Billig strøm. Veldig bra app så man enkelt får oversikt over tidligere forbruk og kommende priser, så man kan planere litt når på døgnet man belaster mest. Enkel betaling med vipps (hvis man ønsker det) De overfører fra ditt gamle abonnement og du får alt på én faktura med fratrekk for statlig støtte. Fine ververabatter med et enkelt trykk. Kan strøm bli enklere?

Har du en tilsvarende erfaring med Talkmore Strøm?
Gjør som Maria B og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Talkmore Strøm du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Byttet strømleverandør til Talkmore og opplevde en utrolig hyggelig ung dame som kundebehandler!

Jeg er kjempefornøyd med Talkmore strøm. Lett å holde oversikt både på strømprisene, forbruk, og pris jeg må betale i strømregninga. Appen er oversiktelig å lett å bruke

Har ikke vært medlem så lenge men så langt positivt fornøyd. Enkel avtale. Spotprisavtale pluss kr 49 pr mnd til leverandøren. Dessuten får jeg ekstra rask kundebehandling! Har aldri ventet mer enn to tre minutter. Viktig!

Dere ringer og maser hele tiden. Jeg vil ikke bytte strømavtale. Har sagt ifra til dere alle de 4 gangene dere har ringt. De tre første gangene har selgeren vært hyggelig og tatt nei som et nei. Sist ringte en dame og jeg sa igjen at jeg ikke var interessert. Hun tok ikke nei for et nei. Hun fortsatte å mase og jeg sa flere ganger nei og at jeg ikke hadde tid til å snakke da jeg stod i butikken. Hun kunne ikke forstå hvorfor jeg ikke ønsket en «bedre» strømavtale og hvorfor hun ikke kunne bare «sette meg opp på ny avtale om 4 uker». Jeg blir ikke fort sint, men når dama blir merkbart irritert fordi jeg ikke vil ha deres strømavtale og ikke tar lar meg legge på selv om jeg har sagt flere ganger at jeg må gå. Jeg er ikke sånn som bare legger på. Det er uhøflig. Dere må forstå at slik masing og tigging blir for dumt? Jeg fortalte også at min nåværende strømavtale ikke står på meg engang, men min samboer, og at jeg ikke kunne bare si ja og bytte uten å ha snakkes med han. Det brydde hun seg ikke om «jamen det er jo bare å bytte tilbake hvis dere ikke er fornøyd»..det er ikke det som er poenget. Poenget er at jeg ikke kan ta denne avgjørelsen alene, noe jeg også sa til henne. Jeg sa også at vi var fornøyd med vår nåværende strømavt. Og likevell kunne hun love at hennes strømavtale var bedre. Hun sa igjen og igjen at «vi tjener ikke noe på å gi dere strøm » så hvorfor gidder dere da å jobbe for noe som ikke gir dere penger? Høres shady ut. Jeg merket at uansett hva jeg sa så ville hun ikke at denne samtalen skulle ende før hun hadde en avtale i boks. Konklusjon: selgerene deres må slutte å mase og ta nei som et nei. Kommer ikke til å være kunde hos dere mer.
