Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
3.0
2 087 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 087 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#76
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#76 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 087 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
136
125
894
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 087 verifiserte omtaler på Bytt.no

Jeg er fornøyd med min avtale så langt.

Omtale av  Leif I

Jeg har ingen dårlige opplevelser så da er vel alt bra,

Svar fra NorgesEnergi
12.09.2023 13:17

Hei Leif Vi er glade for å høre at du er fornøyd hos oss. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Mvh Monica NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Et evig gnål fra dag en

Omtale av  Vidar

Aldri har jeg opplevd en strømleverandør som maser mer enn Norgesenergi, og gnålet fortsetter i siste spørsmål. Vet ikke om jeg skal le eller grine

Svar fra NorgesEnergi
08.09.2023 10:53

Hei Vidar Vi synes det er leit å høre at du opplever oss som masete. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan få mer informasjon om hva du opplever som mas og se på hva vi kan gjøre for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi

Utvikle ny app

Omtale av  Erling T

Hei! Jeg har påtalt i flere omganger ar vi som produserer strøm via solceller på taket må få en app der vi kan følge med. Dette he Tibber og det må være mulig for et stort selskap som Norges energi å utvikle en slik app. Vh Erling T.

Svar fra NorgesEnergi
07.09.2023 12:11

Hei Erling T Takk for din tilbakemelding. Vi ser helt klart verdien i en slik app og forstår godt at dette er noe flere av våre kunder ønsker. Vi tar din tilbakemelding til etterretning. Det er godt mulig det vil komme en app i fremtiden, eller eventuelt en funksjon for dette i appen vi allerede har, men vi har dessverre ikke noe konkret tidspunkt for dette per dags dato. Inntil videre vil du få oversikt over dette på fakturaspesifikasjonen på fakturaene fra oss. Mvh Monica - NorgesEnergi

Stor fornøyd

Omtale av  Christin H. B

Såååå glad . Er i en vanskelig situasjon. Har barn og vannlekkasje itilegg

Svar fra NorgesEnergi
07.09.2023 12:46

Hei Christin Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Vi er glade for å ha deg som kunde. Dersom det skulle være noe vi kan hjelpe med må du gjerne ta kontakt med oss. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi

Altfor laaaang oppsigelsestid for bedrift.

Omtale av  Meidell O

12 måneder oppsigelsestid er i drøyeste laget. Når de aller fleste har 1-3mnd oppsigelse av lokaler de leier. Hele kr 3000,- i gebyr for å komme seg ut av avtalen. Nei takk, aldri mer.

Svar fra NorgesEnergi
05.09.2023 10:53

Hei Meidell O Takk for din tilbakemelding Vi synes det er leit å høre at du ikke er fornøyd hos oss. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan se på saken din og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Kundesenteret for bedrift kan kontaktes på telefon 38100081 eller på epost [email protected]. Mvh Monica - NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Bra, men ikke billigst

Omtale av  Linda N. V. T

Vi har fått strøm fra Norgesenergi i ett år nå, og er fornøyd. Fin og oversiktlig app er inkludert i prisen, noe som har vært veldig nyttig nå som strømmen er såpass dyr. Appen gjør det mulig å planlegge når man skal bruke energikrevende hvitevarer som vaskemaskin og tørketrommel, og det tror jeg vi har spart noen kroner på. Når det er sagt, går garantiprisen ut etter ett år, og fra nå av vil vi få et påslag som vil utgjøre noen kroner ekstra pr. måned. Vi vil derfor ta en årlig sammenligning med andre strømselskaper for å se om de kan være like bra, men billigere.

Svar fra NorgesEnergi
04.09.2023 11:04

Hei Linda Takk for din tilbakemelding. Vi er glade for å høre at du er fornøyd hos oss og at du har utbytte av appen. Appen er viktig for oss og vi jobber mye med å gjøre inneholdet i appen nyttig og brukervennlig for våre kunder. Vi er veldig stolte av å kunne tilby denne inkludert i strømavtalen. Den generelle prisveksten i samfunnet gjør at det nå koster mer enn før for oss å kjøpe inn, administrere og levere strøm hjem til deg og vi har derfor sett oss nødt til å innføre et påslag på strømavtalen Spotpris. Selve Spotprisen har vi dessverre ingen innvirkning på og det er vanligvis denne som utgjør den største delen av fakturaen. Vårt dekningsbidrag kommer fra det faste månedsbeløpet, eventuelt påslag på strømforbruket og andre tjenester. Dette brukes for å dekke våre faste kostnader, produktutvikling og utvikling av andre digitale løsninger. For de aller fleste utgjør innføringen av påslaget en liten del av den totale strømkostnaden. Med et gjennomsnittlig strømforbruk for en enebolig på 1000 kWh/mnd vil påslaget bli som følger:  1000 kWh x 0,039 kr/KWh = 39 kr/md inkl. mva. Vår Spotprisavtale er fremdeles konkurransedyktig selv med innføring av påslag. Vi har som nevnt ingen kostnader knyttet til for eksempel bruk av app og man har flere gode fordeler inkludert i avtalen når man er kunde hos oss som man kan måtte betale ekstra for hos andre leverandører. Ta gjerne en titt på våre hjemmesider eller ta kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker å høre mer om fordelene med å være kunde hos oss. Vi er glade for å ha deg som kunde og håper du vil fortsette hos oss. Mvh Monica - NorgesEnergi

Tanker om strømprodukter

Omtale av  Helge

God leverandør hvor jeg anbefaler det enkle, spotpris Viktig å sjekke erfaringer med høy fastpris, om f. Eks innkjøpspris går ned, mens stømstøtten følger spotprisen.

Svar fra NorgesEnergi
04.09.2023 13:59

Hei Helge Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Med Spotprisavtale får man strømmen til innkjøpsprisen på strømbørsen til en hver tid. Det er historisk sett dette som lønner seg over tid da man får med seg alle prissvingningene i markedet. Spotprisen er det dessverre ikke vi som styrer da denne styres av strømbørsen, men når man har Spotprisavtale er man garantert en god pris i forhold til strømmarkedet til en hver tid. Vi er glade for å ha deg som kunde. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter for en hyggelig strømprat om du ønsker å høre mer om hvordan de ulike avtalene fungerer. Mvh Monica - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 087 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR