Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er ny kunde,har ikke så mye erfaring foreløpige.Pris er en betydning
Hei, Velkommen til oss i Tinde Energi. Vi håper du blir fornøyd med ditt kundeforhold hos oss og om du skulle lure på noe så er det bare å ta kontakt på +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00 eller på E-post: [email protected] så hjelper vi deg med hva enn du måtte lure på. Hilsen Emil.
Billigst og koseleg kundeservice enkel å forstå 😊
Hei. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss i Tinde Energi, håper du har en strålende dag videre. Hilsen Emil.
Får bra tilbakemeldinger hvis jeg har noen spørsmål
Hei. Det er godt å høre at kundeservicen har gitt deg gode svar på det du har lurt på. Håper du har en flott dag videre. Hilsen Emil.
Skulle skifte over til et abb. hvor det er mulig å skjønne hva man betaler for. Dette klarte Tinde på bare 2 og en halv måned og 4 lange telefoner fra meg. Måtte selvfølgelig betale for dyrere strøm hele denne perioden. Tydelig at her ikke er internkommunikasjon, og heller ingen med myndighet til å ta avgjørelser. Litt positivt: De fleste er hyggelige i telefonen.
Hei. Om det skulle være vanskelig å forstå det som står på fakturaen din så kan du alltids ta kontakt med vår kundeservice så forklarer vi det, vi har også muligheten til å endre på din type fakturering til noe som er mer ønskelig for deg. Avtalene vi tilby er alltid konkurransedyktige og vi ønsker selvfølgelig kun å levere billig strøm til alle våre kunder. Vi kommuniserer så godt vi kan med våre samarbeidspartnere og internt, slik at saker kan bli tatt en avgjørelse på så fort som mulig. Godt å høre at det i hvert fall har vært en positiv opplevelse med kundeservice. håper du har en god dag videre. Hilsen Emil.
Meget konkurransedyktige priser og veldig god kundeservice. Kan anbefales.
Jeg syns det er veldig oversikelig og ser hvor mye jeg bruker i strøm.
Ei overhyggelig dama, sa at eg va med i hovedtrekningen av en Ipad. Før jeg visste ordet av det hadde hun nesten fått meg over til Tinde. Skjønte det i siste øyeblikk. Lovet å halvere regningene mine de neste 2 mndr. Hva er det Tinde driver med???