Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 086 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 086 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 086 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
136
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no

Skuffende

Omtale av  Texzo

Dere er dyrt. Strøm regning ikke bra. Alt for dyrt med strøm. Men jeg skal forlate dere snart.

Svar fra NorgesEnergi
25.08.2022 15:17

Hei Texzo, Strømprisene er dessverre svært høye i disse dager. Da dette er selve markedsprisen for strøm, kan vi dessverre ikke påvirke prisen men vi kan sørge for at du har den beste avtalen vi kan tilby. Håper derfor du har mulighet til å ta kontakt med vårt kundesenter, så tar vi gjerne en gjennomgang av din strømavtale hos oss. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80, vi har åpent mandag-fredag 08-16. mvh Nina - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

De lever hva de lover, kunde siden 2008

Omtale av  Hans P. R

Ryddige på kundeservice (når du får kontakt) jeg hadde de fra 2008 -2022 på en stor generasjonsbolig Tok de med til to nye hus. Norgesenergi er seriøse

Svar fra NorgesEnergi
23.08.2022 15:46

Hei Hans, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos NorgesEnergi. mvh Nina - NorgesEnergi

Høyt påslag og oppdelt faktura

Omtale av  Tottoen

Etter bindingstiden har jeg blitt overført til en avtale som har tilsynelatende samme navn som deres beste avtale, men med et høyere påslag. I tillegg har de sluttet med å tilby samlet faktura. De reklamerer med prisgaranti, men utelater å informere om at denne må du melde inn på ny hver eneste måned, og alltid mot en ny aktør.

Svar fra NorgesEnergi
19.08.2022 11:30

Hei Tottoen, Dersom strømavtalen endres etter en kampanjeperiode skal man alltid få god informasjon om vilkår for avtalen ved avtaleinngåelse. Man varsles også via mail ved endt kampanjeperiode om overgangen til ny strømavtale slik at man til enhver tid kan kontakte kundesenteret dersom man ønsker å endre strømavtale. Dersom du har spørsmål vedrørende din nye strømavtale, eventuelt om du ønsker å endre strømavtalen din må du derfor gjerne kontakte vårt kundesenter. Baser på det du skriver, antar jeg at du sikter til vårt tilbud om Prismatch. Dersom man får tilbud om en rimeligere spotprisavtale, matcher vi prisen. Det stemmer at man ikke kan matche samme avtale flere ganger, og våre vilkår står alltid oppført på vår hjemmeside: https://norgesenergi.no/kampanje/prismatch/ Kontakt gjerne vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80 dersom du har spørsmål vedrørende din nye strømavtale, eventuelt om du har spørsmål vedrørende Prismatch. Mvh Nina - NorgesEnergi

Norges Energi

Omtale av  Atle

Fint med strømkonto. Priser og faktura og hvor mye som står igjen på konto kan være litt uoversiktlig. Ellers godt fornøyd.

Svar fra NorgesEnergi
17.08.2022 12:04

Hei Atle, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss! Dersom du har spørsmål vedrørende din Strømkonto, må du gjerne kontakte vårt kundesenter, så tar vi gjennomgang. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80, vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi

Billig strøm.

Omtale av  Liv S

I disse tider da mange i Norge har dyr strøm, har jeg så billig strøm som aldri før! Så da må jeg jo være veldig fornøyd!

Svar fra NorgesEnergi
17.08.2022 12:02

Hei Liv S, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos NorgesEnergi. Ønsker deg en fortsatt fin sommer! mvh Nina - NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

De fakturerer feil forbruk

Omtale av  Birgit

Sjekk at forbruket er riktig. Det blir sendt faktura med grove feil i forbruket. De hadde 3 doblet forbruket. De tok ikke skyld, men skyldte på Enett, men Elnett skyldte på NorgesEnergi. NorgesEnergi burde reagert på det høye forbruket,spesielt fordi det er ferietid .Forbruket var mye høyere enn i de kaldeste vintermånedene. NorgesEnergi må passes på. De er ikke til å stole på. Strømmen er dyr nok om de ikke skal klusse med forbruket som de tredoblet.

Svar fra NorgesEnergi
17.08.2022 12:01

Hei Birgit, Vi bruker forbrukstallene vi mottar fra din netteier. Dersom det er feil med forbruket som er registrert, er vi derfor avhengige av å motta korrigeringer fra din netteier. Så snart vi mottar korrigeringer fra nett, vil korrigeringene fremkomme av fakturaen din fra oss. Kontakt derfor gjerne din netteier dersom du mener forbruket er feil. Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi

Ble lurt !

Omtale av  Heidi B

Jeg spurte flere ganger om dette skulle bli billigere for meg! Det ble utelatt at det kom moms oppå! Og jeg er ikke momspliktig ! Så gratulerer til meg! Som nå betaler 25 % mer enn før!! Og 12 mnd ab. Føler meg så lurt! Lurer på om det faktisk er lov med slik falsk markedsføring???

Svar fra NorgesEnergi
17.08.2022 11:57

Hei Heidi, Det er svært beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi, det ønsker vi selvsagt ikke. Det er vanskelig å besvare din omtale nærmere ifht hva som kan ha skjedd uten å ta en nærmere kikk på ditt kundebildet hos oss. Jeg håper derfor du har mulighet til å kontakte vår kundesenter for nærmere informasjon. Dersom dette gjelder privatavtale kan du kontakte oss per tlf: 38 10 00 80, dersom det gjelder bedriftavtale kan du nå oss per tlf: 38 10 00 81. Mvh Nina - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR