Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Tinde Energi
2.7
733 verifiserte omtaler
Tinde Energi avslutter salg av strøm
Tinde Energi har sluttet å selge strøm, og formidler ikke lengre strømavtaler.

Tinde Energi omtaler og erfaringer

Ingen trend

Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.7
Middels
733 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
Tinde Energi trenger minimum 10 omtaler.
47%
Middels
47% anbefaler Tinde Energi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 733 omtaler om Tinde Energi

FILTRER OMTALER
225
134
42
21
311
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Tinde Energi
Tinde Energi har 733 verifiserte omtaler på Bytt.no

Bare svada

Omtale av  Ståle E

Oppringt av selger om at jeg var trukket ut som vinner av elkjøp julekalender,har ik deltat i den kalendern, svada hele dritten

Svar fra Tinde Energi
05.01.2021 01:24

Hei Ståle, Selgere ringer deltakere i julekalenderen med tilbud om en god strømavtale hos oss, og blir man oppringt er det nettopp fordi en selv eller noen andre har fylt inn ens informasjon. Ønsker du at vi skal reservere deg for videre oppringinger kan du kontakte kundeservice så hjelper vi deg med det. Ha en fin jul! Malin

Nyttig (5)

Aggressiv markedsføring, falske konkurranser og masse mas

Omtale av  Bjørn

Styr unna! Aggressive telefonselgere, skjulte gebyrer og håpløs kundeservice

Nyttig (0)

Svindel.

Omtale av  Geir M

Dette er en bedrift som ikke gir seg uansett hva man sier og de går ikke av veien for og bruke triks og skitne metoder. Etter og ha oppdaget deres lureri og gått tilbake til vår gamle strømleverandør så fikk vi ærfare at det godtok ikke Tinde så de overførte oss tilbake til dem igjen uten vår viten og samtykke. Vi kontaktet Forbrukerombudet og gjett om de hadde hørt om Tinde så viss de ikke lar oss i fred nå så tar Forbrukerombudet over saken vår. Anbefaler flere og kontakt Forbrukerombudet da det er viktig at de får inn mye erfaringer om denne bedriften.

Svar fra Tinde Energi
05.01.2021 01:17

Hei Geir, Om det er en bindende avtale som er inngått og angrefristen er utløpt så vil det ikke lønne seg å bytte tilbake til sin gamle strømleverandør med det første. Utover det vil vi alltid revurdere våre rutiner og setter pris på tilbakemeldinger slik at vi kan fortsette å forbedre oss og gi våre kunder en enda bedre opplevelse. Ha en fin jul! Malin

Nyttig (4)

Er bare et spam-selskap

Omtale av  Espen

De ringer og skal prakke på deg strøm selv om man er registrert i reservasjonsregisteret. De sender mail flere ganger i uken uten link for å unsubscribe. Dette er et useriøst selskap som bare er holde seg langt unna. Når de prøver å selge på denne måten, så driver de nok med like mye snusk etter du har blitt kunde. Jeg har forøvrig ringt kundeservice og bedt dem fjerne meg fra alle lister, uten at det hjalp. Styr unna!

Svar fra Tinde Energi
05.01.2021 01:17

Hei Espen, Vi er et seriøst strømselskap som er opptatt av å fremtre profesjonelt overfor både kunder og andre. Er det feil i e-postene som sendes ut så tar vi tak i det, noe som allerede er gjort. Kundeservice kan hjelpe deg å fjerne nummeret fra ringelister, og trenger litt mer informasjon for å hjelpe deg med avmelding av e-poster. Det tar et lite sekund og sende over, men gjør man ikke det er det vanskelig å hjelpe. Ha en fin jul! Malin

Nyttig (4)

Svindel

Omtale av  Christian E

Styr unna!! Dette er bare lureri, firmaet som solgte avtalen fremstilte dette som som en konkurranse der jeg hadde vunnet 2mnd med strøm til 50% og ta det var ett brudd gebyr på 150,-det de ``glemte`` å fortelle at det var 12 mnd biningstid og at bruddgebyret var 150,- per mnd, pluss en mnd forskudd.. Da jeg tok kontakt med Tinde for å rapportere Valids AS WA`s metode for salg forsvarte de denne praksisen.

Svar fra Tinde Energi
05.01.2021 01:17

Hei Christian, Alle våre selgere oppgir avtaletid og aktuelle priser per måned, både skriftlig og muntlig. Om dette ikke er tilstrekkelig dokumentert så er kundeservice mer en villig til å ordne opp for deg. Ha en fin jul! Malin

Nyttig (4)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Svindel.!

Omtale av  Haraldrasmussen

Ble ringt opp av en selger fra Tinde.Energi. Har ikke tenkt å bytte strøm nå.! Selgeren kan jeg ringe ut i 2021. Ok, men tror jeg blir i den avtalen jeg har. Nå har jeg fått 2.faktura fra Tinde.Energi,som må betales.Har spurt etter opptak av lydfila,tar ikke opp samtalen. Svindel.!

Svar fra Tinde Energi
05.01.2021 01:12

Hei Harald, Alle salg som gjøres over telefon har et opptak som bekrefter avtalens inngåelse og vilkår, i tillegg til en SMS som må bekreftes skriftlig. I tillegg har man selvsagt 14 dager ubetinget angrerett. Kundeservice hjelper deg gjerne med dokumentasjonen om du tar kontakt. Ha en fin jul! Malin

Nyttig (4)

Lover mere en de holder.

Omtale av  Jan

Ble lurt til å bytte. Hørtes ut som de samarbeida med min tidligere leverandør. Som selvfølgelig ikke stemte. . Hadde aldri bytta til de hadde jeg vist ting var slik. Ville ikke bytte leverandør men det trengte jeg ikke så selger. Ikke la dere lure

Svar fra Tinde Energi
22.12.2020 14:12

Hei Jan, Så trist å høre at informasjonen ikke kom tydelig nok frem. Om du ikke har hatt kontakt med kundeservice ønsker vi gjerne at du sender oss en e-post og beskriver kommunikasjonen som ledet til dette. Ha en fin jul! Malin

Nyttig (4)
Tinde Energi har 733 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Tinde Energi mener

Tinde Energi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR