Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 081 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 081 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 081 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
659
271
135
124
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 081 verifiserte omtaler på Bytt.no

Service topp og priser til og leve med

Omtale av  Eva

Fantastiske priser og kunde behandling eg ikkje har opplevd maken til andre plasser. Tar virkelig vare på sine kunder. Er ikkje noe eg til dags dato kan sette fingeren på som er negativt . Min erfaring med dere er at eg garantert anbefaler dere til andre for dere vet og hjelpe, ta vare på kunder

Svar fra NorgesEnergi
10.08.2021 09:28

Hei Eva! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en hyggelig tilbakmelding! Det er flott å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Ønsker deg en fortsatt fin sommer! Mvh Nina, NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

enkelt og greit

Omtale av  Tom M

Enkelt og greit. Alltid god service når man ringer

Svar fra NorgesEnergi
10.08.2021 09:24

Hei Tom! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Mvh Nina, NorgesEnergi

Liten oversikt

Omtale av  Thor R. R

Opplever at jeg har vesentlig bedre oversikt på min konto enn det Norgesenergi har??

Svar fra NorgesEnergi
10.08.2021 09:24

Hei Thor, Det er beklagelig å høre at du ikke føler du har oversikt over avtalen din hos oss. Du må gjerne kontakte oss, så vil vi hjelpe deg med dette og gjerne få litt videre informasjon om hva du synes er uoversiktlig. Vi setter alltid stor pris på tilbakemelding! Kontakt oss gjerne per tlf 38 10 00 80. Mvh Nina, NorgesEnergi

Greit og oversiktig

Omtale av  Tom

Fornøyd med infomasjonen,alt er greit .Har ingenting negativt og si om Norges Energi.

Svar fra NorgesEnergi
10.08.2021 09:24

Hei Tom! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Vi takker for hyggelig tilbakemelding! Mvh Nina, NorgesEnergi

Super service.

Omtale av  Line K

Norges energi gir en trygg strømavtale.Har ingenting å utsette på det. Min erfaring er super god service og en meget behjelpelige kundebehandlere.

Svar fra NorgesEnergi
10.08.2021 09:20

Hei Line! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Mvh Nina, NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Styr så langt unna NorgesEnergi som mulig

Omtale av  Andreas

Dette er en oppfølging til en anmeldelse skrevet her for en måned siden, men siden man ikke kan følge opp saken med hva som har skjedd videre, så poster jeg på ny med mer informasjon, for å forhindre at andre går på samme smell med NorgesEnergi som jeg har gjort. NorgesEnergi tok kontakt for for en måned siden og ville ha meg som kunde. Jeg var ikke interessert, fordi jeg var en fornøyd Tibber kunde. Selgeren var svært pågående og kunne love meg billigere priser enn Tibber, samt en lik app opplevelse. Begrunnelsen for at jeg kunne få en slik avtale var at jeg kunne verves som en bedriftskunde, selv om jeg sa at selskapet selger refererte til lå brakk og dette overhodet ikke ville være et bedriftsforhold. Selgeren sa at det ikke spilte noen rolle, fordi organisasjonsnummeret kun var inngangsbilletten. Det hørtes rart ut, men jeg gikk med på det. Jeg fikk forklart at abonnementet hadde en 12-måneders rullerende avtaletid, som jeg tolket som 12-måneders bindingstid. Til tross for at jeg ikke liker bidingstid, så vant lovnaden om billigere strøm og en lik app opplevelse meg over. Når jeg noen dager senere fant ut at 12-måneders rullerende avtaletid betyr 12-måneders oppsigelse og i tillegg hadde lest hva folk skrev om appen deres på App Store, så følte jeg meg lurt og ba dem slette avtalen som ikke skulle begynne før en måned senere. Da begynte marerittet. Kundebehandlingen jeg har vært utsatt for er noe av det verste jeg noensinne har vært borti. Jeg har måttet vente i lange telefonkøer, snakke med frekke kundebehandlere, skrevet side opp og side ned med eposter, uten å nå frem. Til slutt skrev jeg en e-post til daglig leder i NorgesEnergi (man finner e-post adressen med et enkelt søk på Google), hvor jeg forklarte hva som hadde skjedd. Dagen etterpå ble jeg oppringt av en kundebehandler som var svært hyggelig og som kunne fortelle meg at kundeforholdet ble slettet og at jeg kunne fortsette som kunde hos Tibber. Jeg takket for at jeg endelig hadde blitt hørt og slo meg til ro med det. I ukene etterpå ringte NorgesEnergi meg en gang for å høre hvorfor jeg var misfornøyd med servicen på kundesenteret og jeg ringte dem en gang for å forsikre meg om at kundeforholdet var over. Jeg ble også da forsikret av en kundebehandler at kundeforholdet var slettet. Overraskelsen var derfor stor når jeg en måned senere mottok en epost fra nettselskapet som opplyste meg om at NorgesEnergi hadde flyttet strømavtalen min fra Tibber over til NorgesEnergi og at jeg nå var kunde hos dem. Stikk i strid med lovnaden jeg hadde fått fra to kundebehandlere. Det går dessverre ikke an å gi dem minuspoeng, men dette er noe av det verste jeg har vært borti. Jeg håper at de vil ta til fornuften og la en person som ikke ønsket annet enn å unngå å bli kunde hos dem få viljen sin. Jeg ba om det i en måned før kundeforholdet skulle starte og til tross for at de lovet at de skulle respektere viljen min, så gjorde de ikke det. Styr så langt unna NorgesEnergi som mulig.

Svar fra NorgesEnergi
10.08.2021 09:20

Hei Andreas, Det er svært beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi - det ønsker vi selvfølgelig ikke. Dersom du har fått beskjed om at avtalen skulle vært kansellert, må vi selvfølgelig undersøke dette nærmere for å se på hva som kan ha skjedd. Jeg håper derfor at du har anledning til å ta kontakt på ny for nærmere informasjon, slik at vi kan finne en løsing. Slik jeg forstår at det du skriver er dette en bedriftavtale, du må derfor gjerne ringe oss per tlf: 38 10 00 81. Mvh Nina, NorgesEnergi

Bra selskap.

Omtale av  Hans K

Lave priser.Har aldri hatt noen problemer med dem.Bare de kan fortsette å levere lave strømpriser er jeg fornøyd.

Svar fra NorgesEnergi
06.08.2021 13:56

Hei Hans! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det setter vi stor pris på! Med spotpris har du alltid lavest mulig ørespris på strøm hver time. Som lavprisaktør vil vi være blant de rimeligste aktørene i Norge, og du får da også muligheter for gode tilbud fra våre samarbeidspartnere. Ønsker deg en fortsatt riktig god sommer! Mvh Dag Martin, NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 081 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR