via app og Min Side, eller ved å ta kontakt med vårt kundesenter. Informasjon om Bonustimen ligger lett tilgjengelig via app og Min Side, slik at dette skal være enkelt å finne og aktivere. Mvh Silje - NorgesEnergi

Maja rec

Omtale av  Dariisz C

du er det beste selskapet på markedet, jeg valgte godt etter min mening

Svar fra NorgesEnergi
02.11.2022 15:51

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi er glade for at du er fornøyd med din avtale hos oss. Ønsker deg en fin dag, mvh Silje - NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Bra strømkontofon,men kansje litt lang ventetid på opperatør.

Omtale av  Tom

Bra mobilabbonemang, Billigere abb pris med mobil uten apper,og internett.God oversikt i Norgesenergiapp,bonus også,kan fort bli en uke gratis strømm.

Svar fra NorgesEnergi
26.10.2022 15:35

Hei Tom, Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag, mvh Nina - NorgesEnergi

Forferdelig

Omtale av  Maren H

La på masse ulike gebyrer uten å kunne forklare hva det gjaldt. Brukte lang tid å svare på e-post klagen. Endte bare opp med at jeg betalte og byttet strømleverandør.

Svar fra NorgesEnergi
26.10.2022 08:31

Hei Maren, Man skal alltid få god informasjon om strømavtalen, samt om man får tilbud om ekstra strømtjenester. Dersom du har opplevd å ikke få god nok informasjon om strømavtalen håper jeg du har mulighet til å kontakte oss igjen slik at vi får undersøkt saken nærmere. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Håper på å høre fra deg, mvh Nina - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR