Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
3.0
2 086 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 086 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 086 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
136
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no

Maja rec

Omtale av  Dariisz C

du er det beste selskapet på markedet, jeg valgte godt etter min mening

Svar fra NorgesEnergi
02.11.2022 15:51

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi er glade for at du er fornøyd med din avtale hos oss. Ønsker deg en fin dag, mvh Silje - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bra strømkontofon,men kansje litt lang ventetid på opperatør.

Omtale av  Tom

Bra mobilabbonemang, Billigere abb pris med mobil uten apper,og internett.God oversikt i Norgesenergiapp,bonus også,kan fort bli en uke gratis strømm.

Svar fra NorgesEnergi
26.10.2022 15:35

Hei Tom, Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag, mvh Nina - NorgesEnergi

Forferdelig

Omtale av  Maren H

La på masse ulike gebyrer uten å kunne forklare hva det gjaldt. Brukte lang tid å svare på e-post klagen. Endte bare opp med at jeg betalte og byttet strømleverandør.

Svar fra NorgesEnergi
26.10.2022 08:31

Hei Maren, Man skal alltid få god informasjon om strømavtalen, samt om man får tilbud om ekstra strømtjenester. Dersom du har opplevd å ikke få god nok informasjon om strømavtalen håper jeg du har mulighet til å kontakte oss igjen slik at vi får undersøkt saken nærmere. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Håper på å høre fra deg, mvh Nina - NorgesEnergi

Sparer flere hundrelapper

Omtale av  Hilde M

Som medlem i NSF, som har en avtale med Norgesenergi, sparer jeg mange hundrelapper hver måned. Jeg har heldigvis hatt strømforsikring på avtalen min. Da jeg ble sykemeldt kontaktet jeg Norgesenergi. Det resulterte i ekstra reduksjon i 4 måneder. Har vervet 2 nye kunder i dag. Det gir meg og de 500,- avslag på neste regning. Ellers svært godt fornøyd med kundebehandler og den informasjonen han ga meg i dag!

Svar fra NorgesEnergi
25.10.2022 15:37

Hei Hilde, Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, vi setter stor pris på at du er fornøyd med avtalen din samt at du har fått bruk for Strømforsikring. Skulle det være noe mer vi kunne hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Ønsker deg en fin dag, mvh Nina - NorgesEnergi

Pushy og lite oversiktlig

Omtale av  Nicolai

Jeg syntes selgerne var for forvirrende og pushy, noe som gjorde at jeg valgte dem på tross av at jeg egentlig ikke ville. I appen kan du ikke se estimert sum på fakturaen, noe man kan gjøre hos Tibber. Anbefaler heller ett annet selskap.

Svar fra NorgesEnergi
25.10.2022 13:33

Hei Nicolai, Det er svært beklagelig å høre at du hadde en dårlig opplevelse i samtale med en av våre selgere, og takker for at du gir oss tilbakemelding. Vi håper du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter, slik at vi kan ta klagen din videre. Kontakt oss da gjerne per tlf: 38 10 00 80. Appen vår ble lansert i sommer, og per i dag er ikke alle funksjoner på plass. Vi vil ila kort tid tilby funksjon som gir deg estimert sum på fakturaen. mvh Nina - NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Bra service nåe jeg endelig kom fram til dere

Omtale av  Bjørg H

Har nettopp byttet til dere, litt vanskelig å si enda, men foreløpig bra

Svar fra NorgesEnergi
25.10.2022 08:33

Hei Bjørg, Så hyggelig at du har valgt NorgesEnergi som din strømleverandør! Vi håper du blir fornøyd med strømavtalen din hos oss. Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Du kan nå oss per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Useriøs kundebehandling.

Omtale av  Geir

I flere å trodde jeg at jeg hadde spot-pris på min strømavtale. Dette da navnet på avtalen var "gul spot". Dette viser seg å være villende markedsføring og en kampanje Norgesenergi hadde, og som forbrukerrådet i ettertid har gått ut å sterkt frarådet forbrukere om å inngå. Videre så har det vært problemer knyttet til strømkonto og oppføliging av betaling, hvor avtaler som har blitt gjort med selskapets kunderådgivere ikke blir fulgt. Jeg har snakket med tre forskjellige kundebehandlere som alle tilsynelatende er "ny" vedr den historikken som ligger på mitt kundeforhold. Og det som tok kaken, er at deres egen kunderådgiver i dag anbefalte meg å bytte strømleverandør.

Svar fra NorgesEnergi
25.10.2022 08:47

Hei Geir, Avtalen Gul spotpris er en av våre eldre utgåtte strømavtaler. Dette var en spotprisavtale, med fastbeløp og påslag. Ved avtaleinngåelse skal du ha fått informasjon om avtalen samt vilkår for avtalen. Jeg beklager dersom du føler du har fått utilstrekkelig informasjon om strømavtalen din, samt dersom det har vært dårlig kommunikasjon rundt betaling for Strømkonto. Vi ønsker gjerne å ta en gjennomgang av saken, og håper derfor du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR