Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Synes det er billigere enn det jeg hadde før. Helt ok strømselskap!
Hei Heidi, Takk for hyggelig tilbakemelding. Du er velkommen til å ta kontakt med kundeservice om du har spørsmål. Hilsen Malin i Tinde Energi
Helt håpløs kundeservice. Ringer for å avklare et fakturaspørsmål og hører bare et sukk før a legger på..
Hei Mona, Dette hørtes veldig merkelig ut. Kunne du sendt oss en e-post på [email protected] med nummeret du ringte til og tidspunkt? Dette er ikke kundebehandling etter våre standarder og vi vil gjerne finne ut hva som har gått gale her. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Svært hyggelig og grei kundeservice som ordner opp i alle spørsmål.
Hei Kjell, Takk for hyggelig tilbakemelding. Du er velkommen til å ta kontakt med kundeservice om du har spørsmål. Hilsen Malin i Tinde Energi
Tirsdag morgen fikk jeg en telefon hvor en blid dame fortalte at jeg var trukket ut til å være med i sluttspurten i en konkurranse om å vinne matvarer for kr 10 000. Det var viktig at jeg hadde telefonen på resten av dagen for premien var nesten min og da måtte jeg være tilgjengelig. Å si at jeg ble målløs, er mildt sagt. Mindre målløs ble jeg ikke da vedkommende hyggelige dame sa at i og med at jeg var kommet så langt i konkurransen, ville de be om lov til å betale halve strømregninga for to måneder, "hvilket strømselskap" benytter du?" Ennå var jeg målløs og gav derfor telefonen over til min bedre halvdel. Han var ikke fullt så målløs heldigvis. Etter flere inngående spørsmål, kom endelig den bakenforliggende grunnen fram. Tinde ville ha oss som kunder. Damen skulle sørge for at vårt strømabonnement ble byttet over til dem. Null stress for oss. Det måtte sterke presiseringer til for å hindre at damen tok aksjon. Å si at jeg ble flat, er en underdrivelse. Noen telefon som annonserte at jeg var den heldige vinner, fikk jeg merkelig nok heller ikke. Å påstå at Tinde energi er eksepsjonelt flinke til å lure folk i sitt forsøk på å kapre kunder er en underdrivelse, og da er vel kundeforholdet satt sammen på samme måte ??? Hilsen Turid N. H.
Hei Turid, Vi har eksterne selgere som kontakter deltakere i konkurranser vi sponser eller arrangerer for tilbud om en strømavtale. Om vilkårene for tilbudet ikke kom tydelig nok frem er det selvsagt svært beklagelig, og vi tar gjerne imot en utfyllende tilbakemelding på e-post om du ønsker å sende det. Da kan vi få informasjonen vi trenger for å ta det videre med selgeren som kontaktet dere og hindre at andre har samme opplevelse. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Et strømselskap en kunde tilsynelatende kan ha en positiv dialog med.
Bra oppstartvilkår, men det Ble litt surr i avtalen da det var forskjellige personer som igangsatte avtalen. Igangsatte for tidlig Ellers veldig fornøyd
Hei Linda, Så hyggelig å høre at du er fornøyd, og at problemstillingen i begynnelsen av avtalen ble løst. Vi er bare mennesker og noen ganger skjer det feil, men vi gjør alltid vårt ypperste for å løse det når en situasjon skulle oppstå. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Betalning måte vara e faktura og ge byskje todeling tinde enegi har alt bedre