Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
2.9
2 089 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 089 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#76
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#76 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 089 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
137
125
895
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 089 verifiserte omtaler på Bytt.no

Samme erfaring som skuffet kunde.

Omtale av  Maria

Kjøpte også produkt gjennom Elkjøp og opplevde å bli satt på dyrere pris etterhvert uten informasjon. Har akkurat samme erfaring som skuffet kunde. Kommer ingen vei med klage heller. Styr unna Norgesenergi

Svar fra NorgesEnergi
15.12.2022 10:30

Heisann Maria! Tidligere hadde vi en avtale med elkjøp som automatisk ble flyttet over til strøm til spotpris etter avtaleperioden var over. Dette er en avtale vi har hatt med elkjøp over en lengre periode, denne avtalen er nå endret slik at du får vår beste spotpris avtale under perioden og etter. Gjerne ta kontakt med oss slik at vi kan hjelpe deg! Mvh Morten NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Kundebehandler var meget interessert å å løse mitt problem.

Omtale av  Jorunn

Kundebehandler var svært innstilt på å hjelpe meg.

Svar fra NorgesEnergi
15.03.2022 09:42

Hei, Jorunn! Gleder oss å høre at du fikk god hjelp av kundebehandler ved kontakt med vårt kundesenter :) Mvh, Truls - NorgesEnergi

Ny kunde

Omtale av  Ellen B

Ble anbefalt å bytte strømleverandør til Norges energi

Svar fra NorgesEnergi
15.03.2022 13:23

Hei, Ellen B! Vi takker for tilliten og vil gjøre vårt beste for at du blir fornøyd med din strømavtale hos oss :) Mvh, Truls - NorgesEnergi

Komplett og ærlig !

Omtale av  Geir E. H

Kom tilbake til Norge ganske brått av familiehensyn. Alt ordnet seg raskt og gunstig med. NorgesEnergi. Takk !

Svar fra NorgesEnergi
09.03.2022 12:15

Hei Geir E. H! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Fantastisk

Omtale av  Tina H

Hjelpsom imøtekommende og høflig kundebehandler! Ikke noe påduttning, men konkrete svar og opplysninger! Anbefaler alltid norgesenergi.

Svar fra NorgesEnergi
09.03.2022 12:15

Hei Tina H! Så flott å høre at du hadde en god opplevelse i kontakt med vårt kundesenter! Det er utrolig viktig for oss og vi setter stor pris på at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Mvh Anna, NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Meget fornøyd.

Omtale av  Brit H

Har både mobil og strøm fra dere, meget fornøyd.

Svar fra NorgesEnergi
07.03.2022 14:20

Hei Brit H! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi.

Dyrt og dårlig

Omtale av  Sus

Positiv: Fin app med fine grafer osv. De svarer ganske raskt på epost til vanlig, men enkelte ganger har jeg opplevd å måtte masse for å få svar. Negativ: Dyr strøm. Irriterende selskap. Hvis du etablere avtalegiro, får du ekstra gebyr. Er du registrert med både efaktura og avtalegiro hos dem, velger de å trekke med avtalegiro og sender deg da en stygg gebyr. Har brukt mye tid på å fikse dette. Opplever selskapet som grådig. Inngikk avtale via Elkjøp og fikk 500 i rabatt. Tapte hver eneste krone, utvilsomt. Og det kostet meg mye i form av irritasjon.

Svar fra NorgesEnergi
07.03.2022 08:31

Hei Sus! Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Det ønsker vi selvsagt ikke og jeg håper du har anledning til å ta kontakt igjen slik at vi får sett nærmere på avtalen din hos oss. Vedrørende AvtaleGiro og eFaktura må eFaktura være aktivert for at faktura skal sendes gebyrfritt til din nettbank. Dessverre er ikke AvtaleGiro nok da dette er betalingsmetoden og ikke forsendelesmetoden av faktura. Ved aktiv eFaktura er det ingen fakturagebyr. Mvh Anna, NorgesEnergi.

NorgesEnergi har 2 089 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR