Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 081 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 081 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 081 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
659
271
135
124
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 081 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig og dyr

Omtale av  Myriam

Sammen som andre kunder har fått regninger 2 ganger i måneden, jeg flytter til en an selskap i Juli så brukte strøm fra den selskap hele August, da begynte telefon fra de og tilby meg en god avtale, vel så havne i fella, fikk regninger fra den ny selskap i september kr 500, så kom sluttregninger fra Norges på kr 1350 i september og nå fikk jeg en ny regninger fra de på kr 1460 og da skal ha de betalt for nettleie for August på over kr 1000, og i august jeg var kunde i et annet selskap, nå har jeg fått nok av de, de er tyver med slips og koffert. STYR UNNA DETTE SELSKAPET. NÅ FLYTTER JEG

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dyre og masete

Omtale av  Tidligere-Kunde

Jeg hadde Norgesenergi med rabatt via jobben. Likevel var det langt ifra det billigste på markedet. Heller i øvre prissjiktet. Da jeg byttet til Fjordkraft, tok det ikke mer enn 1 dag før de begynte å ringe.... Siden har ikke telefonen stått stille. Jeg har opplyst at de skal slette ALL info om meg inkl. telefonnr. både via mail og telefon. Men de ringer fortsatt. Har gitt mitt gamle nummer (som er registrert hos norgesenergi) til 12 åringen. Likevel presterer de å ringe nesten daglig. I dag ble det levert en politiannmeldelse for telefontrakasering. Har en liste på flere navn (kundebehandlere) og opptak av samtaler som er vedlagt anmeldelsen. Håper det nå tar slutt. STYR UNNA

Lurer folk!

Omtale av  Max

Hade tenkt å bli kunde men lyckligtvis var jeg oppmerksam. Enligt min erfaring er det helt sant att de lurer kunder men de skriver det sånn at man også kan si at de har sagt det innen, de vet precis hva de håller på med. Du spør om noe og så skriver dem informasjon om det og samtidigt skriver dem og da får du med vintertrygghet og sparepakke og det låter ju som om man får det gratis men det får man altså ikke, men dette sier de ikke da, det må du vite selv....

Lureri. Underfakturerer og så stopper strømleveranse.

Omtale av  Morten S

Underfakturerer og så stopper strømleveranse. Bygger gradvis opp dyr gjeld. Dokumenterer ikke forbruk og innbetalinger. Måtte plutselig ut med 7500kr. Stengte likevel strømmen. Styr unna !!

Lureri og dårlig kundeservice

Omtale av  Chris

For det første kom jeg inn på en ny avtale uten å være klar over det. Ut over det, svake og diffuse tilbakemeldinger og lang dialog (10-15 mailer) for en enkel avklaring på betalingsmetoder. Måtte forklare casen min til 4-5 forskjellige kundebehandlere, selv om maildialogen ble med på hver mail som ble sendt. Slitsomt.. Lange bindingstider på dårlige avtaler og bruddgebyr. Tar ikke hensyn til saken og har lite spillerom til å ordne opp.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Obs obs!

Omtale av  Maria

Dyreste strømmen vi noen gang har hatt. I tillegg svært dårlig kundebehandling. Ved sluttoppgjøret fikk vi regning, som vi betalte på forfall. Vi brukte det samme kontonr vi hadde benyttet gjennom hele kundeforholdet - og var derfor ikke oppmerksom på at det skulle betales inn til et annet kontonr. Halvannen mnd senere får vi inkassovarsel i posten fra Kredinor, sluttoppgjør ikke mottatt. NorgesEnergi sier at siden beløpet ble innbetalt til feil kontonr, så går de automatisk i retur - uten å gi beskjed til kunden. Useriøst etter min mening.

Fornøyd kunde

Omtale av  Frode

Jeg har hvertfall fått lavere strømregninger etter at jeg byttet til NorgesEnergi. Har heller ikke tenkt å bytte selv om jeg har lest alle de negative omtaler her.

NorgesEnergi har 2 081 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR