Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 081 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 081 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 081 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
659
271
135
124
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 081 verifiserte omtaler på Bytt.no

NorgesEnergi sendte meg faktura for gammel adresse i 3 mnd og nekter å gjøre opp!

Omtale av  Chang

Jeg ble enig om å gå tilbake til Norgesenergi da de gav med kr 1000 i bruddgebyr for å forlate Fjordkraft. De overførte imidlertid strømavtale fra en adresse jeg ikke har bodd på i over 6 mnd både hos folkeregisteret og meldt inn hos strømleverandør. Likevel belastet de meg for strømforbruk i den gamle adressen hvor de som bor der allerede har en strømavtale. Fakturaen sendte de imidlertid uten problemer til min nye adresse. Jeg har snakket med kunderådgiver 3 ganger, sendt 3 e-poster med bevis på kommunikasjon, strømavtale, flytting av folkeregistrert adresse m.m. men hører nå ingenting tilbake fra dem. Uttolig uprofesjonelt!

Svar fra NorgesEnergi
19.11.2021 09:10

Hei Chang, Her høres det ut til at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi - og det beklager vi. Jeg er dessverre usikker på hva som har skjedd i denne saken og ønsker selvsagt å undersøke dette nærmere. Jeg håper du har anledning til å ta kontakt med oss igjen for nærmere informasjon. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. mvh Nina - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Aldri problemer med og få ordnet ting på og så er strømmen billig.

Omtale av  Torill

Har hatt norgesenergi i mange år prøvde å bytte til en annen men gikk fort tilbake til norgesenergi igjen da den er bare flott.

Svar fra NorgesEnergi
19.11.2021 09:10

Hei Torill, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi, og at du ønsker avtalen videre! Kontakt oss gjerne dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi

Tillegg Tillegg Tillegg

Omtale av  Mo

Bytte til Norges energi pga kjøp av produkt i Elkjøp. Det var sagt til meg at eg skal berre betale strømpris, påslag og fastpåris. OG DET ER GREIT. Men no fekk eg faktura med kr 180 ekstra pga prissikring, 100% fornybar energi og strøm forsikring. Det er berre tull. Det er lureri. Ringte kundeservice og dei sa vi må tjene penger pga det rabatt du har fått på Elkjøp... WHAT??? Vekk frå NORGES Energi...

Svar fra NorgesEnergi
19.11.2021 09:10

Hei, Dersom man inngår avtale via Elkjøp har man mulighet til å få ytterligere rabatt ved å bestille fordelsprodukter i butikk. Disse produktene er derimot helt valgfrie og informasjon om pris og vilkår må bekreftes i butikk for at produktene skal kunne registreres i avtalen. Du skal også få den skriftlige informasjonen tilsendt etter avtaleinngåelsen slik at du har en bekreftelse på bestillingen. Man kan selvfølgelig også ta kontakt etter avtaleinngåelse dersom man ikke ønsker produktene videre da disse er uten binding. Kontakt oss gjerne igjen dersom du ønsker at vi undersøker saken nærmere. Du kan nå oss per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Svert bra

Omtale av  Per O

Bra sørvis og bra for klart trivelig telefon samtaler å bra for ståelse

Svar fra NorgesEnergi
16.11.2021 15:28

Hei Per, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi pris på! Mvh Nina - NorgesEnergi

Unngår svingninger med fast pris hver måned.

Omtale av  Frankrig

Ved å betale en jevn pris gjennom året blir det små svingninger i regningene. Kun justeringer.

Svar fra NorgesEnergi
16.11.2021 15:28

Hei, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss, vi setter stor pris på din tilbakemelding! Mvh Nina - NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Svært fornøyd.

Omtale av  Bjørg K

Jeg var i kontakt angående strømavtalen min,fikk da et tilbud på mobilabb.som jeg ble fornøyd med.

Svar fra NorgesEnergi
16.11.2021 15:28

Hei Bjørg, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med mobilavtalen du fikk hos oss! Kontakt oss gjerne igjen dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. mvh Nina - NorgesEnergi

Nekter for avtaler

Omtale av  Bjørnisak L

Ble ringt av selger 5/10 som lovet meg 89 øre kwt fastpris for oktober. Fikk feil regning 125 øre kwt.. Ringte inn 8/11 fikk beskjed om at det kom reduksjon på neste faktura. Tenkte ok. De spurte også om jeg ville ha fastpris for nov/des på 135 øre kwt. Jeg spør "hvis jeg tar det, står jeg da fritt til å bytte selskap uten noen ekstra kostnader dersom spotprisen endrer seg? Ja helt klart, var svaret. Så ringte jeg 10/11 og spurte om avtalen var satt igang? Nei, ok da vil Jeg kansellere. Ok det var greit. Så får jeg mail. Du hadde ikke tegnet fastpris avtale i oktober. Du har også takket ja til fastpris for november/desember.(koster alt mellomlegg i 2 mndr dersom du skal si opp. Angret gjelder ikke på fastpris avtalen) Jeg ringer inn og spør. Kundeservice fornekter alle samtaler osv på tross av at jeg sender bildemail med de aktuelle datoer. Så nå er jeg låst til 135 øre kwt. (klager ikke på prisen, men kundebehandling, ljuging og dårlig info) Heretter blir alt av strømavtaler tatt opp og skrifltlg. God erfaring tidligere med norgesenerigi. Kommer ikke til å bruke selskapet i fremtiden eller anbefalle andre det.

Svar fra NorgesEnergi
16.11.2021 15:28

Hei, Dette ønsker vi selvfølgelig gjerne å undersøke nærmere. Håper derfor du har anledning til å kontakte oss igjen. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 081 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR