Meny

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Brukervennlighet
Middels
21
av 106 innen
strømselskap
47%
anbefaler
NorgesEnergi

"Har blitt lagt til pakker jeg ikke har sagt ja til, godkjent."

Omtale om NorgesEnergi skrevet av Frode for 22.09.2022 13:46

NorgesEnergi har totalt 1505 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Har blitt lagt til pakker jeg ikke har sagt ja til, godkjent."

Har i etterkant oppdaget at "pakker" med grønn energi og fastprisgaranti er lagt til, og dette på løper seg til ca 110,- nkr p/mnd.Burde selvsagt ha oppdaget dette tidligere :(. bytter nå leverandør.

Svar fra NorgesEnergi
22.09.2022 15:14
Hei Frode, Ved bestilling av strømtjenester skal kunden alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse. Dersom du føler du har mottatt utilstrekkelig informasjon håper jeg du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter slik at vi får undersøkt nærmere. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Bytt.no
"Har blitt lagt til pakker jeg ikke har sagt ja til, godkjent." skrev Frode om NorgesEnergi

Har du en tilsvarende erfaring med NorgesEnergi?
Gjør som Frode og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NorgesEnergi du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Opererer med en helt annen pris enn hva vi har avtale om."

Norgesenergi opererer med en helt annen timepris enn hva vi avtalte muntlig. Men ikke så mye da...... Bare 3 kroner mer pr kW.

Svar fra NorgesEnergi
22.09.2022 13:39
Hei Helen, Vi skal alltid gi god informasjon om avtalen samt vilkår for avtalen ved avtaleinngåelse. Vi ønsker derfor gjerne å undersøke saken nærmere og håper du da har mulighet til å kontakte oss. Kontakt gjerne vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dårlig dårlig"

Kundebehandler om morgen var ikke våken, snakka ikke tydelig, skjønte ingen ting hva han mumla.

Svar fra NorgesEnergi
22.09.2022 13:38
Hei Arti, Det er beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse i samtale med vårt kundesenter. Dersom det fremdeles skulle være noe vi kan hjelpe deg med, håper jeg du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter igjen. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Lisbeth R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Enkelt forståelig og god veilrdning"

God oversikt over historikk og tilgjengelighet på veiledning ved behov for hjelp.

Svar fra NorgesEnergi
22.09.2022 13:37
Hei Lisbeth, Så flott å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi! Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med, må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter. mvh Nina - NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Meget bra,"

Megetgodt fornøyd med Norges Energi, rimelig å greit.

Svar fra NorgesEnergi
21.09.2022 09:09
Hei Odd, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos oss! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter. mvh Nina - NorgesEnergi
NorgesEnergi har totalt 1505 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR