Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Tinde Energi
2.7
733 verifiserte omtaler
Tinde Energi avslutter salg av strøm
Tinde Energi har sluttet å selge strøm, og formidler ikke lengre strømavtaler.

Tinde Energi omtaler og erfaringer

Ingen trend

Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.7
Middels
733 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
Tinde Energi trenger minimum 10 omtaler.
47%
Middels
47% anbefaler Tinde Energi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 733 omtaler om Tinde Energi

FILTRER OMTALER
225
134
42
21
311
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Heilt OK.

Omtale av  Jorunn L

Har bare vært kunde kort tid så det er vanskelig å vurdere.

Svar fra Tinde Energi
23.08.2021 14:33

God dag Jorunn. Så flott å høre at du er fornøyd enn så lenge, det er ingen tvil om at du kommer til å fortsette med å være fornøyd videre i fremtiden her hos oss i Tinde Energi =) Håper du har en strålende dag videre. Hilsen Emil.

Nyttig (1)

Leveranse og tilbud

Omtale av  Per L. R

Leveransen i forhold til inngått avtale, ikke villig til å gi et bedre tilbud 😂😂

Svar fra Tinde Energi
23.08.2021 14:33

Hei på deg Per. Om du ikke er fornøyd med avtalen du har hos oss så ta gjerne kontakt med våre kundebehandlere slik at de kan hjelpe deg med å finne en god løsning som du forhåpentligvis blir fornøyd med. Håper du har en flott dag videre. Hilsen Emil.

Nyttig (1)

Svindel, tar ikke ansvar.

Omtale av  De V. H

Vi fikk besøk av selgere Tinde Energi for drøye 2 uker siden. Selgeren som kom inn innledet samtalen om en sak i forbrukerrådet om ulovlig strøm, vi spurte hvem han var og han presenterte seg som fra forbrukerrådet og viste et bilde av Inger Lise Blyverket i Forbrukerrådet og sa at dette var hans sjef, og at han var på oppdrag fra staten. En stund ut i samtalen kom det frem at han egentlig var en selger fra Tinde Energi, og at han var her for å selge oss strøm, vi fortalte at vi ikke hadde tid og at han måtte sende et tilbud. Vi klagde inn selgerens fremgangsmåte til Tinde Energi, og her viste det seg at selgeren hadde tatt seg friheten til å fylle ut å signere en avtale på vegne av oss. Vi fikk inntrykk av at Tinde ville ta ansvar etter en telefonsamtale med salgssjef, og Tinde skulle sende oss dette signerte dokumentet, men dagen etter nektet de å oversende det, og de fraskrev seg ansvar. Selgeren hadde også kommet med påstander om at vi hadde forsøkt å signere på en Ipad, men signaturen var vanskelig å tyde grunnet en teknisk feil, noe Tinde selv ikke fant troverdig. Dersom dere har hatt besøk av Tinde og takket nei til strøm fra de, anbefaler jeg at dere ringer inn til Tinde for å se at selgeren ikke har tatt seg frihet til å signere en avtale på vegne av deg. Saken er sendt til forbrukertilsynet og forbrukerrådet.

Svar fra Tinde Energi
23.08.2021 14:33

Hei. Det er trist å høre at en av våre eksterne selgere ikke har vært så åpne om hvorfor de kom på besøk. Vi tar alle slike henvendelser meget alvorlig og sender inn ukentlig rapporter til salgs leder. Om du har vært i kontakt med våre kunde behandlere så er jeg sikker på at de har gjort sitt beste for å komme frem til en god løsning på saken. Om dere skulle bli sendt en kopi av kontrakten skal den ha blitt tilsendt, er det mulig at den har havnet i søppelpost på E-posten din? kan også hende at den E-posten vi har registret på deg er feil. Alle salg utført av våre eksterne selgere blir selvfølgelig kvalitets sikret. Ønsker deg en flott dag videre. Hilsen Emil.

Nyttig (3)

Ok, venter bare på at jeg får alt på en faktura.

Omtale av  Else

Ventet meg litt billigere. Føler ikke at løftene er innfridd

Svar fra Tinde Energi
23.08.2021 14:33

Hei Else. Det er dessverre bare så og så mye vi får gjort med strømprisene, men vi ønsker jo selvfølgelig at du skal få den avtalen som passer deg og ditt behov best. Om du føler at du ikke har fått det du ble lovet kan du alltids kontakte oss på +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00 eller på E-post: [email protected] så kan en av våre flotte kundebehandlere hjelpe deg med dette, eller svare på eventuelle spørsmål du måtte ha. Håper du har en strålende dag videre. Hilsen Emil.

Nyttig (0)

Ok.så langt

Omtale av  Arne B

Alt er bra så langt. Er fornøyd så langt. Autogirioen gjør at jeg ikke sjekker sum på faktura dersom den ikke virker feil. Hilsen Arne

Svar fra Tinde Energi
23.08.2021 14:23

God dag Arne. Godt å høre at du er fornøyd så langt. Vi håper du fortsetter å være fornøyd videre i fremtiden også ;) Håper du har en super dag videre. Hilsen Emil.

Nyttig (1)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

sevice

Omtale av  Unni

God service, ,grei oversikt og hyggelige ansatte.Har ikke mer å tiføye

Svar fra Tinde Energi
23.08.2021 14:23

Hei Unni. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med våre ansatte og at du synes alt er fint og oversiktlig. Ønsker deg en fantastisk dag videre. Hilsen Emil.

Nyttig (1)

Fornøyd

Omtale av  Stine R

Enkel faktura, bra pris, ingenting å utsette. Oppfølging i kundeforholdet bra.

Svar fra Tinde Energi
23.08.2021 14:23

Hei hei Stine. Det er herlig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Om det noen gang skulle være noe du lurer på kan du alltids ta kontakt med oss på +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00 eller på E-post: [email protected] så hjelper vi deg med hva enn du måtte lure på. Håper du har en strålende dag videre. Hilsen Emil.

Nyttig (1)

Helt ubrukelig selger!!!

Omtale av  Ruben

Vi hadde besøk av en selger her i Horten 07.08.2021. Han presenterte seg for å komme fra Forbrukerrådet. Virket ikke troverdig, så vi avviste han. Han ble forbanna og trua både ansatte og kunder i vår butikk.

Svar fra Tinde Energi
23.08.2021 14:23

Hei Ruben. Dette er ikke en godkjent opptreden fra våre eksterne selgere. Send oss gjerne en E-post med den informasjonen du husker om selger slik at vi kan ta tak i dette videre. Ønsker deg en fortsatt flott dag videre. Hilsen Emil

Nyttig (2)

Svært villedende kommunikasjon

Omtale av  Trond K

Disse ringer deg opp etter at du har indikert at du gjerne vil være med på konkurransen de har gående på facebook. Gir inntrykk av at det bare er å svare ja på sms du får etterpå for å delta. I stedet brukes sms-svaret som bekreftelse på at du vil bytte strømleverandør! Fikk plutselig en avtale med 12 mnd binding. Kundeservice er elendig, og ville ikke ordne opp i dette. Sender i stedet et bruddgebyr på 1350 kr når man vil ut av dette. Overhodet ikke en seriøs strøm-leverandør.

Svar fra Tinde Energi
23.08.2021 14:23

Heisann. Det er kjedelig å høre at selger ikke har vært så åpen som vi skulle ønske, men du skal ha blitt godt informert om avtalen både av selger og på sms'en du svarte ja på. Send oss gjerne en mer utfyllende E-post([email protected]) om hvordan samtale med selger gikk slik at vi kan ta tak i dette for å unngå lignende hendelser i fremtiden. Våre kundebehandlere gjør sitt beste for å løse de sakene de får på en god måte for alle parter. Håper du har en super dag videre. Hilsen Emil.

Nyttig (2)

veldig fornøyd så langt!

Omtale av  Liv T. T

Det var meget greit med de 2mnd med halv strøm da jeg begynte som kunde hos tinde og er fortsatt fornøyd med prisen på de siste regningene. Har ingenting å klage på!

Svar fra Tinde Energi
23.08.2021 14:23

Hei Liv. Så flott å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Det er også kjempe hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en omtale her på bytt.no Håper du har en strålende dag videre. Hilsen Emil.

Nyttig (1)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Forferdelig på ALLE måter

Omtale av  Diddi

Det forsvant.. Jeg skrev nesten et brev her, så bare forsvant siden for meg. Men jeg går videre med denne vanvittig frekke og tvilsomme saken! Uhørt, og har aldri blitt behandla sånn - av noen.

Svar fra Tinde Energi
23.08.2021 14:23

God dag Diddi. Vi kan dessverre ikke hjelpe til om internett siden din blir oppdatert og tidligere tekst du har skrevet blir borte. Ta gjerne kontakt med oss på +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00 eller på E-post: [email protected] om du lurer på noe. Vi behandler alle våre kunder med respekt og forståelse. Ønsker deg en flott dag videre. Hilsen Emil.

Nyttig (1)

Villedende og er det i det hele tatt lov?

Omtale av  Bjarne

Selger sa det kostet meg 150 hvis jeg valgte å bryte bindingstid og bytte og halv pris på neste regning. Fikk dobbel pris på neste regning og nå sier de at må betale 150 kroner per måned. Selv om dette ikke er nevnt eller kommunisert på en god måte da jeg tok avtalen. De svarer ikke på Mail og bare skylder på covid 19 når det passer seg. Har lyst å finne noen i dette firmaet og sette til veggs for å ha lurt meg. Alle strøm firmaer er en mafia. Men disse er på et eget plan uærlige..

Svar fra Tinde Energi
23.08.2021 14:23

Hei Bjarne. Vår eksterne selger skal ha informert godt om avtale vilkårene du har, dette skal også ha blitt sendt skriftlig på SMS. Du skal ha fått halv pris på ditt strømforbruk de 2 første månedene du var kunde, om du skulle hatt noen spørsmål angående faktura er vi alltids tilgjengelige på telefon +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00. Vi beklager om vi har vært sene med å svare på din E-post, men det har vært mye pågang i det siste, spesielt nå som det har vært sommerferie. Vi er åpne om de avtalene vi har og ønsker selvfølgelig at du skal føle deg godt behandlet etter at du har vært i kontakt med oss. Ønsker deg en god dag videre. Hilsen Emil.

Nyttig (2)

Fornøyd kunde

Omtale av  Richard

Fikk tilbud om en god pris.Måtte bytte strømlerandør fordi jeg fikk et godt tilbud fra noen andre om billader.

Svar fra Tinde Energi
06.08.2021 13:54

Heisann Richard, Så hyggelig å høre at du var fornøyd hos oss. Vi jobber stadig med nye, spennende produkter og håper å kunne ønske deg velkommen tilbake i fremtiden. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (1)

Lurer deg til å tro du har vunnet en konkurranse :(

Omtale av  Idar J

For noen dager siden ringte en selger fra Tinde til min eldre far. Siden jeg tilfeldigvis var på besøk hos pappa, og han så at det var et ukjent nummer, svarte jeg på telefonen isteden. Selgeren startet med å si jeg hadde vunnet 2 mnd. halv pris på strøm i en konkurranse. Jeg ble med en gang minstenkelig, og sa jeg ikke husket konkurransen, og spurte om det var lenge siden? Da la selgeren bare på! Så selgeren driver både med lureri, og er i tillegg frekk som bare legger på når man ikke biter på.

Svar fra Tinde Energi
06.08.2021 13:54

Hei Idar, Når selgere som representerer oss tar kontakt ønsker vi selvsagt at det skal være helt tydelig hva som er bakgrunnen for samtalen. Når det ikke er tilfellet vil vi svært gjerne ta det videre til selgeren det gjelder og unngå at det skjer igjen. Send oss gjerne en e-post til [email protected] og utdyp litt mer om tidspunkt for samtalen og hvilket nummer du ble oppringt fra. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (1)

Helt Supert.

Omtale av  Aud

Er veldig fornøyd , eneste var måten Fakturaen skulle betales på , er vant til å sette den inni Nettbanken , men da jeg fant ut hvordan det skulle gjøres gikk det greit , så alt i alt er jeg veldig fornøyd .

Svar fra Tinde Energi
06.08.2021 13:53

Heisann Aud, Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss, og fint å høre at det ordnet seg. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (1)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Grei oppgjørsform, ikke altfor dyr strøm

Omtale av  Karen D. J

Får papirregning og ikke altfor dyr strøm. Greit med oppgjør der en ser forbruket sammenlignet med forskjellige mnd i året.

Svar fra Tinde Energi
06.08.2021 13:53

Hei Karen, Om du tar kontakt med kundeservice kan vi hjelpe deg å endre faktureringsmetode. Du kan få den på e-post eller Vipps, i tillegg kan du selv opprette avtale for eFaktura eller Avtalegiro i din nettbank. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (1)

Tinde Energi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR