Rauma Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har god service og de har stabile lave priser. Kan anbefales
Hei Einar! Tusen takk for god tilbakemelding. Vi opplever at stadig flere velger oss som sin kraftleverandør, både fordi vi har god service og har konkurransedyktige priser. Ellers er vi nå blant de første som selger strøm i Norge som er sertifisert gjennom Trygg Strømhandel:)
Har dialog hvert år om fornyelse, pris og er fornøyd
Hei Ove! Tusen takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på at våre kunder responderer på vår kundeservice og våre produkter. Vi opplever at stadig flere velger oss som sin strømleverandør:) https://www.rauma-energi.no/kraft/
Intet fast månedsgebyr utover spot påslag. Lett å få kontakt med kundeservice via telefon.
Hei Kristian! Tusen takk for topp score fra deg som kunde. Vi opplever stadig oftere at kraftkundene er meget godt fornøyd med både kundeservice, tilgjengelighet og konkurransedyktige produkter som vi tilbyr over hele Norge. Ta gjerne kontakt med oss hvis du ikke allerede er kraftkunde hos oss: https://www.rauma-energi.no/kraft/
Helt ok til hva man har å velge i av strømleverandører idag. Har en spotavtale hos Rauma og her får man en avtale som er "det du ser er det du får". Med andre ord ingen skjulte kostnader eller forsøk på å svindle deg for mer penger ved å flytte deg over til nytt dyrere abonnement i skjul. Aldri hatt noen problemer med dem og vil fortsette med å ha de framover. Det viser seg også at abonnementet er å regne som en av de billigere alternativene i følge bytt.no sitt analyseverktøy.
Hei Marius, og tusen takk for gode tilbakemeldinger. Ja, vi er konkurransedyktige og ja; stadig flere merker seg dette og velger oss som sin kraftleverandør. Sjekk våre gode tilbud her: https://www.rauma-energi.no/kraft/
Jeg inngikk 6 mnd fastprisavtale på 48 øre kWh i vinter da strømprisen steg. Nå spurte jeg om å forlenge avtalen med fastpris, og fikk til svar (en uke etter) på e-post at den nye prisen vil i såfall være 63 øre KwH. Jeg har derfor byttet til Tussa kraft (som er vannkraft- og bio-basert). Kundeservice hos Rauma er hyggelige og veldig hjelpsomme, men nå kunne de ikke konkurrere på pris.
Hei og takk for din tilbakemelding. Vi gjør vår ytterste for å tilby konkurransedyktige priser. Nå er det høge strømpriser og vi ser ingen mulighet for å sette disse ned nå. Men følg med så håper vi du finner oss attraktive igjen, også prismessig. Ha en flott sommer videre:)
Dem går rett til inkasso uten å si i fra! Plus pass på hva du egentlig betaler for!
Hei og takk for din tilbakemelding. Vi har gode rutiner på å følge opp kunder, inkl manglende betaling. Vi håper du tar kontakt på: [email protected] eller ringer 7122 6750 så skal vi få hjulpet deg:)
Har hatt to tilfeller der eg sjøl gjorde ein liten "tabbe" som kunne kosta meg pengar på strømabonnementet. Begge gonger fiksa kundeservice opp. Veldig fornøyd. Strømmen er jo den samme uansett selskap. Avtalen er enkel og grei ikkje noe fiksfakseri som kan brukast til å legge på skjulte påslag, og den eine gongen det var justering av påslaget (pga pliktige elsertifikat) blie det aktivt gitt melding om det. Ikkje slik som røvarane i marknaden, som "sponsar" første månaden og i det skjulte skrur opp til dyraste i marknaden utan reelt varsel.
Hei Bård! Så hyggelig at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi har veldig fokus med å sette kunden i fokus, gi troverdige og gode svar og være åpen med all informasjon om vilkårene i våre produkter (ingen skjulte kostnader): For oss er dette avgjørende for vårt omdømme i strømmarkedet:)