NTE har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dei er veldig rask på stedet dersom det er noe som ikke funker.
Hei Steinar, takk for tilbakemeldingen :) Godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår! Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Leveranse mv er greit. Pris OK. Det beste er som sagt at min kommune som er medeier får sin del av overskuddet og kan bruke det til beste for meg og mine medborgere!
Hei Venke. Takk for stjernene og god omtale, det setter vi stor pris på! :) Vi synes det er viktig og bra at overskuddet i NTE går tilbake til kommunene og lokale tiltak i fylket. Vennlig hilsen oss i NTE
Er veldig fornøyd med app og informasjonen der. Prisen er bra, men de er svært forvirrende på nettsiden. Avtalen jeg har står det at det ikke er bindingstid, men inne på min side står det at jeg har bindingstid
Hei Ove! Takk for tilbakemeldingen din. Vi setter pris på slike omtaler slik at vi kan tilpasse nettsiden vår og gjøre den så ryddig og informativ som mulig. Oversikten over våre strømavtaler på nettsiden https://nte.no/strom/avtaler oppdateres fortløpende hvis det er endringer, men inkluderer ikke personlige rabatter eller tilbud man kan ha fått. Derfor kan dette fravike hva du har i din faktiske strømavtale. Er du usikker på hva som er gjeldende for deg må du gjerne ta kontakt med oss på telefon (74150200), Facebook Messenger eller vår chat på nte.no. :-) Vi ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Nyttig app med oppdaterte priser pr time og oversikt over forbruket per dag/uke/mnd. Gir oversikt, og ingen store overraskelser når fakturaen kommer. Har hatt webspot i 5mnd og er fornøyd med hvordan den avtalen er satt sammen. (Selv om spotprisen er løpsk til tider)
Hei Håvard, Takk for at du la inn anmeldelse, og ga oss fem stjerner! :) Webspot er en veldig god strømavtale, så det er godt å høre at du er fornøyd med den. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Jeg er helt enig med Henrik. Verste strom avtale, mye dyrere enn spot pris, angrer veldig at jeg byttet.
Hei Agnieszka, takk for at du tok deg tid til å skrive en vurdering av oss. Vi verdsetter både ris og ros. Avtalen du viser til er en avtale som vi forvalter aktivt på strømbørsen, det vil si vi har et team som gjør alt de kan for å konkurrere mot selve markedsprisen på Nordpools strømbørs. Du vil aldri betale høyere enn markedets spotpris, men du får lavere pris når vi har gevinst på grunn av forvaltningen. Forskjellen på Slå spot-avtalen og en ordinær Spotpris-avtale (som følger markedsprisen), er gebyret for at vi forvalter denne avtalen. Dette utgjør 10,275 øre/kWh. Administrasjonsgebyret for Spotpris-avtalen er på 5,215 øre/kWh. I begge disse administrasjonsgebyrene inkluderes faste, lovpålagte kostnader som bl.a. elsertifikat. Vår Slå spot-avtale kan du lese mer om på https://nte.no/strom/avtaler/sla-spot/ . Se forøvrig også våre andre avtaler, eller ta kontakt om du lurer på noe. Vi ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Bra oversikt på nettet, lett å finne fram. Fornøyd
Hei Helge. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en vurdering av oss. Vi skal jobbe videre for å fortsatt ha de mest fornøyde kundene. Vi ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
fin oversikt over hva strømmen koster i deres app, time for time :)
Takk for tilbakemeldingen, Margrethe! :) Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Strømmen er billig. Appen er god og vise timespris i tillegg til nordpool spot påfølgende dag. Kommer også en del gode tilbud fra leverandør.
Hei John Eirik, og takk for hyggelig omtale. Det setter vi pris på! Vi jobber kontinuerlig med å forbedre appen og tjenestene våre, så det er lurt av deg å følge med på tilbudene. :-) Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Pris som avtalt. Oversiktlig app med god informasjon i et moderne brukergrensesnitt.
Hei Tony, Takk for fem stjerner og fin tilbakemelding :) Det setter vi stor pris på! Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Greit, men tilbudene får du ikke automatisk. Fant min avtale web spot hos forbrukerrådet. Dette er ikke en avtale de direkte tilbyr på sin nettside. Spotprisene time for time er bare tull. Det har ingen virkning å forsøke å spare når prisene er høyest da regningen kommer med gjennomsnitt for mnd.
Hei Ronny, takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale. Vi må beklage at du ikke fant strømavtalen Webspot der du forventet. Vi har lagt alle avtalene våre på nettsiden https://nte.no/strom/avtaler , der kan du også lese om Webspot-avtalen. Spotprisen er en pris for hele området man tilhører, som blir satt på grunn av markedsprisen hos NordPool. NTE og andre strømselskaper styrer ikke spotprisen. Fordi Spotprisen forandrer seg fra time til time, og strømmålerne dine måler forbruket ditt time for time, viser vår faktura en utregnet pris som "månedspris". Når en måned har gått, så regner vi ut gjennomsnittet av hva spotprisen har kostet i timene strømmen hos deg ble forbrukt. På den måten får du korrekt pris, og den vil også påvirkes av hvordan du forbruker strømmen. Bruker du strøm når det er dyrest, vil dette påvirke din faktura. Vi tar tilbakemeldingen din på alvor og skal se på om det er enklere måter å forklare sammenhengen mellom forbruk og pris på ved kommende faktura. Ønsker deg og dine en god og fredelig jul! Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Bra service, hjelpsom. Billig. Det som er dumt er at , har du gjeldsordning så får du ingen avtale. Men det gjelder vel andre kraftleverandører.
Hei, og takk for hyggelig omtale. Det stemmer, vi tar en kredittsjekk før alle nye strømavtaler. Er man uheldig og ikke består sjekken, ønsker vi vedkommende hjertelig tilbake ved en senere anledning. Ønsker deg og dine en fredelig jul. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Topp God sørvis fra sentralbord og kjappe svar på epost
Hei, og takk for omtalen. Vi sitter klare for å hjelpe deg om du skulle ha behov for det. Vi i NTE ønsker deg og dine en fredelig jul! Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
God valuta for pengene og god kundebehandling. Kunne vært bedre på å sette større krav til Altibox som er deres samarbeidspartner på tv å bredbånd. For dårlig info ifht når skjermene går i svart pga av oppdateringer eller feil på nettverk spes mtp tvsignaler. For øvrig veldig godt fornøyd med bredbåndsignalet deres. Godt utvalg på produkter, men litt stive priser på enkelte pakker.
Hei Leif! Tusen takk for verdifull tilbakemelding. Vi setter pris på at du har tatt deg tid til å skrive om dine opplevelser. Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med bredbåndsignalet og produktutvalget vårt, og vi tar til oss kritikken om for lite og dårlig informasjon. Som du skriver er Altibox vår partner på TV- og internettjenester, og det er viktig for oss at det er noe vi kan være stolte av. Det er fint at du tok deg bryet med å gi beskjed om hva som ikke fungerer, for da får vi tatt tak i det og meldt videre. Ønsker deg en fin dag videre og god førjulstid. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Har benyttet 2-3 andre selskap i løpet av de siste 6-7 årene, men glad jeg valgte NTE igjen. Sparte 1000 lapper i mnd på bytte.
Hei Kenneth, takk for tilbakemeldingen! Det setter vi pris på. Kontakt oss om du skulle lure på noe. Ønsker deg en fin dag videre, Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Lett tilgjengelig. Hyggelig kundebetjening. Hjalp meg med å finne riktig avtale for meg. Fikk god avtale i september. Ikke hatt avtalen så lenge men veldig fornøyd så langt!
Hei Bente. Takk for gode ord, vi setter pris på at du tok tid av dagen din til å gi oss tilbakemelding. Det er fint å høre at du fikk hjelp til å finne en avtale som passer ditt forbruk. :-) Ta kontakt med oss om du lurer på noe. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Til å stole på. Har dårlige erfaringer fra flere andre selskaper.
Hei Wictor. Tusen takk for at du har brukt av tiden din til å gi oss en omtale. Vi har sett mange er opptatte av at selskapet de velger skal være til å stole på. NTE har fokus på å trygghet og ærlighet, og vi jobber for å være en pålitelig aktør. Vi ønsker gjerne å høre hva vi kan gjøre for å øke brukervennligheten, og oppfordrer deg til å sende oss en melding på Facebook messenger, Chat eller epost til [email protected], hvis du vil. Vennlig hilsen oss i NTE